utorak, 18. kolovoza 2015.

Easy nail art PART 1

Zdravo svima :) 


Mislila sam se koju seriju postova bih mogla napraviti, pa sam se odlucila za nail art :) 

Ovakvi postovi nece izlaziti svaki dan, mozda jednom u tjedan dana, mozda jednom u mjesec dana, no bit ce ovakvih postova dosta :) 

Nadam se da ce bar nekome ovakvi postovi biti korisni. 



Pa da krenemo ...



Prvo lakovi koje sam koristila :)



Ova dva Gabrini laka sam vec spomenula u mome MINI HAULU pa sam ih htjela upotrijebiti danas :)

Crni Gabrini lak u broju 336 i rozi u broju 385 te ovaj predivni tamno plavi lak P2 u broju 570 so cool!

Naravno, vi mozete koristiti bilo koje druge boje :)




Pratite slike, ja cu pisati po brojevima :)

1. Nalakirajte na cijelu nokat boju koju zelite, ja sam uzela crnu :)


2. Nakon sto se lak osusio, uzmite lak u drugoj, svjetlijoj boji te nacrtajte prvi dio cvjetova, mozete napraviti 4,5 ili vise tockica, koje ce postati latice, mozete nacrtati jedan, dva ili vise cvjetova, izbor je na vama.


3. Uzmite treci lak, on moze biti svjetliji ili tamniji ( opet, izbor je vas ) te preko vec nactanih tockica, nacrtajte druge, manje, ali ih crtajte vise prema sredistu cvijeta.

4. Na kraju, mozete uzeti lak u istoj boji, kao ja ili neki drugi te nacrtajte malu tockicu u sredistu cvijeta.


I to bi bilo to :)
Mislim da je jako jednostavno :)

Za crtanje tockica mozete koristiti cackalicu, olovku, vrh ukosnice... sve i svasta :)



Nadam se da vam se ova vrsta posta svida :)


To bi bilo to od mene za ovaj post :)
Uzivajte u lijepim nokticima :)



Voli vas MMara :* 

23 komentara:

  1. E j hvala ti ovo je bas super ,nego opet sam prva yeeaa!
    dreamer-ana.blogspot.com
    ko hoce neka mi poseti blog :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna ideja <3 :*
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. jako korisno,haha xd samo nažalost što ja baš i ne lakiram nokte ,ali mogla bih onako iz dosade pokušati da vidim,možda počnem hahha xd
    i da objavila sam post tamo imaš objašnjeno nadam se da si za ono pitala,i nadam se da ćeš razumjeti jer imam osjećaj da me nekada ljudi ne mogu shvatiti hahah xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Ja ih najvise lakiram kada su veci kada su manji, nemam bas ideje sto bih mogla s njima :)
      Hvala ti puno, sada cu pogledati, nadam se da cu shvatiti :) <3

      Izbriši
  4. Jako lepo izgleda. Lakiram samo kada mi je dosadno ili kada sam baš dobre volje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ja volim lakirati nokte. Ali kada su veci, onda svasta crtam po njima :) <3

      Izbriši
  5. Preeeslatko :-)
    Mnogo si talentovana i treba o ovome da ti bude blog!

    jananikolic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja!
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijep post.. Poučan i kreativan.. Super je sto si to dvoje uspjela spojiti.. :) Dizajn je jako sladak :D <3

    Posjeti i moj blog :) - http://whiteworldwithsomeblueinit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ideja je super. Pošto nisam tako vešta koristiće mi za vežbanje. I lakovi su prelepi. Odličan post

    svetjednedevojke.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Ma nije toliko komplicirano, uspjet ces napraviti :)
      Hvala <3 <3

      Izbriši
  9. Super ideja! Samo tako nastavi:)

    http://elzaworldcroatia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ideja! Samo tako nastavi:)

    http://elzaworldcroatia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Svida mi se post!
    Evo ako zelite mozete posjetiti i moj blog, imama novi post<3 http://happylondongirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post!
    Pridruzi se ovom blogu, ako zelis http://dnkbff.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!