utorak, 25. kolovoza 2015.

DIY obiljezivac

Zdravo drage moje :) 


Danas imam jedan jednostavan DIY projekt :) 
Buduci da skola uskoro pocinje, mislim da ce ovo nekome biti od pomoci, jer znate ono kada ne znate gdje ste stali sa citanjem, gdje vam se nalazi odredena lekcija, pa provede par minuta trazeci bas tu stranicu, onda onako iznervirani nastavite citati ili uciti. 
Mislim da su obiljezavaci savrseni za skolu i ogromne knjige koje nam cesto zadaju da citamo :) 


No da pocnemo :) 


Pisat cu po brojevima, pa pratite :)

Sve sto ce vam biti potrebno jest jedan papir u bilo kojoj boji te malo spretnosti :)



1.Uzmite papir te ga presavijte na pola, a nakon toga ponovno na pola. Neka bude kao na slici.

2.Nakon sto ste to napravili, uzmite jedno ovo kao uho te ga savijte da tvori trokut, pogledajte malo slike. Nije mozda bas jednostavno napraviti prvi put, nije ni meni bilo, ali praksom sr usavrsi :)

3.Ponovite postupak i sa drugim dijelom, drugim 'uhom' hah :)

4.Kada to sve uradite, vas papir bi trebao izgledati kao na slici :)

5.Savijte papir kao sto je na slici , pazitr da jednako savijete sa obje strane. Kako bi leptir bio ljepsi :)

6.Te krajeve ugurajte unutra, tako da izglrda kao na slici :)

I na kraju, povucite krila da leptir izgleda ovako:



I tooo je to :)
Vas leptir je gotovo, odnosno obiljezivac za knjige. Na ovoj slici, leptir izgleda normalne, male velicine, ali ovaj moj je plus size haha, shvatit cete na sljedecim slikama :)




Ovo je inace velika biljeznica. Vi naravno mozete napraviti i manjeg leptira :)




Meni su ovi leptirici bas simpaticni, ja sam ih jedno vrijeme imala na zidu, naoravila sam ih u raznim bojama. Super i jednostavna ideja za uredenje sobe :)


To bi bilo sve za ovaj post :) 

Nadam se da vam se svida :) 

Pozdrav ljudeki do sljedeceg citanja <3 


Voli vas MMara :*




Broj komentara: 8:

  1. Takoooo slatko😍❤️
    i ja sam napravila DIY obiljezivace:)
    http://rivinsvijet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo slatko izgleda :) Ja sam dobila na poklon jedan prelepi obeleživač sa Ajfelovim tornjem i njega jako često koristim, ali ovaj ću sigurno napraviti jer mi ih je uvek potrebno za više knjiga :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ja mislim da je taj tvoj pre ! :D
      <3 <3

      Izbriši
  3. Divan je,jako sladakk...pokucasu da ga napravim pa cu ti raci da li mi je ispalo kao tebi <3
    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je ideja, mogu da ih pravim i na časovima kada mi je dosadno. :D

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Tada najvise proradi kreativa haha :) <3 <3

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!