subota, 11. srpnja 2015.

DIY ideje za uredenje sobe / DIY room decor ideas

Vjerojatno svima vama, kao i meni, ponekad dosadi izgled nase sobe i zelimo nesto promjeniti u njoj, ali ne znamo sto.

Mi vam donosimo par jednostavnih primjera za uredenje sobe, brzo i jednostavno i sve mozete napraviti same.



Pa da krenemo :)





Za ovu dekoraciju na vasem zidu bit ce vam potrebno malo vasih fotografija, ili nekih slika koje skinete sa interneta.
Sve sto trebate napraviti jest da zalijepite sve slike tako da tvore srce.
Brzo i jedostavno :).






Ova dekoracija je ista kao i prethodna, samo slike trebate zalijepiti u kutu vase sobe, na isti nacin kao i u prethodnoj dekoraciji.







Za ovu dekoraciju bit ce vam potrebno mnogo leptirica u jednoj ili vise boja.
Leptire mozete praviti tako sto papir prvo presavijete na pola, zatim nacrtate jedno krilo leptira te izrezete.
Leptire lijepite na sredini, tako da su oba krila slobodna, tako ce ova dekoracija biti jos bolja.
Lijepite ih u obliku srca, ili nekog drugog oblika koji vam se svida.






Za ovu dekoraciju bit ce vam potreban malo tvrdi papir te novine ili neke slike.
Sve sto trebate je od debljeg papira izrezati slovo koje zelite, zatim ga obloziti novinama ili slikama.
Ova dekoracija je jednostavna, a odlicno ce izgledati na vasem zidu.





Nadamo se da ce vam barem nesto od nasih ideja dobro posluziti i da cete uzivati u vasoj sobi.



Pozdrav <3 :="" p="">

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!