srijeda, 9. rujna 2015.

Kako iskoristiti slobodno vrijeme? | iCat kamp

Zdravo drage :) 

Kako ste mi ? 


Za danas pisem post kako iskoristiti slobodno vrijeme. Ovaj post je u sklopu iCat kampa. Draga Emma, nadam se da se ne ljutis sto pisem zadnji dan i to ovako kasno, ali zbog obaveza nisam mogla ranije :) 



Da krenemo :) 

Mislim da vrijeme ne bi bilo presretno da zna da pisemo ovakve postove haha :) 


1.Ucite 

Nemojte se prepasti, ne mislim iskljucivo na ucenje za skolu :)
Naucite neki novi pokret plesa, naucite napraviti neku novu poslasticu, neku novu vjestinu, potrazite malo na Youtube-u jednostavne frizure i ako vam je nezgodno raditi ih na sebi, pronadite svoju zrtvu na kojoj cete isprobavati frizure :)




2.DIY 

Ne znam za vas, ali ja najcesce kada ne znam sto da radim i kada mi je dosadno, radim neke DIY projekte, odnosno uradi sam projekte. Mozete smisliti nesto same, a mozete i potraziti nesto na internetu.




3. Lak+nokti

Lakirajte nokte. Kada nemate sto raditi, isprobavajte razne dizajne, igrajte se sa oblicima i bojama. Tada dolazi najvise inspiracije ;)




4. Setnja 

Mozda vas pas vec danima ceka da se prosetate s njim, ucinite to kada vam je dosadno.
Ili sa najboljom prijateljicom. Lijepo je se odvojiti od tehnologije i prosetati parkom, udahnuti malo svjezeg zraka i napuniti baterije, a takoder i iskoristiti vrijeme :)




5. Citanje

Citajte neku knjigu. Na internetu ima dosta preporuka za razne knjige, a takoder neke knjige mozete pronaci i na internetu :)




6. Vjezbajte

Posvetite se malo sebi, par laganih vjezbica, malo trcanja i osjecat cete se bolje :)



7. Sminkajte se 

Uvijek ste se pitale kako bi vam stajalo zuto, plavo ili zeleno sjenilo? Nikada se niste usudile tako se nasminkati? Sto cekate? Kada vam je dosadno, sminkajte se i isprobavajte sto vam god padne na pamet. Pravite ostrije konture, isprobavajte jarke boje ili neku neobicnu boju ruza? Izbor je na vama i vasoj masti :)




8. Blogujte 

Mislim da ne moram previse govoriti o ovome :)
Ako imate visak vremena, napisite neki post :)




Drage moje, mislim da bi to bilo sve za ovaj post :)



Voli vas MMara :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

4 komentara:

  1. jooj,tako mi je žao,ali moraću da ti smanjim ocjenu iz čistog razloga jer moram biti korektna prema drugima...nadam se da ti to ne smeta,mislim ti si odlično odradila svoj zadatak...bila sam malo zabrinuta da si odustala,ali sada sam shvatila da nisi,tako da stvarno ti hvala na tomu <3333 :3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni saveti,ja u slobodno vreme blogujem <333

    post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaoj samo ne ucenje hhhaha..☺♥

    Ako mozes poseti moj blog i uclani se.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično napisano :) baš to sve i radim u svoje slobodno vreme

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!