nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Back to school

Zdravo najdraze moje :) 


Ovih dana ponovno nisam aktiva i uzasno mi je zao zbog toga. 
Ovaj post planiram vec dugo napisati. 
I sada je konacno tu :) 

Nisam htjela pisati neki poseban post o bts. Ovo ce biti jedan post o svemu i svacemu :) 
Raznim savjetima, trikovima i tako dalje :) 


Da krenemoo.. :) 

... mislim da malo pretjerujem s ovim smajlicem :) ali dobro haha




1.  Planer

Iskreno da kazem, nikad ih nisam koristila, ali sam shvatila prije nekoliko dana koliko su korisni.
Ljudi moji, ja sam cijeli post osmislila jedne veceri pred spavanje. Bilo je tu puno ideja kojih se sada pola ne sjecam... Kada sam sve smislila, sebi sam rekla : Svega cu se sjetiti sutra... Kako da ne.. haha :)
Tako da cu sebi definitivno napraviti neki planer za blog, u njemu cu pisati ideje, neke crtice o buducim postovima itd.
Previse sam se raspricala o svom blogu, nigdje bts :o
Uglavnom, vas planer za skolu moze biti neka obicna biljeznica, u nju mozete pisati kada cete uciti, zapisivati bitne stvari ili na kojoj je stranici zadaca.
Ali ako ste kao i ja, osoba koja ne voli nositi jos nesto dodatno u torbi, vas planer mozete napraviti i na mobitelu, u biljeskama ili zadatcima, pretpostavljam da to vecina mobitela ima. Tako necete morati nositi jos jedu dodatnu biljeznicu, a opet cete imati sve na jednom mjestu :)



2. Biljeznice

Posvetite paznju biljeznicama, ja npr ne mogu uciti iz ruznih biljenica. Ovlaci mi pozornost. Takoder kada kupujete biljeznice, otvorite ih, prvo da vidite linije naravno, a drugo da vidite boju biljeznica.
Cesto biljeznice budu neke zuckaste boje, a ne bijele i glatke. To vam takoder moze odvuci pozornost od ucenja, bar je kod mene tako. Na takvim biljeznicama se ne vidi dobro olovka te to takoder otezava.




3. Spremite se prije spavanja

Prije nego sto odete spavati,spremite sto cete obuci sutra u skolu, stavite sve na vidno mjesto i na mjesto do kojega je lako doci. Takoder pripremite obucu i modne dodatke koje zelite nositi, a takoder i knjige koje vam trebaju. Ovo ce vam dosta pomoci kada se pribudite rano i kada kasnite :)
Jos nedan savjet, kisobran uvijek drzite na vidnome mjestu, kada vidite da ce padati kisa ponesite ga. Meni se cesto znalo desavati da ne mogu naci kisobran, pa zakasnim, zato ga drzite na vidnom mjestu ili pored vrata, tako da ga ne zaboravite :)




4. Savjet za gimnazijalce , a mozda i jos neke :)

Buduci da sam zavrsila gimnaziju, opcu,imam nesto iskustva, pa zelim to podijeliti sa vama.
Kada smo posli u srednju, nama su svaki dan govorili kako moramo uciti 4 sata svaki dan da bi uspjeli i imali dobre ocjene. Iskreno, to nije nikakav savjet. To samo stvara pritisak.
Kada ucite i vidite da ste ucili samo 2 sata osjecate se krivo, osjecate pritisak i osjecate kao da to nista ne vrijedi, kako ste los ucenik.
Ali vjerujte mi, nije to tako!
Nikada nemojte slusati tude metode ucenja! 
Netko uci samo pola sata i sve zna, dok nekome treba cijeli dan, netko uci na glas, netko na pamet i tako dalje.
Ljudi se razlikuju po svemu, pa tako i po metodama ucenja. Nemojte da vam netko namece svoje metode, tvrdeci kako su one najbolje, mozda jesu za tu osobu, ali za vas uopce ne mora tako biti.
Naravno, moze vam netko savjetovati nesto, mozete isprobati, vidjeti kako to sve ide, te na kraju shvatite sto je najbolje za vas!
Ovo su sada bili savjeti za sve vas, sada malo za gimnazijalce.





