četvrtak, 6. kolovoza 2015.

Kako piti vise vode ?

Zdravo svima :) 

Na pocetku ovoga novog posta zelim objasniti jednu stvar. 
Ako vec neko vrijeme pratite moj blog, mozda ste primjetili da se negdje potpisujem kao Beauty girl, a negdje Marijana M. 
Pa sada da objasnim :)
Ja i moja prijateljica smo pokrenule ovaj blog, nismo htjele pisati sa dva razlicita profila pa smo napravile jedan - Beauty girl. 
No, ona vise ne zeli pisati blog, pa ga je ostavila meni, zato cu se od sada potpisivati samo kao Marijana. 
Nadam se da razumijete :) 




Sada krecemo na temu ovog posta, a to je voda.


- Nase tijelo se sastoji od 70% vode, mozemo odmah zakljuciti da je voda jako vazna za nas organizam. 

-Nas organizam bez vode ne moze izdrzati dulje od 4 dana, dok bez hrane moze puno vise. Iz toga takoder zakljucujemo koliko je voda vaznija od hrane. 

- Dehidracija nastupa kada izgubimo 1% vode iz naseg organizma, tada osjecamo zed. 

- Bez vode nas organizam ne bi mogao fnkcionirati, voda je potrebna svim nasim stanicama za normalan rad. 

- Voda cisti nase tijelo od toksina, pomaze kod probave, a takoder cini nasu kozu ljepsom. 







Potrebno je piti oko 2L vode na dan, no iskreno, ja to cesto zaboravim. Ali vazno je da ne pretjerate, nije potrebno piti 5L vode na dan, 2L su sasvim dovoljna :)

Ako i vi kao ja zaboravljate cesto na vodu, pokusat cu vam bar malo pomoci u tome :) 


1. Aplikacija 

Pronasla sam super aplikaciju na trg. playu, zove se : Zalij svoje tijelo . Ova aplikacija mi je super, u nju upisete svoju tezinu i aplikacija izracuna koliko tocno vode dnevno morate piti. Takoder u aplikaciju upisujete koliko dugo traje vas dan te ona izracuna koliko cesto trebate piti vodu, a imate i podsjetnik. 
Ova aplikacija mi je super! :)


2. Boca vode 

Ako nemate mogucnost da preuzmete ovu aplikaciju, onda mozete u jednu bocu od 2 litra usuti vode i cijeli dan ju drzati na vidljivom mjestu ili u hladnjaku, uvijek kada ju vidite, sjetit cete se da morate piti vode :) 
Vodu koja vam ostane u boci, nemojte piti, mozete ju iskoristiti na primjer za zalijevanje cvijeca ili nesto slicno :) 





3. Casa za stolom

Svaki put kada krenete jesti, stavite i casu vode pored jela. Tako cete popiti tu casu vode, a takoder cete moci manje pojesti, sto je dobro ako se borite sa viskom kilograma, a takoder mozete popiti casu vode i pola sata prije jela :)





4. Voda dok vjezbate 

Dok vjezbamo, gubimo najvise tekucine, tada se najvise znojimo i nase tijelo pati, zato uvijek pijte puno vode dok vjezbate, nosite bocu s vodom uvijek sa sobom . 


5. Podsjetnik 

Napravite sami sebi podsjetnik. Mozete na hladnjak staviti sliku vode i uz to neki lijep citat o njoj, koliko je dobra i sto cini za nase tijelo. 





Nadam se da vam se ovaj post svidio te da cete isprobati nesto od ovih savjeta :) 

Brinete li vi koliko vode pijete ?


P.S. sutra ocekujte Q&A, jos uvijek mozete postavljati pitanja :) 



Pozdrav do sljedeceg citanja :) <3

Broj komentara: 14:

  1. Nikako se ne mogu natjerati da pijem više vode, a ovo mi je puno pomoglo.
    Hvala ti :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da sam nekome pomogla :)
    Nema na cemu :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je saznati da nisam jedina koja zaboravlja piti vodu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, nisi :)
      Znam da je to jako lose, ali nekada stvarno zaboravim :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Joooj draga oprosti :S
      Slucajno sam izbrisala tvoj komentar umjesto svoga . Oprosti. Stvarno nije bilo namjerno :S :(

      Izbriši
  5. baš ovakav post mi je i trebao haha xd stvarno moram priznati da malo pijem vode i to je loše znaaaam -_- ,ali vidiš ova aplikacija me sad počela zanimati ,čim mi se napuni mobitel idem da vidim šta i kako ,i da svi ovi savjeti su odlični ,ali ova aplikacija me i dalje drži pod dojmom (i sada ćete slušati milion priča o meni i aplikaciji haha xd) okej ,meni se post jako svidio ,mnoštvo korisnih informacija <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    -emma
    (sviđa mi se tvoj blog,moram postati član ;) i da ček gdje se postavljaju pitanja ,da postavim i ja koje haha xd)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je aplikacija u redu, racuna koliko vode je potrebno i podsjeca kada trebate piti, sto mi je odlicno :)
    Hvala ti na svim ovim divnim rijecima :)
    Pitanja mozes pisati u prethodnom postu :)
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Unosim dosta vode kada provodim vreme pevajuci po kuci. Mnogo mi pomaze. Medjutim aplikacija mi je pravila probleme i nisam mogla da pijem kada je od mene to zahtevala. Opet ovaj post me je podsetio da trebam unositi sto vise vode, jer nisam to radila par dana. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je aplikacija dobra, dobra je jer u nju unosim koliko sam vode popila taj dan, onda kada vidim da sam popila samo malo, onda jednostavno moram piti jos. Nije losa aplikacija :)

      Izbriši
  8. Za ovu aplikaciju nisam znala, ali se cini zanimljiva. Istalirat cu je jer jako malo vode pijem. Ps. Vrlo koristan post.

    beimagi.blogspot com

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na savetima!! vodu pijem slabo ,ali se moram potruditi da je pijem malo vise <3 odlican post kao i uvek <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu :)
      Drago mi je da mogu pomoci :)
      Hvala ti draga ! :) <3

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!