četvrtak, 27. kolovoza 2015.

40 random facts about me

Zdravo sviiimaaa :) 


Za danas pisem neke cinjenice o meni, da me jos bolje upoznate, a vidim da vecina blogera pise ovakve postove, a takoder i youtuberi cesto imaju bas ovakav video, pa zasto da ga i ja ne napisem? :) 
Ja takoder obozavam citati takve postove i gledati takve videje. 


I jos jednu stvar da kazem... Nadam se da se ne ljutite sto ne izbacujem bts postove, no ja ne polazim sada u skolu pa nemam inspiracije za to :/ 


Nego, da mi krenemo :) 


1.Zovem se Marijana, kao sto vidite, i mrzim kad me netko zove Marija.

2.Moje prezime skoro nitko ne izgovori pravilno, uvijek ih moram ispravljati tako da na kraju nitko mi ni ne govori prezime haha :)

3.Zavrsila sam opcu gimnaziju. Prva dva razreda 4, druga dva 5 :)

4.Imam 18 godina. U studenome cu imati 19 i osjecam se staro haha

5.U skoli mi je uvijek omiljeni predmet bila biologija. Htjela sam to studirati, ali nesto se promjenilo i nisam.

6.U listopadu krecem na fakultet i studiram fiziku.

7.Jako sam izbirljiva sto se tice hrane. Ne volim sarmu niti janjetinu i ljudi se cude kada im to kazem :)

8.Mrzim kada mi netko kaze : " Ne znas sto propustas jer ne jedes to i to" .

9.Zelim da se jednoga dana moj sin zove Malkom :)

10.Moja omiljena boja je ljubicasta.

11.A omiljeni broj 6 :)

12.Imam jednoga brata i dvije sestre.

13.Omiljeni okus sladoleda mi je okus ljesnjaka i nikad mi nece biti jasno zasto ne naprave kornet s okusom ljesnjaka.. haha

14.Najdraze voce mi je kruska. A volim i banane, jagode, sipak, breskve, mandarine, lubenica...

15.Najdraze povrce mi je krastavac, kupus i zelena salata.

16.Najgore povrce su mi mahune!

17.Najdrazi pjevac mi je Dzenan Loncarevic. Znam svaku njegovu pjesmu, a najbolja njegova mi je Vjerujem u nas.

18.Mrzim stranu glazbu.

19.Takoder mrzim kada netko slusa stranu glazbu, a ne zna prevesti ni naslov, a ne da razumije cijelu pjesmu.

20.Polozila sam vozacki, sve iz prvog pokusaja.

21.Jako volim svoj blog i obozavam pisati postove, citati vase komentare, vase postove i sve ostalo :)

22.Obozavam lakirati nokte. I lakova nikad dosta :)

23.Obozavam se voziti u autobusu.

24.Kada sam bila u osnovnoj, mrzila sam ljeto i jedva cekala kada cu ponovno u skolu. Sada je to naravno drugacije. Haha

25.Obozavam raditi DIY projekte i bilo sto sto se radi s papirom.
Ja i moja prijateljica smo provodile sate i sate u skoli praveci male trokutove za 3D origami stvari. Zarazile smo cijeli razred i svi su to pravili, tj radili za nas haha. Napravile smo labuda, patku i kosaru s vocem :)

26.U vezi sam vise od dvije i pol godine, a decko se zove Ivan.

27.Kao mala sam se htjela zvati Antonia, a sada mi to ime nije lijepo :)

28.Zivim u BiH, tocnije u Hercegovini i mrzim kada netko Bosnu i Hercegovinu naziva Bosnom...

29.Stedljiva sam osoba.

30.Na satu tjelesnog sam najvise voljela kada radimo gimnastiku. To mi je bilo nesto najdraze. Svi tu to mrzili osim mene. Uvijek sam se voljela savijati i izvoditi razne stvari te stajati na rukama. Profesor me zbog toga jako volio. A bio je inace svima uzasan haha :)

31.Kada sam bila 6. razred trenirala sam odbojku, ali smao 3 mjeseca. Nisam se bas pronasla tada u tome iako sada odlicno igram :)

32.Oduvijek mi je zelja bila trenirati tenis. Po cijele dane sam igrala tenis sa zidom haha. Naravno, uvijek je on dobijao haha.

33.Obozavam ravnu kosu i jako mi je zao sto moja nije takva. A da je takva, sigurno bih zeljela ovakvu kakva je sada haha :)

34.Jako sam stidljiva osoba. Ali ako pitate moje prijatelje, oni bi rekli da nisam nikako.
Ali zapravo sam jako stidljiva kada sam u drustvu osoba koje ne poznajem dobro i sa kojima nemam o cemu pricati, kada nemamo zajednickih tema. Ali zato sa osobama koje dobro poznajem nisam nikako stidljiva :)

35.Kad sam imala 4 godine, udarilo me auto, slomila sam kljucnu kost i u zadnje vrijeme kada je promjena vremena, uzasno me boli rame.

36.Imam duge i malo debele prste. Uvijek sam htjela imati tanje i krace, no dobro :)

37.Obozavam Bozic, to mi je najbolji dio godine.

38.Nemam instagram i nikad mi nije bilo jasno sto je to toliko zanimljivo na njemu haha

39.Nadimak mi je Mara

40.Od mesa najvise volim piletinu, dok janjetinu ne volim nikako.



