ponedjeljak, 7. rujna 2015.

Funny questions TAG

Dobra vecer drage moje :)


Za danas vam pisem jedan TAG, pa da krenem :)



1. Kada je tvoj rođendan? - 
U studenome :)

2. Tri omiljene boje?- Ljubicasta, svjetlo plava i tirkizna.

3. Tri omiljena citata?- 
Jedna poslovica- Audaces fortuna iuvat.

4. Jesi li ovisna o youtube-u ?- Ne


5.Omiljene emisije na TV-u ili youtube - u?- Nemam omiljenu emisiju :) 

6.Tri kvalitete koje cijeniš kod prijateljice?-Iskrenost, da nije dvolicna i da nije umisljena haha :) 

7. Voliš li svoje ime?- Da :) 
Iako mi se prije svidalo drugo ime koje mi sada nije lijepo. Drago mi je sto se zovem ovako :) 

8. Ako bi morala sama birati svoje ime, koje bi to bilo?- Pa, svida mi se moje ime, ali ako bih bas morala promjeniti ime, to bi bilo neko strano i pomalo cudno ime :) 

9. Koji je tvoj neostvarivi san?- Nema ih bas, ne mogu se bas sjetiti sada toga :)

10.Šminkaš li se?- Rijetko. Iako bas cesto isprobavam razne stvari, igram se sa sjenilima i tako tim :) 

11. Ako bi mogla napisati knjigu, kakav bi bio naslov i o čemu bi bila?- Hm, vjerojatno bi to bio neki glupo naziv koji ne bi imao uopce veze sa knjigom, to mi se bas svida haha. A vjerojatno bi to bilo nesto romantino hah :) 

12. Što te odmah rasplače?- Mušica koja mi uleti u oko haha :) 

13. Što te pravi bijesnom?- Kada mi internet steka bas kad ga trebam haha

14. Što te čini sretnom?- Svasta. I sitnice i velike stvari. Svaki vas komentar :) 

15. Tri omiljene poslastice?- Eurovafle, Snickers i Kinder pingui

16. Tri omiljena jela?- Tesko pitanje. Haha 
Biber meso, pizza i pita od krumpira :) 

17. Tri omiljena pića?- Voda, Iso sport i sok od jabuke 



Iii to bi bilo to za ovaj post :) 

Budite mi super, nasmijane i vesele :) 

Pozdrav do sljedeceg posta :) 

Voli vas MMara :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

4 komentara:

  1. Lep tag i stvarno zanimljiva pitanja,možda ga uradim ;) najvise mi se sviđa odgovor za musicom hahaha xd.
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican tag,pitanja su odlicna mozda cu ga uraditi kada budem imaa vremena <3

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!