srijeda, 26. kolovoza 2015.

Moja njega kose

Zdravo svima :) 


Za danasnji post pisat cu o svojoj njezi kose :) 
Nema tu nesto previse proizvoda.
No odlucila sam ga napisati :) 



Prvo krecem sa cetkom za kosu, jer nju koristim svaki dan.


Koristim ovakvu Syoss cetku. Izgleda kao i svaka druga cetka. Ova je cetvrtastog oblika i dosta je siroka, jako lako rascesljava kosu i kosa je meksa nakon cesljanja. Preporucujem ovu cetku :)


Nakon cetke sljede sampon i regenerator koji trenutno koristim.


To su Ultra Doux Marvellous sampon i regenerator. Savrseni su! Predivno mirisu, sampon je prozirne boje, sto mi se jako svida, kada perem kosu s njim, stvori se punoo pjene, sto mi se svida :)
Sto se tice vrhova, nisu potpuno nestali, naravno, no primjetila sam da ih ima manje.
Kosa je meksa nakon pranja kose.
Kada sam se vratila sa mora, kosa mi je bila bas bas zapetljana i mislila sam da ju nikad necu otpetljat, ali kada sam oprala kosu s ovim samponom i regeneratorom, ona se jednostavno sama rascesljala. Ja sam odusevljena :)


A sada stvar koja mi je jako vazna u njezi kose.


To je ricinusovo ulje. Ovo sam kupila u jednoj ljekarni, ali vjerujem da ga ima i u drogerijama.
Ostalo mi je jos malo, no imam ga jako jako dugo. Koristim ga za kosu, nokte, obrve i trepavice.
Najcesce ga koristim za nokte, a sto se tice kose, stavljam ga na korijen kose i lagano masiram, drzim ga najmanje pola sata, a nekada i duze, ovisi koliko imam vremena.
Nemojte pretjerivati s njim, jer ako pretjerate, tesko cete oprati kosu kasnije :)
Ulje je dosta gusto i teze se nanosi. Ja ga nanosim tako da spustim glavu, stavim malo ulja medu dlanove i prolazim prstima kroz kosu. Kada sam stavila dovoljno ulja, masiram vlasiste i to je to :)


Za kosu pravim sama svoju masku. O njoj sa pisala u postu Kako potpuno obnoviti kosu.
Nekada koristim ovu masku, a nekada ricinusovo ulje. No ne koristim niti jedno niti drugo bas svaki put kada perem kosu. Jer cesto nemam bas vremena za to :)


Sto se tice peglanja, koristim Remington peglu



Ova pegla je savrsena. Kupila sam ju prije 7 godina i nikada nisa imala problema s njom te ona i danas radi kao nova.
Platila sam je 120 maraka, to je 480 kuna.
Malo je skuplja, no vrijedi svake marke :)
Na uputama je pisalo da se ugrije do zeljene temperature za 30 sekundi, i stvarno, nisu lagali. Doslovno, ukljucim peglu, pocesljam se i krenem peglati. Toliko brzo se zagrije :)
Ja sam prezadovoljna. Ako trazite neku dobru peglu, ovu preporucujem ! :)


Da zastitim kosu od topline pegle koristim i preparat za zastitu od topline. Koristim ovaj od Tafta.



Ovaj je vec potrosen, ali kupila sam si drugi :)
O ovome proizvodu sam vec dosta pisala, tako da ne zelim sada previse duljiti o njemu :)



I zadnja stvar su gumice za kosu. Mozda vam se ovo cini nevazno, ali vazno je. Nemojte koristiti gumice sa metalnim djelovima, kosa se zapetlja oko njih i nikako ju ne mozete otpetljati. Zato samo cupate kosu.
Nemojte koristiti one gumice za tegle, one takoder uzasno cupaju kosu.

Ja koristim mekane, mako sire gumice i naravno bez metalnih dijelova :)


To bi bilo sve za ovaj post .

Nadam se da vam se svidio i da sam vam dala neke savjete :) 


Pozdrav do sljedeceg citanja :) 

Voli vas MMara <3





Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Ask: https://m.ask.fm/MMara141

Broj komentara: 27:

  1. Divan post! Imam problematičnu kosu (ajme baš problematičnu haha), pa možda uzmem onaj regenerator da je bar lakše očešljam.

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelep post. Posto je moja kosa mnogo gusta, regenerator je obavezan :D
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      Meni je ovaj odlican, ovaj svakako preporucujem <3

      Izbriši
  3. Divno si napisala ovaj post <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, zaista! Planirala sam da ovih dana kupim taj šampon i regenerator koje si pomenula. Sada, kada sam videla da imaš dobre utiske o njima, sigurno će ih uzeti :) Ricinusovo ulje je apsolutno super stvar! <3

    Giveaway --> http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      Meni je stvarno super :)
      I sampon i regenerator, a rucinusovo ulje je super :)
      <3 <3

      Izbriši
  5. Lep post <3
    Ja ne volim inace pegle,mnooogo gore i stete kosu <3

    jananikolic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno <3
      Ah znam, ali moja kosa nekada stvarno uzasno izgleda :/
      Pa mi je najlakse peglom
      <3

      Izbriši
  6. Baš mi se dopada tema posta!♥ Super si napisala. ☺

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Imamo istu četku, hehe! Super post!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan post..

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ne koristim puno proizvoda za kosu,ali ovo ricinusovo ulje mi se baš sviđa.
    Moraću da ga kupim!

    Flyovanje.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja bas :)
      Najbolje je za raznorazne stvari :)
      <3 <3

      Izbriši
  10. Koristimo isti šampon i blazam od Garnier-a. :D Odličan post! ♥

    allforyou23.bogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme imamo istu četku i koristim trenutno te šampone haha :) Odlična si :) <3
    Ako želiš posjeti moj blog , komentiraj i nabaci follow :)
    Link mog bloga : http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!