nedjelja, 30. kolovoza 2015.

DIY narukvica s imenom

Zdravo drage moje :) 


Za danas vam donosim jedan DIY projekt :) 
Ne mogu reci da je lagan, ali mislim da se isplati malo potruditi :) 


Govorim o ovakvim narukvicama 


Slika je sa interneta.
No mislim da se dobro vidi o cemu govorim :)



Pa da krenemoo

Stvari koje ce vam biti potrebne :


  • Deblji konac u dvije boje ( ja sam uzela onaj od goblena) 
  • Obicna igla
  • Plastika 
  • Skare 
  • Malo spretnosti ;) 




Pocet cu polako.
Prvo sto vam treba jest konac u dvije boje.
Od jedne boje izrezite 6 dijelova. Duljinu odredite pomocu vase ruke. Uzmite u obzir da cete ju na kraju morati zavezati te napravite nesto dulje dijelove :)

Zatim plastika, da biste napravili narukvicu ona vam je stvarno potrebna.
Plastiku mozete izrezati od obicne plasticne boce.
Plastika treba biti siroka 10 mm, odnosno 1 cm.
Duzina takoder ovisi o vama. Ako cete praviti nesto kratko, moze biti i manja od 10 cm, a ako je nesto dulje, moze biti i 15 cm. No preporucujem vam da ipak rezete vece dijelove. Jer ako vam ne stane odredena rijec na plastiku, uzaludan vam je sav trud.


Sljedece sto bi vam moglo posluziti su sablone po kojima radite. Kada sam pravila svoju prvu ovakvu narukvicu, bile su ti potrebne, dok mi sada vise ne trebaju.
Sablone izgledaju otprilike ovako :




E sada. Sablone izgledaju nerazumljivo, no pokusat cu vam objasniti :)

Kada zapocnete pravljenje narukvice, 6 dijekova konca stavite skupa na sredinu plastike.
Kada ste to napravili, uzmite konac u drugoj boji te pocnite motati oko plastike, skupa s koncem. Pazite da vam konac ostane pricvrscen ispod toga istog konca ( joj malo sam nerazumljiva, ali nadam se da cete shvatiti sto govorim ) , a mozete i pocetak kinca zaljepiti za plastiku ( nisam probala, ali mi se sada cini kao dobra ideja ) .
Motajte konac oko plastike oko 10 puta i mozete pocei sa slovima.
Sada smo dosli do sablona. Prvo malo pogledajte slova koja zelite napraviti.
Svaki red vodoravnih kockica predstavlja jedan dio konca.
Okomiti redovi predstavljaju drugi konac koji motate oko plastike.
Onaj konac koji prebacite na suprotnu stranu ce se vidjeti kada ga vratite, onaj konac koji je ostao na svom mjestu se nece vidjeti jer cete preko njega namotati drugi konac, znaci konac u drugoj boji.

Nadam se da shvacate barem malo. Pokusa cu vam objasniti na primjeru slova A
Pratite sablonu sa mnom :)

Ovako, za pocetak, sve dijelove konca prebacite na suprotnu stranu te namotajte konac 2 puta oko same plastike.
Zatim 3,5 i 6 konac vratite na njihovo mjesto, te preko njih i plastike ponovno 2 puta namotajte drugi konac ( Znaci, na kraju se oni nece vidjeti )
E sada, na kraju ponovno sve dijelove prebacite na suprotnu stranu, bas kao na pocetku pravljenja slova A, te ponovno 2 puta namotajte drugi konac.
Kada ste to sve zavrsili, sve dijelove ponovno vratite na njihovo mjesto te namotajte konac 3 ili 4 puta kako bi ostavili razmak izmedu dva slova.

I to je to :)

Samo pratite sablone i polagano radite. Mozda nece ispasti dobro prva narukvica, ali vjezbom do savrsenstva! 
Napravite narukvicu sebi, prijateljici, sestri ili nekome drugome, da to malo izvjezbate. Vjerujte mi, vrijedi se potruditi malo :)

Ja ne pratim slijepo sablone, vremenom sam ih prilagodila sebi, tako mozete i vi, ali mislim da je lakse za prvi put pratiti ih :)




Ovako je ispala moja :)
Mozete vidjeti da slovo N nije isto kao na sabloni. Kada sam prvi put pravila narukvicu, pravila sam po sabloni, no nije mi se bas svidalo slovo N, pa sada pravim po svome :)

I skoro sam zaboravila reci sto na kraju haha :)
Znaci kada sve zavrsite, kada sve napisete, ponovno namotajte konac 10 puta i na kraju odrezite konac, ali ostavite jos malo konca, oko 5 cm te ga pomocu igle ugurahte u narukvicu, ali sa straznje strane, gdje nisu slova, kako vam se narukvica ne bi rasplela.
Takoder na kraju svezite malene cvorice, da narukvica ne bi klizila, kao sto mozete vidjeti na mojoj slici, te odrezati visak plastike.

Jos jedna stvar, koja je po meni, jako bitna jest da na svakom dijelu konca ( od onih 6 ) na krajevima takoder zavezete male cvorove. Vjerujte mi to je stvarno bitno. Ja sam jednom pravila bez toga i konac mi je se rastavio i nisam znala gdje mi je koji konac ( ovaj deblji konac se sastoji od par manjih koji se nekada rastave, ali ako imate ove cvorove, oni ce ih drzati na okupu )



Eto ga ljudeki moji :) 
Malo je duzi post, no pokusala sam vam sto bolje objasniti kako se ovo pravi . Mislim da su ove narukvice bas lijepe i da mogu biti super poklon nekome koga volite, a i isplati se malo potruditi oko njih :)


Nadam se da vam se svida ovaj post i da cete pokusati napraviti narukvice :) 


Pozdrav drage, najdraze. 

Sve vas voli MMara :* :* 

Broj komentara: 10:

  1. Super ideja,uvek sam se pitala kako se to pravi haha xd

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam ovakve narukvice,nikako da ukapiram kako se prave ali cu sada pokusati da shvatim...odlican postic <333

    outfit post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces shvatiti i da ces ih napraviti :) <3

      Izbriši
  3. mislim da ću morati malo da iščitam post bolje ,shvatila sam odprilike ali da povežem sve sada...ovako ja sam to uvijek kupovala i jednu sam dobila za rođendan,ali uvijek mi je bilo strava to haha xd hvala što si se prijavila na iCat kamp,stvarno mi znači,jer uz pomoć tebe i drugih blogera uspjeće moja ideja,hvala ti <3 :D
    -emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo polako citaj, mislim da ces shvatiti postupak. Mislim da su bas idealan poklon :)
      Nema na cemu draga Ema :) <3 <3

      Izbriši
  4. Jako je kreativno i prelepo izgleda. Ja sam takve narukvice nosila kao mlađa, imam ih i sada, ali nikada mi nije palo na pamet da ih sama napravim. Kao što kažeš, nije jednostavno, ali je zato baš super i može da posluži za neki rođendanski poklon :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i puno :)
      Nije jednostavno, no isplati se potruditi se malo :) <3 <3

      Izbriši
  5. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!