subota, 8. kolovoza 2015.

Mini haul

Zdravo drage moje <3


Prvo da vam se zahvalim na 1100+ pregleda :) 
Jako mi znaci to sto pratite moj blog :) <3 


Jucer sam bila u shoppingu i kupila sam par stvari :)
Nema puno toga, no odlucila sam napisati ovaj post i reci cam svoje prve utiske :) 


Pa da krenemo :) 






Prvi na redu je Garnier Ultra Doux Marvellous sampon i regenerator.
Ovaj sampon sam vec prije probala i mogu vam reci da je odlican, prelijepo mirise i kosa je meksa nakon njega. 
Zbog toga sam odlucila kupiti i regenerator, no njega nisam jos probala :) 





Sljedeci je ovaj Balea sapun, s mirisom masline i limuna. Moram priznati da me miris nije bas odusevio, ali posluzit ce :) 





Sljedeca su ova 2 Gabrini laka za nokte. Rozi u broju 385, a crni u broju 336. 
Njih sam vec isprobala :) 
Ovaj crni lak je savrsen, dovoljan je jedan sloj da lak izgleda savrseno, stvarno sam zadovoljna s njim. 
Jako brzo se susi, cak i sa dva sloja. Ali obavezno prije njega stavite bazu, da ne ostaju crni tragovi na noktima. 
Rozi nije toliko pigmentiran i trebaju vam dva sloja, no ova nijansa mi je super :) 





Sljedeci je ovaj Kur sampon za normalnu kosu. 
Njega sam dobila i ne znam gdje ga ima kupiti. Nisam ga jos isprobala, no mislim da ce biti dobar :) 





Sada ovaj Nivea dry comfort roll on koji sam takoder dobila. Vise volim dezodoranse, no posluzit ce :) 





Sljedeca je ova mala cetkica iz dm-a. Nista posebno, koristit cu je za ciscenje noktiju, znate da je to jako vazno :) 


Sljeseca je ova raspica za pete iz dm-a. 
Vec sam ju isprobala i odlicno radi svoj posao :) 




Sljedeci su ova 2 sorca iz Terranove. Jedan crni i jedan plavi, super su mi :) 




Sljedece su ove traperice iz Pull&Bear-a. Obicne crne traperice i jako mi se svidaju :) 





Sljedece su ove traperice iz Bershke. Takoder jedne obicne smede traperice :)




Opet jedne obicne plave traperice :) 
Njih sam takoder kupila u Bershki. 
Ne znam sto reci za jedne traperice :) 



I sada zadnja stvarcica :) 


Zadnja ne ova predivna haljina koju sam kupila u Terranovoj, odlicna mi je za plazu ili neku setnju. A boja mi je fantasticna :) 





To bi bilo sve od mene za ovaj post :) 
Nadam se da vam se svidio :) 


Pozdrav do sljedeceg citanja :) <3 



Broj komentara: 14:

  1. Sve pantalone su jako lepe, a crni lakic mi se najvise dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednostavne, a lijepe :)
      Mene je odusevio, nisam stvarno mislila da ce bii ovoliko pigmentiran, jos se brzo susi, odlicno stvarno :) <3

      Izbriši
  2. Lepe su stvari,posebno ova zadnja majica,odlican post kao i uvek :*

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepe stvari :)
    Najvise mi se svidaju farmerice u bez boji ;) ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super stvari, a najbolji su mi šorcevi.. Odličan blog! :*

    fabbyk.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno! Uvek lepo napišeš i osmisliš ;)

    Posetite moj bog http://fashionstory00.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!