nedjelja, 9. kolovoza 2015.

Moji omiljeni YouTuberi part 2 :)

Dobar dan najdraze moje :)


Danas je jedan prekrasan, suncan dan :)
Kakvo je vrijeme kod vas ?



Danas je vrijeme za drugi dio YouTuba :)

Danas pisem o stranim YouTuberima koje ja pratim i koji su mi odlicni :)


Pa da krenemo :)


Prva je LaurDiy :)


Jedna prediva cura :)
Jako je lijepa, zabavna i ima jakoo puno dobrih DIY ideja, koje su i veoma jednostavne :)
Ima predivnu dugu kosu, predivan glas i tako zraci nekom pozitivnom energijom :)
Ako trazite jednostavne DIY ideje, svakako posjetite njezin kanal :)



Sljedece su Niki i Gabi :)


One su dvije predivne sestre :)
Imaju dosta DIY ideja koje mi se jako svidaju :)
Predivne su. Ne pratim ih dugo, no u veoma kratkom roku su mi postale super :)
Morate vidheti bar jedan njihov video da se uvjerite :)


Sljedeca je MissJenFABULOUS


Ako trazite ideje sto raditi na noktima, obavezno pogledajte njezin kanal. Ima jako puno ideja za nokte koje su jednostavne i veoma lake za napraviti.
Ako trazite nesto takvo, pogledajte :)


Sljedeca je MyLifeAsEva


Vjerojatno ste vec svi culi za nju.
Ne znam sto reci za ovu predivnu, ludu i zabavnu curu ;)
Obozavam ju i jedva cekam svaki novi video :)


Sljedeca je MayBaby :)


Isto kao i za Evu, zabavna i luda cura :)
Sa mnogo, mnogo dobrih ideja i savjeta :)
Pogledajte sami :)


Sljedeca je Rclbeauty101


Ova cura je bas zabavna. Cesto snima sa svojim deckom i to razlike izmedu zenai muskaraca, razlike izmedu ocekivanja u realnosti. Uglavnom jako smijesne videje. Svakako pogledajte :)


I zadnji je jedan muskarac :)
CrazyRussianHacker



On je meni tako smjesan, tako super !
Kao sto mu i samo ime govori, on radi life hacks. I to radi odlicno. Njegovi videji su prezabavni.
Uzme obicne stvari iz svakodnevnice i pronalazi im nove uloge. Jednostavno fantastiicno :)






Koji je vas omiljeni YouTuber? 

Pratite li nekoga od ovih? 




Pozdrav do sljedeceg citanja :) <3


Voli vas MMara :*

Broj komentara: 20:

  1. I ja isto obozavam MayBaby:-)
    Uclani se na moj blog♥ http://katesdiyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim sve sem May Baby i CrazyRussianHacker ...ne znam zasto ...inace odlican post <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je on presmjesan, kad kaze buuum hahahha .
      Hvala draga :) <3

      Izbriši
  3. Čula sam samo za MylifeasEva,ali pogledacu i ostale. :)

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja takodje obozavam May Baby, inace suoer post :)

    Ako hoces pogledaj moj blog I zaprati me:
    myfdiaary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je stvarno super. Od ovih youtubera obožavam May Baby, MylifeasEva, Rcl Beauty101 i Niki and Gabi!

    http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas ti hvala :) <3
      Da, meni su super :)
      Drago mi je da ima jos netko da ih prati kao i ja :)

      Izbriši
  6. I kod mene je vreme divno! I ja pratim sve ove youtubere osim MissJennFABULOUS. Nikada ranije nisam čula za nju. Odličan post. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) <3
      Kod nje je uglavnom sve o noktima. Ima i drugih stvari, ali najvise toga :)
      Ako te to zanima posjeti njezin kanal, neces se razocarati :)

      Izbriši
  7. Odličan post!

    Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je super i više nego super , :) Sve pohvale :*
    Posjetite i moj blog i preplatite se :)
    http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post ♡ Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvrcam ♡
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Doista pomogla si mi!!! Pogledaj moj post,traje jedno darivanje pa ako hoćeš prijavi se :) sarah55667.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!