srijeda, 2. rujna 2015.

Drage moje!

Zdravo drage moje :) 


Za danas imam jednu tuznu vijest... brisem blog... :( 
Ah, samo se salim, naravnooo :) 


Primjetili ste da ovih dana nisam aktivna. To je ponovno zbog toga sto nemam vremena. 
Buduci da ne zivim blizu Mostara (gdje cu studirati) morala sam si pronaci stan.
Nasala sam jedan jako lijep stan :) 
Ovih dana sam jako zauzeta ciscenjem stana. Ne zelim da mi je stan prljav, a djevojka koja je tu prije stanovala, nije bila bas uredna pa eto :) 

Ne znam kada ce biti neki zanimljiviji post jer sam bas u poslu ovih dana. Javljam vam se samo da se ne zabrinete za mene ;) 


Pozdrav drage moje 
Voli vas MMara :* 







Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Ask: https://m.ask.fm/MMara141

Broj komentara: 10:

  1. Blago tebi, uživaj. Ne brini oko bloga. I ja ću sledeće godine biti u tvojoj koži, to baš željno iščekujem :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) <3
      Sretno i tebi sljedece godine ;) <3

      Izbriši
  2. Prepala si me prvom recenicom hahah xd.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hah srecno sa selidbom<3
    teengirl2003.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećno sa čišćenjem, kao i sa novom studentskom godinom! ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretno sa čišćenjem i sa selidbom :)
    Super ti je blog :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!