petak, 10. srpnja 2015.

Kylie Jenner usne / Kylie Jenner lips

Ova metoda je po mome misljenju jedna velika glupost, ali definitivno !

Zbog svih reklama, videa, i ja sam dosla pod utjecaj svega toga sto je bilo aktualno, pokajala sam se jako.
Bog nas je stvorio savrsenima, onakve kakvi bi stvarno trebali izgledat pa ne vidim razlog zbog cega pokusavati napraviti neku promjenu sa svojim licem.

Tri dana sam osjetila bol u usnama i lagane trnce..
Usne su mi bile modre, a ispod donje usne sam imala modru liniju od plastike s kojom sam to radila..Uzas !

Usne su mi bile dosta punije, mozda cak privlacnije, ali mislim da tri dana posljedice ne vrijedi nicega !
U zelji da promjenimo nesto na sebi, da bi izgledali ljepse, trebamo promjeniti svoj stav prema sebi i biti samouvjereni da smo takvi kakvi smo stvoreni najljepsi !

Dosta je njih bilo ozljedjeno zbog ove metode, zato prestanite da pokusavate nesto sto nije moguce..

Lijep pozdrav :)

_________________________________________________________________________________

This method is in my opinion a big nonsense, but definitely!

For all advertising, video, and I came under the influence of all that which was current, I regretted very much.
God created us perfect, just the way we really need to look and I see no reason why attempt to make a change to your face.

Three days ago, I felt pain in the mouth and slight tingling ..
My lips were blue, and the lower lip I had a blue line of plastic.. Horrors !

My lips were a lot fuller, perhaps even more attractive, but I think three days consequences are not worth anything!
The desire to change something in yourself to look more beautiful, we need to change your attitude towards yourself and be confident that we are the way we have created the most beautiful!

Enough of them were hurt because of this method, so stop trying something that is not possible ..

Best regards :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!