utorak, 4. kolovoza 2015.

DIY traka za kosu sa zicom

Zdravo drage moje :)


Vjerojatno ste sve vec vidjele ovakve trake, veoma su prakticne i obicnu frizuru pretvore u pomalo djetinjasti zenstveni izgled :)

Izgledaju preslatko na kosi, a najbolja stvar je sto ih mozete napraviti same :)


Bit ce vam potrebno : 

1. Tkanina 
2. Tanka, savitljiva zica
3. Skare
4. Konac i igla ili vruce ljepilo 






Potrebni materijal :)


Pa da krenemo polako, korak po korak :)



1. Odrezite tkaninu 


Znaci, prvo morate izmjeriti svoju glavu da bi znali kolika mora biti vasa traka, kada to zavrsite morate odrediti debljinu trakne, no imajte na umu da cete tkaninu morati presaviti. 
Moja traka je bila siroka oko 7-8 cm, znaci kada sam ju presavila na pola to je 3,5-4 cm sto je sasvim dovoljno :) 


2. Zica 


Sljedeca stvar koju morate napraviti jest uzeti malo tanke zice te izmjeriti prema tkanini koliko vam zice treba, no uzmite vise zice jer je zica na kraju ostra, pa da se ne ozljedite presavijte zicu na tom dijelu, takoder nakon toga zicu mozete osigurati i sa malo selotejpa. Tako cete biti sigurne od sitnih ozljeda :) 


3. Oblikovanje trake 


Sljedeca stvar jest oblikovanje trake, traku izrezite kao na slici ispod :





Kada presavijete tkaninu, dobit cete samo ovu jednu stranu ( logicno haha ) :)



4. Sivanje 


Kada ste sve ovo napravile, vrijeme je za sivanje, ali to mozete napraviti i vrucim ljepilom, no meni se ovako vise svida :)

Tkaninu presavijte na pola te pocnite sivati, pocnite od vrha i tu nemojte stediti na koncu, jer ne zelite da vam zica u jednom trenutku ispadne iz trake. Sivajte sve do drugog vrha ( ovo ce malo potrajati ) i kada dodete do tu, traku ispravite tako da dio koji ste sivali stavite unutra ( nadam se da razumjete sto pokusavam reci :) ) .
Nakon toga u traku ubacite zicu te zasijte drugi vrh .


I to je to :)

Vjerujte mi jednostavnije je nego sto se cini :)


Ove trakice su mi preslatke, a veoma su prakticne, sklone vam svu kosu s lica sto je dobro dok se sminkate ili umivate lice ili kada jednostavno zelite maknuti kosa sa lica :)





Ovo je moja trakica :)







Nadam se da vam je se ovaj post svidio i da cete pokusati napraviti ovakvu trakicu :)




Ako zelite mozete mi u komentare postavljati pitanja na koja zelite da odgovorim, pa mogu napraviti Q & A post. 
Ako vas nesto zanima, slobodno pisite :) 





To je sve od mene za sada :) 


Pozdrav do sljedeceg citanja :* 


Broj komentara: 6:

  1. Sjajan post, obozavam DIY postove!

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas zanimljivo, moram probati!
    Priključit se nama uz prvu priču.Priča govori o curi koja se mora suočiti sa teškom obiteljskom situacijom.Ona svoje dane provodi sa svojim dečkom Kristijanom, u kojem traži utjehu i uskoro planira bijeg.Kada doznaje da nije sve onako kako je planirala shrvana se sama da u pustolovinu.❤️😄

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!