subota, 15. kolovoza 2015.

Sto nositi na plazu?

Dobro jutro najdraze :) 


Ovih dana nikako nisam bila aktivna, nisam imala vremena za blog. 
Nisam pisala postove, a ni pratila vase blogove. 
No, nadam se da me nece vise nista sprijecavati da vam pisem :) 



Buduci da sam ovih dana bila na moru, odlucila sam napisati ovaj post iako je vec polovica kolovoza :)
Nadam se da cu nekome pomoci :)


Da krenemoooo :)



1. Krema ili ulje za suncanje

Ovo je najvaznija stvar. Ako ste negdje na plazi, gdje nema hlada i gdje ste cijeli dan, velika je mogucnost da izgorite na suncu, a to stvarno ne zelimo. Zato nosimo kremu :)
Nije nam bas potreban faktor 50, faktro 30 je sasvim dovoljan.




2. Mobitel 

Mobitel moramo nositi iz vise razloga. Nikada ne znamo kada ce nam zatrebati, za neki hitni poziv, zato ga moramo noiti i na plazu.
A druga stvar je sto na mobitelu mozemo imati brdo aplikacija koje mozemo igrati dok se suncamo, da nam ne bude dosadno.
Takoder s mobitelom mozemo praviti super fotke :)


3. Slusalice 

Slusalice uz mobitel, odlicno za plazu, kada se opustimo uz malo dobre glazbe. Iako je dobro slusati sami sum mora, nekada nam je draze opustiti se uz omiljenog pjevaca :)


4. Suncane naocale i sesir 

Iako smatram da je ovo svakako obavezno, ja to bas i ne nosim.
Naocale ne podnosim, iako bih trebala nositi ih na plazu zbog prejakog sunca. Dok se suncamo, moramo nekako zastititi oci. A tu nam moze pomoci i neki sesiric.



5. Balzam za usne

Sunce ne moze isusiti samo nasu kozu, vec i nase usne, zato bi bilo najbolje da ponesete neki balzam te cim izadete iz vode, namazite svoje usne :)


6. Novac

Slicna stvar kao sa mobitelom, nikada ne znate kada ce vam novac zatrebati, zato ga uvijek nosite. Ali naravno, nemojte nositi previse novca, jer uvijek postoji opasnost od krade.

7. Casopis, knjiga, krizaljke i drustvene igre

Ovo nosite samo ako volite citati casopise i knjige i volite rjesavati krizaljke i ako imate s kim igrati drustvene igre. Ovo moze lako ubiti dosadu na plazi. Samo nemojte zaboraviti olovku za krizaljke :)


8. Flasteri i tablete protiv bolova

Nikada ne znate kada vam mogu zatrebati. Uvijek ih nosite u torbi, da budete sigurni :)




Mislim da bi to bilo to od moga popisa
Naravno, kupaci kostim i rucnik ili lezaljka su obavezni. 

Sto biste vi izbacili iz moga popisa? 
Sto biste dodali? 




Pozdrav do sljedeceg citanja :) 


Voli vas MMara <3 


Broj komentara: 15:

  1. Ja ne bih ništa izbacila, ali bih dodala četku za kosu. Nju uvek nosim jer mi je kosa posle kupanja mnogo čupava. Možda bih dodala i vodu. Super post!! <3<3
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj da, cetka, kako sam to zaboravila. A mislila sam napisati.
      Za vodu mislim da se podrazumjeva.
      Hvala :) <3 <3 <3

      Izbriši
  2. Odličan post. Većinu stvari i ja nosim, umesto šešira kačket. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3
      Ja to bas ne nosim, no mislim da je bas korisno :) <3

      Izbriši
  3. genijalan post,mislim da si ti sve spomenula što bi i ja isto tako...pogtovo ovo oko flastera i tableta,ustvari toga se ne bih sjetila..ali evo sada će mi ostati u sjećanju
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve bih ponela kao i ti osim naočara, pošto njih baš i ne volim da nosim. Ne znam da li mi se omaklo negde u postu, ali mislim da nisi spomenula peškire, a ja njih uvek nosim. Meni je post još uvek koristan jer na more tek treba da odem. :) ♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ih ne nosim, ne podnosim ih, ali etk, trebalo bi :)
      Spomenula sam to kao obavezno na kraju posta :)
      Ja to zovem rucnik haha :)
      Drago mu je da jest :) <3

      Izbriši
    2. Izvini stvarno, totalno su mi promakla sitna slovca♥

      Izbriši
  5. Super post,sve si spomenula ,ja ponekad ponesem i lak za nokte kada mi je dosadno,hahaha :)

    Poseti moj blog,novi post je tu :)

    diamondnina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja takodje nevolim da nosim naočare,već kačket.
    I mislim da sve ovo sto si ti napisala treba svakako da se nosi na plazu.

    Flyovanje.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicno, spomenula si sve sta je potrebno. Ne bih nista ni da dodajem ni da oduzimam. Savrseno <3
    http://www.neramisic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!