ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Essence dugotrajni ruz za usne

Odmah na pocetku ovoga novog posta se ispricavamo zbog nase male neaktivnosti, zbog obaveza nismo bile u mogucnosti pisati cesce, ali nismo zaboravile na vas :)


Za danas vam donosimo recenziju essence dugotrajnih ruzeva za usne.

U svojoj kolekciji imam dva ruza, prvi u broju 12 blush my lips koji je u rozoj, ciklama boji, a drugi je u broju 15 oh so matt! koji je u nude nijansi.



Essence blush my lips 

Essence oh so matt!


Ruzevi dolaze u predivnoj crnoj matt ambalazi.
Mogu se pronaci u svim drogerijama, a veoma su pristupacni, sa cijenom od 4,85 KM za 3,8g proizvoda, ispunili su sva moja ocekivanja. Za ovu cijenu su savrseni i definitivno moj prvi izbor i sve preporuke.

Ruz se veoma lako nanosi, dosta su pigmentirani i dovoljan je jedan premaz i oni ce izgledati savrseno.
Iako su ovo zapravo matt ruzevi i za ocekivati je da ce vam isusiti usne, ali s ovim ruzevima to stvarno nije problem jer nikako ne isusuju usne.
Ovi ruzevi su me odusevili i sa svojom dugotrajnosti jer se ne micu 6+ sati, sto je meni odlicno, kada ga stavite ne morate se brinuti da ce se pomaknuti ili razliti po vasim usnama kao neki drugi ruzevi, ovi jednostavno ostaju na mjestu.

Od srca vam preporucujem ovaj ruz, jer je mene odusevio. Mala cijena, dugotrajnost i predivne nijanse, sto drugo pozeljeti ?


Jeste li vec probale neki od ovih ruzeva? 
Kakva su vasa iskustva? Obavezno nam pisite u komentare .



Pozdrav po sljedeceg posta <3 br="" nbsp="">



2 komentara:

Hvala ti na komentaru!