petak, 7. kolovoza 2015.

Q&A

Zdravo svimaa :)


U jednom postu sam vas zamolila da mi postavljate pitanja na koja cu ja rado odgovoriti :)
Hvala svima koji ste mi postavili pitanje :)




Pa da krenemo sada sa odgovranjem :)


Pitanja koja je postavila Tijana Cvetanovic :)

Odakle si? - Samo cu reci da sam iz BiH, tocnije iz Hercegovine :) 
bff?  - Moram priznati da nemam bas bff, naravno, imam prijatelja mnogo, no nikoga za sada ne smatram bff :)
omiljeni citat?- Ne znam moze li se to reci kao citat, to je poslovica, ali eto, to je : Audaces fortuna iuvat odnosno odvazne sreca prati :)
omiljeni blog?- Ne pratim dugo blogove, ali za sada mi je najdrazi Rivin svijet, njezin blog mi se bas svida, stalno gledam ima li sto novog :)
da li ti se svidja moj blog?- Naravno da mi se svida draga Tijana ! :) <3

Hvala ti na pitanjima :) <3


Sljedece pitanje postavila je Ana Tica :)



Sta te je inspirisalo da zapocnes ovaj divan blog?
Prije svega hvala sto moj blog smatras divnim :)
Iskreno, pocela sam ga iz dosade i radoznalosti.
Svaki ovakav komentar mi puno znaci i daje motivaciju da nastavim dalje sa pisanjem :)
Hvala ti na pitanju :) <3


Sljedeca je pitanja postavila Kates World



Tvoj strahovi? - Moj trenutno najveci strah jest da ne uspijem na fakultetu :)
Najdrazi slatkis? - Hmm, malo tesko pitanje. Volim puno gumene bombone, Milku s ljesnjacima i naravno najdraze Eurovafle! Obozavam ih!
Sminkas li se svaki dan? - Ne, mislim da nema potrebe za tim :)
Hvala ti na pitanjima :) <3


Sljedeca je pitanja postavila osoba Divergent 4


Sta volis da radis u slobodno vreme? - U slobodno vrijeme najvise volim biti na youtube-u, ugrati Candy Crush ili raditi nesto kreativno :)
Kakvu muziku slusas? - Nemam neki odredeni zanr koji slusam, iskreno, ni ne znam kojeg je zanra muzika koju slusam. Slusam ono sto mi se svida, no ne slusam strano, slusam samo ono sto razumijem.
Omiljeni pjevac mi Dzenan Loncarevic. Obozavam ga, znam svaku njegovu pjesmu i sa nestrpljenjem ocekujem novu :)
I moram vam reci da mi je omiljena skladba Rumunjski plesovi od Bele Bartoka :)
Citas li neki casopis? - Sada ne. Prije davno sam citala OK. Ali sada nista :)

Hvala ti na pitanjima :) <3



Sljedeca pitanja postavila je Nebitna osoba


Tvoj hobi? - Ako blog mogu nazvati hobijem, onda mi je blog hobi :) . Nemam neki odredeni hobi :)
Imas li wattpad?Ne znam sto je to, tako da nemam :)
Tvoja omiljena životinja? - Macka :)
Ime simpatije? - Moram priznati da me je ovo pitanje vratilo u osnovnu, kada smo to tako govorili :).
Imam decka, zove se Ivan :)
Kako vidiš sebe u budućnosti? - Vidim se kao profesor fizike, udana i bar 2 djece i sa blogom koji bi do tada mogao biti nesto bolji nego sada :)

Hvala ti na postavljenim pitanjima :)