E pa dragi moji, mislim da bi to bilo to za ovaj post :) 

Ne mogu se sjetiti vise tih cinjenica :) 

Nadam se da vam se svida ovaj post :) 


Pozdrav do sljedeceg citanja :) 

Voli vas MMara :*









Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Ask: https://m.ask.fm/MMara141

43 komentara:

  1. Odlicna si! Zelim ti svu srecu u daljem radu s blogom:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican blog! Puno bi mi značilo kada bi i ti posjetila moj blog i stislula follow ako ti se svidi ili komentirala koji od postova. Pusa! ♥
    http://fashionnbeautydiary.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj blog je fenomenalan, samo tako nastavii♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/back-to-schoolmakeup.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš sjajan blog :) allforgirls14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hey, nice blog))) follow4follow?
    kisses from Ukraine :-*****
    maliovanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Baš volim ove postove, pogotovo što vidim sličnosti sa drugima kao sa tobom npr. i ja imam brata i dve sestre, i meni je omiljeni predmet biologija (i nadam se da neću završiti na fizici haha :D), obožavam Dženana Lončarevića (šta kažeš za njegovu novu pesmu?), noktie stalno lakiram :D i takođem obožavam praznično vreme.♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee, toliko slicnosti :o
      Nova pjesma mi je predobra, slusam je po cijele dane. A uskoro izlazi i noci CD, jedva cekam :)
      Ja ne mogu vjerovati koliko imamo slicnosti haha :) <3 <3

      Izbriši
  7. haha xd potpune razlicitosti haha xd ,ali sam bar saznala nesto o tebi ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican blog!!! Ja jedva cekam da polazem vozacki ispit! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      Znam, tako je i meni bilo, valjda ces brzo poloziti :) <3

      Izbriši
  9. Baš smo slične :D I meni su krastavac, kupus i zelena salata omiljeno povrće (+paprika), obožavam da lakiram nokte, uvek sam najviše volela gimnastiku, hoću da imam ravnu kosu i takođe sam stidljiva osoba :D ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, toliko slicnosti. ! Pa ovo je super :) <3 <3 <3

      Izbriši
  10. jooj,tamam sam ti pošla napisati šta fali sarmama,kada sam pročitala tvoj sljedeći fact haha xd okej neću te osuđivati svako ima svoj ukus iako ni ja nisam baš fan janjetine,i da pravo sam se uživila u čitanje ,moram priznati stvarno si interesantna osoba, i da i ja jakooo volim kruške. <33 ja sam uvijek željela raditi DIY projekte ali sam uvijek negdje zeznula i pomalo sam smotana pa teško uspijem šta haha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :)
      Bas mrzim kada mi netko to kaze :)
      Jer mislim da nista ne propustam, jednostavno ih ne volim. Jos kada pocnu pitati a zasto, to je super, probaj. Probala sam i nikako mi se ne svida haha :)
      Ma ne ispadne ni meni sve super, ali vjezbom bude bolje, kada uradis vise takvih DIY projekata, bude lakse kasnije i naravno ljepse :)
      Hvala ti puno ! <3 <3 <3

      Izbriši
  11. Što se tiče 'stidljiva' takva sam ti ja i veruj mi moji prijatelji bi voleli da sam ćutljiva osoba.Pročitala sam ovo 'moje prezime' kao 'moje ime niko ne izgovori pravilno' i razmišljam kako neko tako ime 'Marijana' ne može izgovoriti pravilno i tek posle 5 minuta shvatila sam da sam pogrešno pročitala,jaoo. Inače imaš jako lepo ime. ☺♥

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :)
      Hahaha. A vjeruj mi, nije mi ni prezime nesto komplicirano, uvjek govore č umjesto ć i sa pogresnim naglaskom. Ali naglasak mi je oke ako kazu ć. Nekad se osjecam kao da sam dosla iz Kine hahah :)
      Hvala ti <3 <3 <3

      Izbriši
  12. Ja sam odbojku trenirala skoro 2 godine :D

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se tada bas nisam pronasla u tome, a sada bih je trenirala, ali nema vise toga :/
      <3 <3

      Izbriši
  13. Predivaan post zaista❤ Ako zelis uclani se na moj blog,uzvracam:-)

    OdgovoriIzbriši
  14. 7,10 i 36 istee smo, hahah. Samo što ja obožavam sarmu, hehe:-)
    Pretplati se na moj blog, ja na tvoj već jesam♥ katesdiyblog.blogspot

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima jos netko sa dugim i debelim prstima ? Tooo :)
      Nisam sama haha :)
      Hvala ti. Hocu <3

      Izbriši
  15. I ja obozavam ravnu kosu, iako je nemam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ju imamo, sigurno ju ne bi zeljele. Eh, mi zene ;) <3

      Izbriši
  16. Jako lep post, baš mi se sviđa. Učlanila sam ti se u blog, ako ti želiš i ti se u moj učlani. ;)

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelep post. I ja imam gomilu lakova i obozavam da ih mazem :D
    Ako zelis pogledaj moj novi post.
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Kao sto rekoh, lakova nikad dosta :)
      Hocu :)

      Izbriši
  18. Odličan post,posjeti i moj blog <3 <3 http://doroty4.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Great post! this is super to read! Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan post! Nisi stara sa 18 godina!! Šta su onda ljudi sa 60+? :D

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Super post!Imas precool ime:D
    teengril2003.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!