nedjelja, 2. kolovoza 2015.

Moji potroseni proizvodi


Zdravo dragi moji :)


Dugo sam razmisljala koju recenziju da vam napisem danas, a onda sam se sjetila potrosenih proizvoda.
Mislim da je to odlican nacin da vam kroz par recenica kazem sto mislim o odredenom proizvodu kojeg sam potrosila.
Ima dosta preparativne i nesto dekorativne kozmetike. Pa, uzivajte :)




Prvi na redu su ovi dezodoransi :)


1. Nivea freah flower 

Obozavam sve nivejine dezodoranse, tako da mi se u ovaj dopada, samo je miris za moj ukus previse slatkast. No, ovaj dezodorans je bez aluminijevih soli sto je svakako dobro i preporuujem ga.


2. Nivea invisible for black & white

Ovaj dezodorans je savrsen, lijep miris i dobra postojanost. Svakako preporucujem.


3. Rexona biorythm 

Ovo je dezodorans s kojim sam takoder jako zadovoljna, lijepi, svjez miris i postojanost je ono cime me je osvojio i svakako cu ga kupiti opet.


4. Fa Mystic Moments 

Ovaj dezodorans ima prelijep miris, no i pored toga, ja ga ne podnosim. Dok ga nanosim, sve je mokro i nije dobro postojan. Ne volim kada su dezodoransi mokri i moram cekati dok se osusi da se mogu obuci. Tako da ovaj ne preporucujem.









Nakon dezodoransa slijede cak 3 labela :)


1. Labello fruity shine Peach 


Ovo labelo je s mirisom breskve. Ako volite miris breskve, kao i ja, onda je ovo savrseni proizvod za vas. Ostavlja malo narancaste boje na vasim usnama, ali to je gotovo neprimjetno.
Ja sam se zaljubila u ovo labelo tako da sam ga potrosila u rekordnom roku :)


2.Labello Soft rose


Ovaj me nije odusevio, takoder ostavlja malo ruzicaste boje, no miris je nezamjetan, mirise poput vecine ruzeva i to mi se nikako nije svidalo, brzo sam ga potrosila jer sam htjela kupiti novi, a bilo mi je zao bacati ovaj jer je lijepo idratizirao usne.


3. Labello Mint & minerals 

Ovo je labelo s kojim sam djelomicno zadovoljna. Ima predivan, svjez miris mente i to me je odusevilo, no prebrzo je nestajao sa mojih usana i bila sam pomalo razocarana, no miris je odlican!








Sada slijede dva sampona za kosu :)


Palmolive caressing & luminous i Palmolive beauty gloss .

Obozavam Palmolive proizvode, pa tako i ove sampone. Odlicno ciste tjeme i peru kosu te blago njeguju. Naravno, nece vam cijela kosa biti obnovljena pomocu njih, no sasvim su u redu.









Nakon sampona, tu su dvije Balea kupke za tusiranje


Prva je s mirisom tresnje, a druga s mirisom vanilije i kokosa.
Stvarno imaju predivan miris i to je ono sto me jedino privuce pri kupnji, no taj miris ne zadrzaje dugo na kozi, sto mi je malo lose, ali u redu su.









Sljedece na redu jest Afroditino mlijeko za ciscenje.

Na proizvodu pise da otklanja make-up, cisti i njeguje lice.
No, ja nisam zadovoljna ovim proizvodom. Odlicno skida puder, no s maskarom je tesko. Nisam primjetila da mi cisti lice sto se ostalih necistoca tice, a sto se tice njege je katastrofa. Lice mi se polako pocne zatezat i peckat. Mozda je to samo do moje koze, ne znam, no nisam zadovoljna. Koristila sam ga nekada za skidanje pudera i to je sve.










Balea Kamille Hand & Nagel balsam.

O ovoj kremici sam vec pisala OVDJE pa necu previse pricati. Ovu kremicu kupujem svaki put kada odem u dm. Kupujem ovo malo pakovanje jer mi moze stati u svaku torbicu.
Odlicna krema, prelijep miris, brzo se upija i blago njeguje ruke, nokte te kozicu oko noktiju. Svakako preporucujem :) .






Opet jedna kremica. Obicna Nivea krema koju svatko mora imati, ona je jednostavno krema za sve. Ja ju obozavam i uvijek kupujem. Jedino sto mi se ne svida kod ove kreme jest miris, no lako ga zanemarim. Nadam se da ima jos netko tko smatra da je ova krema savrsena :).






Taft sprej za zastitu kose od topline. O ovome proizvodu sam takoder vec pisala OVDJE tako da necu previse pricati ni o ovome proizvodu. Nisam ga cesto koristila, miris je meni predivan, kosa se lakse rascesljava, no ako se stavi previse proizvoda kosa postane teska i zapetljana, tako da pripazite s tim.










Maybelline maskara u ovoj rozo- ljubicastoj ambalazi sa zakrivljenom cetkicom mi je bila sasvim u redu, nije me previse odusevila, no nije bila ni losa.








Nivea BB Cream sa zastitnim faktorom 10.
Ova BB krema odlicno ujednacuje ten, no naravno, ne prekriva vece nepravilnosti ili bubuljice, no to ni ne ocekujemo od ovakve kreme. Ako nemate kozu sklonu pristicima ili neke druge nepravilnosti, a zelite samo ujednaciti ten, svakako preporucujem ovu BB kremu.










I moj zadnji potroseni proizvod :)

sOliver selection 

Ovaj parfem je predivan, ne znam kako da vam opisem njegov miris, morate ga probati, vjerojatno ce vam se svidjeti. Stvarno nesto predivno.









I evo ih svih na okupu :)








Ovo su proizvodi koje sam ja potrosila u zadnje vrijeme. 

Nadam se da vam se svida ovakav tip posta. Pisite kakve jos postove zelite citati. 

Koje ste vi proizvode potrosile u zadnje vrijeme ? 




Pozdrav do sljedeceg citanja :*




Broj komentara: 13:

  1. Joj pa izvrsna si, slike top, bas si lijepo potrosila, samo molim te popravi ovaj dizajn jer je stvarno tesko citat ovako :))))<3<3<3<3
    Super si!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ups, sad vidim da je s mojim kompujterom bila greska , blog ti je izvrstan i citat cu ga stalno :*<3<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaa imamo skoro sve isto haha,super post <3
    Ako zelis postani clan mog bloga,hvala u svakom slucaju <3

    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. This is so fun to read! thanks for sharing I am in love with your style<3 you have an amazing blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much :)
      Yes, of course :)

      Izbriši
  5. Woow odličan blog!
    Probala sam parfem i odličan je :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!