Sljedeca pitanja postavila je eMMa Malik


-kada bi mogla snimiti reklamu ,gdje bi to bilo i o kojem proizvodu bi se radilo? - Buduci da najvise volim lakove, mozda bi bilo o njima, ali ne znam bas kakva bi to reklama bila haha.
Mislim da bi to bio neki parfem, gel za tusiranje ili nesto od tehnologije. Ne znam stvarno :)
A voljela bi da to bude negdje u sumi ili na plazi :)
- šta te čini sretnom? - Sretnom me cini svaki vas novi pozitivni komentar, svaki novi pregled, novi sljedbenici :)
Vesele me mala iznenadenja, lijeoe rijeci i naravno moj decko :)
-o čemu najviše razmišljaš? - U zadnje vrijeme o blogu haha
-koliko dugo već imaš blog i šta te navelo da ga otvoriš?- Imam blog mozda dva mjeseca, nisam sigurna. No nisam bila aktivna na njemu.
Pomalo dosada i radoznalost :)
-da li si stidljiva osoba? - Da ! Ali samo sa nepoznatim osoba. Sa meni dragim ljudima nisam :)
-šta te najviše povrijedi od strane drugih osoba?- Pomalo tesko pitanje, ali rekla bih da je to vrijedanje, laganje, nepovjerenje i dvolicnost :)
-šta radiš kada si usamljena? - Odem u sobu i gledam youtube :)
Nekada mi ta samoca i nije strasna, nekada je cak i potrebna :)
-kada bi imala mogućnost da napraviš svoj parfem,kako bi mirisao i kako bi se zvao? - Mirisao bi na ljubicice i zvao bi se Mims :)


Hvala ti na ovim pitanjima :) <3



Jos jednom hvala svima na postavljenim pitanjima :)
Ako imate jos koje, slobodbo pitajte :)
Hvala svima sto me prate. Divni ste ! <3 <3


To bi bilo sve za ovaj post :)

Pozdrav do sljedeceg citanja :)

Broj komentara: 10:

  1. aaaj ti si tako pozitivna i draga osoba...vjerujem da ćeš uspjeti na fakultetu,želim ti svu sreću da se udaš i sve to ostvariš što si željela nadam se sa svojim dečkom.... ja bih kupila taj parfem defintivno...podsjećaš me na jednu djevojku koja je isto kao ti tamam krenula na fakultet (ne znam da li si ti početnik ili si već odavno na fakultetu) i ona je isto voljela mačke ,i zvala se Monika..najbolje od svega iako je imala 19/20 uvijek je mogla sa mnom pričati a ja sam tad imala 15 godina..što me pomalo ohrabrivalo ,jer većinom smatram da mladi tj oni oko 20 baš i ne vole da se druže sa npr. 15/16-godišnjacima.. a imam osjećaj da bismo se ja i ti lako sporazumjele..inače ,post mi je super a isto tako i odgovori ..ako ti bude potrebna oko čega pomoć samo mi se javi <3 pošto sam ja ovdje već dvije godine. hahaha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas ti hvala na lijepim rijecima, to mi jako puno znaci :) <3
      Tek sam pocetnik. Nadam se uspjehu :)
      Hvala ti na lijepim zeljama :)
      Mislim da bi se mogle sporazumiti, ne smatram sebe pretjerano odraslom osobom.
      Vidi se da si ti jedna jako draga osoba :)
      Ako bude trebalo, javim se obavezno , hvala ti :) <3 <3

      Izbriši
  2. A Marijanaaaa... uljepsala si mi ne dan, nego cijeli tjedan! <3<3<3<3<3
    Ne mogu vjerovati da si baš mene spomenula... Presretna sam <3
    Hvala ti do svemira i natrag...
    Kad sam pročitala što si napisala počela sam skakutati po sobi od sreće... Divna si<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi je drago sto jesam :)
      Zasluzujes to, blog ti je super i cesto svratim i gledam ima li sto novo :)
      Drago mi je sto sam te razveselila :)
      I ti si divna :D
      <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Izbriši
  3. Odličan post,želim ti da uspeš na fakultetu❤!

    Poseti ti moj blog,objavila sam moj prvi post-www.tinindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je što si uradila Q&A jer te mi tvoji čitaoci tako bolje upoznajemo, Hvala ti što si odgovorila na moje pitanje!! <3<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek mozete postavljati pitanja :)
      Nema na cemu :)
      Volim vas sve <3 :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!