subota, 8. kolovoza 2015.

Moji omiljeni YouTuberi part 1

Zdravo najdraze moje :)


Ako ste u potrazi za nekim dobrim youtuberima, procitajte ovaj post :)


U prvom djelu tu ce biti domaci youtuberi, kada kazem domaci, mislim na one iz BiH, Hrvatkse, Srbije, Crne Gore.


Prva, meni najdraza je ThePSara :)

Obozavam gledati njezine videje. Ima tako lijep glas i draga je i ima iskrene i dobre savjete. Jako je zabavna. Morate pogledati ples s lisicom hahaha. A takoder ima baku kraljicu :)
Ona mi daje inspiraciju, obozavam ju i jedva cekam da izbaci novi video. Svakako preporucujem da pogledate njezin kanal :)



Sljedeca je Jana Dacovic :)


Jako draga cura, jako je lijepa i ima lijep glas. Volim gledati njezine videje jer je tako jednostavna, nije umisljena i super je :)


Sljedece su cure sa kanala Mogu ja to sama


One su nesto starije, zbog toga ih najvise volim gledati, mislim da imaju dosta iskustva. Imaju odlicne jednostavne recepte i jedostavne frizure, jednostavne DIY ideje i odlicne savjete za sminkanje :)
Svakako posjetite :)


Sljedeca je diiivna Bebi Rita :)



Ja ovu curu obozavam!
Otkrila sam ju prije mjesec dana i odlicna mi je!
Taj glas, to lice, stav... Predivna osoba!
Tako je divna, ja vam to ne mogu opisati.
Ako nikada niste pogledali niti jedan njezin video, vrijeme je da pogledate :)


I zadnja je Zorannah :)



Zorana je jedna mlada, uspjesna zena :) 
Ona je toliko toga postigla u svom zivotu. Volim gledati njezine videje, zabavna je i ima naravno dobre savjete :) 
Znam da mnogima ona nije omiljena, ali je toliko toga postigla, da mi je na neki nacin uzor u bloganju :) 





To bi bilo sve za ovaj post :) 


Koji su vasi omiljeni youtuberi? 



P.S. imate novu rubriku na blogu gdje mozete ostavljati linkove svojih blogova, koje cu i ja naravno pogledati :) 




To bi bilo sve za ovaj post :) 

Pozdrav do sljedeceg citanja :) <3 <3 


Volim vas sve :) <3 <3 <3 

Broj komentara: 8:

  1. Obozavam sve ,a posebno Zoranu <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve sam ih videla, ali mi je Zorana omiljena. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve jutjuberke koje si nabrajala su mi poznate i presuper su. Ako želiš pogledaj moj blog, pročitaj & mišljenje o postu napiši u komentaru. Ako ti se sviđa moj blog uclani se <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme najdraža ThePSara... Imam fan stranicu na Instagramu za nju :D ❤️ Inace predobar post:)
    Novi post : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/5-best-from-balea.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Daaa najdraza Sara . Obozavam ju :)
      Pogledat cu :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!