ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

My summer morning routine

Dobro jutro slatkice moje :)



Danas vam pisem svoju jutarnju rutinu :)
Posto je ljeto, jutro mi puno duze traje nego kada sam isla u skolu :)
Tako se odulji ta moja rutina :)


Da krenemo :)


Moje jutro pocinje oko 7-8 sati, nekada i ranije. Rijetko spavam do 9 sati. Jednostavno sam se navikla buditi ranije zbog skole, tako da nemkgu duze spavati :)

Prva stvar koju napravim kada se probudim jest ta da otvorim oci, zamislite haha :)

Nakon toga uzimam mobitel i slusalice i pustam svoju omiljeni glazbu, ovih dana najvise slusam novu pjesmu od Dzenana Loncarevica- Danas takve se traze, zatim ulazim na facebook, provjeravam ima li novih neodgovorenih poruka ili nekih obavijesti, to traje kratko :)

Nakon toga ulazim na svoj blog, gledam ima li novih komentara, zatim malo istrazujem vase blogove i nove postove.




Na ovoj slici mozete vidjeti blogove koje pratim. Osim jedne cure, koja mi je u tzv skrivenim blogovima, ne znam zasto. Vjerojatno sam nesto slucajno uprla :/
Ta cura je sa bloga : Alia's Diary .
Stvarno ne znam kako si tamo zavrsila haha, ali pratim tvoj blog :)

Ako imam neku ideju, odmah pocnem pisati post, ako ne, samo izadem :)

Nakon toga igram moju najdrazu igricu :)
Candy Crush :)




Kao sto vidite 686. sam level :)
Najtezi su mi bili 167. i 434. zbog kojega sam prestala igrati Candy Crush dva mjeseca. Onda sam ponovno instalirala i pocela opet igrati :)

Nakon sto izgubim sve zivote, odem malo na YouTube i vidim ima li sto novo i zanimljivo, ako nema nista, odem obaviti jutarnju higijenu, ako mogu to tako nazvati :)
Znaci umivanje i pranje zubi te pravljenje frizure, najcesce konjski rep ili messy bun :)
Nista posebno :)

Nakon toga ide kava :)



Ja pijem bijelu kavu, sa vrlo malo kave i punooo mlijeka :)
To vise bude mlijeko s kavom nego kava s mlijekom, ali nema veze, obozavam mlijeko :)
Uz kavu nekada pojedem i neki keksic :)

Nakon toga se presvucem, ako sam sam spavala u pidzami, jer ih inace ne volim bas.



Mislim da bi to bilo sve od moje jutarnje rutine.
Iako moram priznati da ne ide bas uvijek ovim redosljedom, ali to je uglavnom to :)




To bi bilo to drage moje :) 
Moja jutarnja rutina nije nista posebno, sve je to slicno :) 


Pozdrav do sljedeceg posta :) 


Voli vas MMara :* <3

32 komentara:

  1. Lijep post. :) I ja obožavam bijelu kafu koja sadrži više mlijeka nego kafe. Ja obožavam i onu kafu bez mlijeka, uglavnom NES, ali budući da nije zdrava, kafu pijem na način na koji si ti navela - malo kafe, puno mlijeka. :)<3
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) <3
    Drago mi je da ima jos netko tko pije kavu kao i ja :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista odličan post. Ja ne pijem kafu, ali i ako budem počela da pijem, to će verovatno biti isti način kao i ti - malo kafe, više mleka.

    Mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se rutina. Ja bih odustala od tolikog igranja. Ili bih nagovorila nekoga da igra umesto mene. :D Ne pijem nikakvu kafu, mada kada smo negde gde su u ponudi čaj, ona i voda, uzmem nju. Uvek, ali uvek stavim mnogo šećera i opet mi ne odgovara. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Jako volim igrati tu igricu :)
      I ja stavim malo vise secera :D
      <3 <3

      Izbriši
  5. Vidim da me pratiš.Hvala ti. Jako mi se svidja tvoj post :) Zanimljiv je

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da :)
      Nema na cemu. Blog ti je super :)
      Hvala <3

      Izbriši
  6. Odlican post i ja pijem nekada kada je kasno, oko 6-7-8 kafu sa malo vise mleka ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, ne liči ni na jednu jutarnju rutinu koju sam do sada čitala.
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Ana <3
      Ne znam, ja sam mislila da je to sve slicno :) <3

      Izbriši
  8. Post je odličan , sviđa mi se kako pišeš i kako razmišljaš.
    Posjeti moj blog <3
    Link bloga :http://birdneedfly.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Vrlo zanimljiva rutina.Blago tebi kada ustaješ oko 7-8,ja nemam jutarnju rutinu nego popodnevnu rutinu više,hahhaha.
    Odličan blog :)

    Novi post:http://marequeens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja bih da mogu dulje spavati, ali ne ide mi :)
      Hvala ti <3

      Izbriši
  10. Super post, blago ti se kad mozes tako rano ustati :) ☺️❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. jako lepo napisano!
    odlican post!

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post. Rutina nam je vrlo slicna, samo sto ja na raspustu ne mogu da se budim rano. Ja se obicno probudim oko 10 :D
    P.S. Pratim te

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična ideja za post, jako zanimljivo :) ja obožaavam jutra, posebno kada imam vremena za sebe, onda je i dan bolji ;) čitamo se i dalje ;) http://makeupgetaway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. ja isto kao ti ustajem rano ,nekako naviknula sam se...ali prije nego se izgubim u komentarisanju i ne kažem ono šta je glavno : ne znam da l isam ti odg. na mail ili nisam,mislim ja sam poslala ,ali više nigdje ne mogu pronaći tu poruku koju sam ja poslala ...ja ću u idućem postu objasniti to ,može ? znam kako se to pravi ,haha xd
    -da nastavim s komentarisanjem,meni je ovaj post bio pravo optimizam,haha xd pogotovoo ovo sa otvaranjem očiju i mlijeko s kavom hahahha xd , i ja inače volim više staviti mlijeka nego kafe, ali eto ... i eto ja nemam baš neke rutine ,jer uvijek nešto mijenjam,ja sam baš onaj tip osobe koji planira sve u posljednji trenutak.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije nista doslo, ali super ideja da napises post o tome, jer vjerojatno jos netko ima problema sa tim :)
      Hvala ti puno!
      Pratit cu tvoj blog da ne bih propustila post :)
      I hvala ti na tim lijepim rijecim :)
      Nije ni kod mene bas svaki dan ovako, nesto izbacim, nesto dodam i tako :)
      <3 <3 <3

      Izbriši
  16. Super..Samo bih volela da ima vise slika,bar sa neta nekako je zanimljivie nego suv text... --Zpazanje heheh

    http://jananikolic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!