nedjelja, 28. lipnja 2015.

Kako da obnovite svoje nokte nakon skidanja gela

Nakon sto sam skinula gel s noktiju, od mojih lijepih i snaznih noktiju nije ostalo gotovo nista, bili su potpuno unisteni. 
Ali odlucila sam poduzeti sve da svojim noktima vratim sjaj i cvrstocu .

Jednom na tjedan nokte sam drzala 20 minuta u 
smjesi mlijeka, pola iscjedenog limuna i jedne zlice meda, a nekada jos 3 zlice maslinovog ulja.
Sve sam lagano zagrijala i pustila nokte da se obnavljaju.

Svaki dan kozicu oko noktiju, a i same nokte sam masirala  ricinusovim uljem koje pomaze u rastu i obnavljanju noktiju, ali pomaze i kod problema sa zanokticama.


Vazno je da vam ruke uvijek budu hidratizirane, kada god imate vremena namazite svoje ruke nekom kremom. 
Ja sam koristila Balea Kamille hand&nagel balsam kremu za  ruke koja odlicno mirise i odlicno hidratizira kozu i brzo se upija pa vam ruke nisu masne.

Takoder sam koristila lak za jacanje noktiju Eveline 8u1, koji je odlican.

Mazete lak 3 dana po jedan sloj, zatim skidate sve i opet ponovite postupak.
No, vazno je da ovaj lak ne koristite dugo bez prestanka.
Nakon 2 tjedna koristenja napravite pauzu.

Nakon svih ovih tretmana, moji nokti su se odnovili, zanoktice nestale, a ruke postale mekse.

Ako imate problema s noktima, isprobajte ove metode, vjerujem da ce vam se nokti obnoviti.










2 komentara:

  1. Ja sam probala i nokti su mi ljepsi, a ruke mekse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago nam je da vam se svida i da vam je pomoglo :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!