srijeda, 5. kolovoza 2015.

Srpanjski favoriti + recenzija

Zdravo svima :) 


Znam sa mozda malo kasnim sa favoritima jer je danas ipak 5. kolovoza, no nadam se da ne zamjerate :) 


Nema tu previse proizvoda, no nadam se da ce vam se svidjeti :)






Prvi su ovi divni lakovi :)


1. Eveline 8u1 

Ovaj lak je odlican, ucvrscuje nokte, daje im sjaj, pomaze u rastu noktiju i mnogo toga :)
Ovaj lak se ne moze koristiti konstantno, pa uvijek napravim pauzu od mjesec dana, tako da sam ga najvise koristila u srpnju.
Mazete svaki dan po jedan sloj i tako 3 dana, nakon toga sve skidate i ponovite postupak, no ne smijete ga koristiti duze od 2 tjedna, da ne bi doslo do nezeljenih efekata.
Takoder je jako jako vazno da on ne dode u doticaj s vasom kozom jer isusuje kozu pa bi mogli imati zanoktice i suhu kozicu oko noktiju, a to ne zelimo, zato oprezno sa ovim lakom.
Ja sam svoj kupika u dm-u i bio je nekih 5,60 KM, a lak stvarno traje i pomaze kod problema sa suhim i lomljivjm noktima, preporucujem.



2. Gabrini lak u broju 337


O ovome laku necu puno duljiti. Ova boja mi je prelijepa i bas mi je nekako za ljetne dane, tako da sam ovaj najcesce imala na noktima. Ima malo kracu i deblju cetkicu od ostalih, no to mi se jako svida :).


3. Essence colour & go u nijansi 105 party princess 




Ovaj lak je savrsen za ljeto, pun je rozih sljokica. Podloga mu je prozrno-roza, tako da sam ga ja kombinirala sa bijelim lakom. Odlican je! Ima onu debelu essence cetkicu sto je odlicno !






Sljedeci su ova tri labela :)


1. Rosal LipBalm shine on me 


Ovo labelo koristila sam samo zbog njegovog predivnog mirisa koji podsjeca na neke slatke bombone, jak lijep miris :)


2. Melem lip care 


Melem cesce koristim u zimskim i jesenskim mjesecima, no koristila sam ga da sprijecim ispucale usne i da zastitim svoje usne od Sunca :)


3. Labello Hydro care 


Ovo labelo nazvala bih obicno labelo, nema neki poseban miris pa sam ga koristila isto kao i melem, samo da zastitim usne od Sunca ili ruzeva koje sam nosila.







Sada slijedi ovaj predivni ruz :)


Essence dugotrajni ruz u broju 12 blush my lips

Ovaj ruz mi je jednostavno savrsen, o njemu sam pisala cijeli post, ako vas zanima kliknite OVDJE !
Za ovaj ruz imam samo pohvale :)






Sljedeci je ovaj predivan sOliver Selection parfem kojeg sam vec potrosila. Nesto stvarno predivno, sigurno cu ga kupiti opet :)






Sada slijede ova dva gela za tusiranje :) 
Prvi Balein s miriaom kokosa i vanilije, nesto stvarno predivno ! 
Drugi Dulgon s mirisom cvijeta tresnje, predivan miris. 

Ova dva gela su me privukla svojim predivnim mirisom, iako se on ne zadrzava dugo na vasoj kozi.







Ebelin ultra sensitive vlazne maramice

Ove vlazne maramice su mi odlicne :)
Skidaju puder i blago njeguju kozu, nema nikakvih iritacija, preporucujem :)







Nivea soft krema 

Ova krema je odlicna, lijepog mirisa, lagana, nije previse masna i lijepo hidrarizira kozu. Koristila sam je najvise za lice







48 protective hand cream 

Odlicna krema za ruke, idealna je za zimse dane, no ja je cesto koristim ljeti da zastitim ruke od topline :)




Olea sun krema za suncanje sa zastitnim faktorom 20.

Ljeto je i trebala mi je neka krema za svaki dan koja ce mi zastititi kozu, ova krema se pokazala jako edobrom, a zastitni faktor je odlican






I zadnji favorit mjeseca srpnja :) 

Nivea invisible for black & white 


O njemu sam vec pisala, nemam sto vise nadodati, lijep, svjez miris, ne ostavlja bijele tragove, dugotrajan je i meni jedan od omiljenih dezodorans :)







To bi bilo sve od mene za ovaj post :) 


Koji su vama bili omiljeni proizvodi u proslom mjesecu ? 




Pozdrav do sljedeceg posta :) <3 

33 komentara:

  1. Post ti je super ! I slike su ti vrh❤ ❤ ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. znaš meni se jako svidjelo što ti iznosiš i mane,a isto tako savjetuješ šta da ne radimo s kojim proizvodom,što je meni jako bitno da svako kaže istinu haha xd. ovako čim sam vidjela tvoj komentar i vidjela da nikad nisam bila na tvom blogu morala sam malo navratiti haha xd ovako ja i ne mogu baš previše dodati na ovakve psotove,jer ja sam osoba koja živi za trenutak i koja baš i nema nekih favorita,jer ne koristim previše stvari,iako sada ne bih o šamponima koje stalno koristim (ja sam horor hahha xd) .ali post mi se zaista svidio :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme meni, znas kako si me obradovala ovim komentarom ! :)
      Bas ti hvala na ovim divnim rijecima :) <3 <3.

      Izbriši
  3. Super post, naravno da mi se svideo, problem je u tome sto ne znam de da ti se uclanim.


    http://mojamoda66.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam problema s tim, moram to jos srediti.
      I hvala ti na lijepim rijecima :)

      Izbriši
    2. Mislim da sam sada sredila to. Hvala sto si me podsjetila :) <3

      Izbriši
  4. Super post, ja ću ti se učlaniti, samo problem je gde, ali nema veze, valjda ćeš se snaći, pa ako bih htela i ti mene da pratiš, ali ako ti ne smeta što sam te ovo pitala.....??!!??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa strane imas, ako si na mobitelu, na dnu tranice klikni prikaz web-verzije i sa strane u desnom kutu je :)
      Pratit cu te :)
      Ne smeta :) <3

      Izbriši
  5. Sjajan post,ja polovinu proizvoda koristim i mogu reci da su sjajne,ovaj parfem je jako dobar super mirise :)

    diamondnina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ja ovaj parfem obozavam. Ni jedan mi se nije svidao kao ovaj :)

      Izbriši
  6. Divan post. Slike su takođe jako dobre, kao i proizvodi. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ---------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi proizvodi mi se jako svidjaju, većinu sam probala. Slike su ti fantastične, tek sam otkrila tvoj blog, čitam postove i baš mi se dopada kako pises! Bravoo

    Poseti i moj blog i postani njegov čitalac ako ti se dopada smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas ti hvala na lijepim rijecima :)
      Pogledat cu :) <3

      Izbriši
  8. aa koja ljepota od proizvoda *-* Savršeno<3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post. Imam i ja Nivea deodorans :)

    Poseti i ti moj blog,objavila sam svoj prvi post - www.tinindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je jedan od omiljenih :)
      Hocu :) <3

      Izbriši
  10. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!
    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post <3 <3 <3
    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. super blog,super post
    Ako ti nije problem posjeti moj blog www.sarah55667.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!