ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

Easy nail art part 2

Zdravo dragee :) 



Kao sto vidite, danas je na radu jos jedan easy nail art. Jutros mi je bilo jako dosadno, pa sam odlucila malo sredivati nokte :) 


Prije nego pocnem sa postom, zelim vam samo reci da sam se prikljucila u iCat kamp pa ce biti i postova vezano za to. Pogledajte sve informacije OVDJE . Jedna divna cura sa genijalnim idejama! Prikljucite se i vi, kako bi joj pomogli da ostvari svoje zamisli! 
Ja sa se odusevila jer stvarno ima genijalne ideje :) 



E sada krecemo na post :)




Lakovi koje sam koristila 





Crveni essence lak u broju 36 styled for red carpet. Ovo je matt lak i stvarno je prelijep, jako brzo se susi i sa dva sloja izgleda fenomenalno :) 

Crni Gabrini lak u broju 336. Njega sam vec koristila u proslom nail artu jer mi je bas odlican i u sve se uklapa crno, a za ovaj dizajn mi je bio bas odlican, super kombinacija ova dva laka :) 


Naravno, vi ne morate koristiti ove boje :) 




  1. Nalakirajte nokte svjetlijim lakom. 


Kao sto vidite, nalakirala sam nokte prvo crvenim lakom. Na ovoj slici je samo jedan sloj, no namazala sam i drugi, ali sam zaboravila slikati :) 


2. Nalakirajte drugi lak 


Nakon sto se crveni lak osusio ( a to je bilo jako brzo ), nalakirala sam crni lak preko njega, no samo na pola nokta. Ako niste bas spretni, mozete staviti selotejo na pola nokta te onda prelakirati crnim, no ja to nisam radila. Mislim da nije bas potrebno, ne trebaju biti bas precizne linije. Vi naravno, ne morate nalakirati bas kao ja, mozete vodoravno ili u koso, kako god zelite, ali meni se ovako najvise svida. 



3. Tockice broj 1



Znaci, veoma jednostavno. Na crvenoj strani laka, nacrtajte par crnih tockica, ostavite malo prostora izmedu njih. 


4. Tockice broj 2




Na kraju, na crnoj strani nacrtajte crvene tockice, kao sto je na slici, znaci kao da se nalaze izmedu crnih tockica. 
Na kraju, prelakirajte prozirnim lakom i to je to. Vasi nokti su gotovi :) 


Cini mi se da mi nokti iugledaju bulje ovako, cini li se i vama tako ? 



To bi bilo sve za ovaj post :) 
Nadam se da vam se svida :) 


Pozdrav drage moje do sljedeceg posta :*


Voli vas MMara :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Ask: https://m.ask.fm/MMara141

Broj komentara: 18:

  1. Prelepi nokti!! Ja se uvek ubrljam kada ih mažem. Ovaj crveni lak je savršen!! :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Nekada je i kod mene to tako bilo, pogotovo desna ruka, no toliko sam ih puta nalakirala da mi se takve stvari gotovo nikad ne desavaju :)
      Vjezbom do savrsenstva :)
      Da, stvarno je :) <3 <3

      Izbriši
  2. Odličan post! Divne boje laka. Krajnji izgled fantastičan. Definitivno isprobavam tvoju ideju!

    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog, na kojemu možeš pronaći novi post. LY! ☺

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Noktići su stvarno super ukrašeni, baš mi se sviđaju :) I ja volim da ih ukrašavam i da se bavim nail artom, ali kada mi vreme i strpljenje dopuste :D ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Preksrasni su!

    Check my blog: http://redheads-diary.blogspot.com/;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako si ih lepo ukrasila,savršeni su. Divim ti se ja sam antitalenat za takve stvari... ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) <3
      Malo vjezbe, da bude bar malo bolje :) <3

      Izbriši
  6. Nokti su predivni. Moram da ih isprobam :) :)
    Ako mozes pogledaj moj novi post <3333
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas su slatkiiiii nokti:D
    Ja ne lakiram nokte nikako,a sad i da hocu ne mogu zbog skole<->
    http://teengirl2003.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Da, to me je uvijek zivciralo haha :) <3

      Izbriši
  8. jiooooj baš su prelijepi ,ali ja mislim da bi bilo ljepše staviti bijele tačke,mislim i ovaj tvoj način je odličan ..samo mali problem jeste to što ja baš i ne lakiram nokte iz čistog razloga jer stvano nisu baš nešto da bi bili još više primjetni haha xd pokušaavam sakriti prste što više ,haha xd ne znam zašto se sad ovo pojavilo,tj. ovaj moj komentar o lakiranju noktiju haha xd inače hvaaala za ovo gore navedeno,drago mi je da ti se sviđaaa <3 :* stvarno mi mnogo znači <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da bi i tako bilo lijepo, ali sam htjela postici da izgleda kao da se boje prelijevaju jedna u drugu :)
      Probaj Eveline 8u1. Meni je bio bas super :)
      Nista draga <3 <3 <3

      Izbriši
  9. Nokti su super ispali! I ja bih do sad sve prste izmazala ali sve je stvar prakse xD http://dragabolonja.blogspot.com/?m=1http://dragabolonja.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!