nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Jedno kisno jutro

Dobro jutro drage moje :)


Kod mene pada kisa, grmi i sijeva vec od sinoc.
Postalo je malo haldnije, ali je ugodno.
Mozda nam to ljeto odlazi? Stize jesen?

Ne volim jesen, sve umire, lisce opada, polazimo u skolu. Sto je gore od toga?
Ali kada je jesen, imamo toliko boja u prirodi, od zelene, zute, crvene, narancaste i smede.
Jesen volim i zbog toga sto mi je tada rodendan :)





Ali onda stize zima, moramo se toplije oblaciti. Ali naravno, sve to ima svoje neke cari.
Dolazi nam Bozic, najljepse vrijeme u godini, pa Nova godina i onda sve ispocetka :)

Ali, nema mi nista ljepse od proljeca, kada sve pocne listati i cvjetati, nesto predivno.


Koje je vama najdraze godisnje doba?
Kakvo je vrijeme kod vas?
Zelite li kao i ja da se ljeto jos malo produzi?
U kojem godisnjem dobu je vas rodendan?

Ne zelim da sada prestane, zelim jos lijepih dana, suncanih i toplih, zelim jos mora, plaze i sunca!

Da je ljeto barem dva puta godisnje, sto kazete na to?





Voli vas MMara <3 :*

Broj komentara: 16:

  1. Najvise volim proljece, ali ima u zimi nesto carobno❤️💕
    Novi post:
    http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/favourite-phone-cases.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Bilo bi divno da leto još barem malo potraje, ali i zimu volim zbog svih praznika i tog prazničnog duha. ^_^ Meni je rođendan u julu, tako da najlepše doba leta (barem po meni ^_^ ). Kod mene je užasno toplo, mada su najavili neku kišu za danas. Valjda ćemo se osvežiti malo.♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce jos malo potrajati :)
      Valjda hocete :) <3

      Izbriši
  3. Oblačno je i najavili su kišu, mada moram da priznam prijalo bi mi osveženje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo je kada padne kisa, ali ne bih voljela da se ovo sada nastavi, zelim jos malo ljeta :) <3 <3

      Izbriši
  4. Ja najviše volim leto, tad mi je i rođendan. Super post! :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Najvise volim jesen, jer je vreme nekako divno za citanje knjiga uz pijuckanje kafe ili caja :)

    littlethingsbyjana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je romantica jesen a i tad mi je rodjendan :D
    Poseti i moj blog, novi post je tu
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Voljelaaa bi da ljeto trajeee dužee naravno , slažem se u svemu s tobom :) Odlična si <3
    Skokni do mog bloga, komentiraj , podijeli i nabaci follow ako ti se svidi. Pusa i odlična si :) <3
    Link mog bloga : http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, barem mjesec duze :)
      Hvala ti :) <3
      Vec te pratim :) <3 <3

      Izbriši
  8. Jesen definitivno mi je najdraze..post je jako dobar ❤ ♡
    Pogledaj moj novi post ako zelis http://anafcorner.blogspot.com/2015/08/makeup-favorites.html?m=1

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!