Ja sam kao sto sam vec rekla, zavrsila opcu gimnaziju. Mi smo imali latinski dvije godine.
Priznajem, nisam imala sjajne ocjene, imala sam uvijek 3, no znam barem nesto.
Najvaznije sto se tice latinskog jezika jest da ucite redovno i da ucite deklinacija i stalno ih ponavljate. Vjerujte mi, ako ne znate deklinacije, jako tesko je ispravno prevesti recenicu. Tako da vam savjetujem da sve deklinacije napisete na jedan papir ili u jednu biljeznicu, da su sve na istom mjestu :)

Sljedeci su na redu glazbeno i likovno.
Kod nas u osnovnoj za ta dva predmeta nista nisno trebali uciti. Nesto malo iz glazbenog. A kada smo dosli u srednju, mnogo toga je trebalo uciti. Najveci problem jest navika, navika da nista ne treba uciti iz ta dva predmeta.
Sto prije ta dva predmeta shvatite ozbiljno, to bolje za vas. Vjerujte mi da ta dva predmeta dosta daju na prosjeku na kraju.
Kod nas je najvise losih ocjena bilo upravo iz glazbenog, jer je to " predmet koji se ne uci".
Ozbiljno ih shvatite i bit ce vam lakse :)
Jos jedan mali savjet, u gimnaziji ima i laksih predmeta, pratite na satu, to je jako bitno, jer cete tako upamtiti barem nesto od onoga sto je profesor govorio i bit ce vam lakse kada budete ucili, nece vam to oduzimati previse vremena. Za to vrijeme sto ste trebali uciti neki laksi predmet, mozete se npr posvetiti vjezbanju matematike, fizike ili kemije :)



To je to zaovaj post :) 
Valjda ce nesto od ovoga biti od pomoci :)


Pozdrav do sljedeceg citanja <3 


Voli vas MMara


Broj komentara: 18:

  1. Očajno sam želela da upišem gimnaziju, a onda odustala jer drugarice nisu želele sa mnom, i dan danas sam zbog toga tužna. Međutim, kada vidim koliko zapravo imate predmeta koje morate da učite, a koje ja od prve godine i nemam, dođe mi nekako lakše. :) I moram da kažem da se potpuno slažem sa tobom oko učenja. Npr. jedna moja drugarica uči po 4 - 5 sati dnevno (ista smo škola), dok ja učim 1 - 2 sata, a ocene su nam iste. Svi imamo neke svoje metode, učimo različitom brzinom i to je prirodno :) Stvarno mi se dopao post :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znas kako mi je zao zbog toga. Trebala si upisati gimnaziju. Trebas misliti na sebe. No dobro.
      Imamo puno vise predmeta nego druge skole, ali iskreno nije mi to bio neki preveliki napor.
      Meni se teze cini npr ekonomska skola, jer me to ne zanima i sve mi je nerazumno. Svatko ima svoje nesto :)
      Takav je slucaj i kod mene i moje prijateljice koja uci po cijele dane.
      Ali razliciti smo svi :)
      Hvala ti <3 <3

      Izbriši
  2. Super,neke stvari ce mi pomoci ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam isto upisala gimnaziju, ali prirodno matematički smer na nemačkom. Sada ću na drugu godinu. :) Pošto sam prirodni, latinski sam imala samo u prvoj, pa sam se nekako spasla, jer mi nije baš nešto išao. U potpunosti se slažem za tobom da je najbitnije redovno učiti, a pogotovo ponavljati deklinacije. Isto se slažem i za muzičko i likovno, u gimnazijama se ti profesori bore da i njihov predmet ima isti značaj kao i ostali... Baš si lepo napisala post. ^_^

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas to . Zele da se njihov predmet priznaje kao i svaki drugi, a problem je sto u osnovnoj nista ne ucimo i to smatramo glupim predmetom, a oni to zapravo nisu.
      Hvala ti na komentaru <3

      Izbriši
  4. Odlican post,super je sto si zavrsila gimnaziju,ja tek polazim u osmi razred i planiram upisati ekonomsku skolu turisticki smer...neko vreme sam zelela upisati gimnaziju,ali sam se predomislila...itd. opet da kazem :POST JE FENOMENALAN <3 <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Gimnazija mi je super :)
      Hvala ti <3 <3 <3

      Izbriši
  5. Prelep post. Zaista su sjajne ideje i dosta ce mi pomoci <3
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve što si napisala je vrlo korisno , pogotovo ovo za spremanje pre spavanja , to je ono što mi je ranije odnosilo najviše vremena , a sada više ne ☺♥♥
    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Da, mislim da je to bas jako korisno. Ustedis dosta vremena :) <3 <3 <3

      Izbriši
  7. Super post!! Ja ću tek sad u 7. razred i neću upisati gimnaziju, nema šanse :D, ali sam pročitala i ove savete za gimnaziju i suler su stvarno! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma korisni saveti. Ona sličica planera je preslatka. <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! ^-^♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!