petak, 10. srpnja 2015.

Essence pure skin purifying trake za nos za necistu kozu


Vjerujem da je vecina vas imala problema sa dosadnim miteserima na podrucju nosa. Isti problem sam imala i ja pa sam ga pokusala rijesiti ovim proizvodom. No nije me previse odusevio.


Ovaj proizvod previse obecava, ali ne radi dobro svoj posao. Mozete ga kupiti u dm-u i kosta oko 3,50 KM. Slucajno sam naletjela na njega i zeljela sam ga probati. 

Sam paketic je simpaticnog dizajna, no premalo informacija o samom proizvodu. Nema hrvatskoj jezika, i nema dobroga objasnjenja kako se tocno stavlja ovaj proizvod.
Prvi put sam samo oprala i posusila lice te pokusala zalijepiti jedan listic, no to mi naravno nije poslo za rukom jer na kutijici ne pise da podrucje nosa treba biti vlazno kako bi se listic uopce zalijepio. 

Trazila sam na internetu, na blogovima i forumima nesto vise o ovome proizvodu i pronasla da podrucje nosa zapravo treba biti vlazno prije samog nanosenja.
Ponovno sam pokusala sa ovim proizvodom. 
Drugi put se savrseno zalijepio za moj nos. 
Drzala sam proizvod 15 minuta na nosu te krenula sa skidanjem. 
Tesko se skida, moram priznati, osjecala sam zarenje na nosu pa sam pokusala sa malo vode skinuti i uspjela sam. 
Na proizvodu je ostalo nekoliko mitesera, no nista sto bi me odusevilo, nije se primjetila razlika na mojem nosu. 


Ovaj proizvod obecava previse, no ne ispunjava ovo za sto je namjenjen i na samom pakovanju ima premalo informacija sto mi se nikako ne svida. 
Ovaj proizvod vam nikako ne preporucujem. 

Ako ste ga vec probali, mozete nam u komentarima pisati svoja iskustva sa ovim proizvodom.

Lijep pozdrav <3 
















___________________________________________________________



I believe that most of you have a problem with pesky blackheads in the area of ​​the nose. The same problem I had, and I so I have tried to fix this product. But I was not too thrilled.


This product promises too much, or not doing his job. You can buy it in the dm and costs about 1,70€. I accidentally bumped into him and I wanted to try it.

The packing has a nice design, but too little information about the product itself. None of the Croatian language, and there is no good explanation as to exactly put this product.
The first time I just washed and dried face and tried to stick one ballot, but I do of course not succeeded because the box does not say that the area of ​​the nose should be moist to the ballot altogether taped.

I was looking on the Internet, on blogs and forums out more about this product and found that the area of ​​the nose really should be wet before applying it.
Again, I tried this product.
The other way is perfectly stuck to my nose.
I kept the product for 15 minutes on the nose and started downloading.
Hard to remove, I must admit, I felt a sting on the nose, so I tried with some water and I was able to take off.
The product has left few blackheads, but nothing that impressed me, he did not notice a difference in my nose.

This product promises too much, but does not fulfill this for what it is intended on the package is too little information what we can not not like it.
This product you can not recommend.

If you've already tried it, you can write to us in the comments your experiences with this product.


Regards <3


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!