nedjelja, 20. rujna 2015.

Nokti :)

Zdravo najdraze moje :) 


Znam, znam, dugo me nije bilo tu :/ 
Jako mi je zao zbog toga, ali sada sam tu :) 
Ne mogu obecati da cu pisati svaki dan, ali postova ce biti :) 

Zelim jos reci da mi je zao sto sam morala napustiti iCat camp. Draga Emma, jako mi je zao, ali stvarno nisam uspjela sve uskladiti, nadam se da nisi previse ljuta na mene :/
Sretno svim ostalim curama :)


Za danasnji post pisem malo o noktima i o trikovima koje ja koristim :)
Znam, ima dosta postova na ovu temu, no mislim da svaki dobro dode :)



1. Skidanje laka za nokte

Vjerojatno ste odmah pomislile na blazinice uronjene u aceton, no ja ih ne koristim.
Mislim da one nisu dobre za tu svrhu, sve se upije, vrlo brzo osusi i veoma tesko je s njima skidati lak.
Ja skidan lak, ni manje ni vise, carapom :)
Zasto carapa? Carapa je dosta grublja od blazinica, veca je pa se i lakse drzi u ruci, a mislim da savrseno skida lak, naravno uz aceton :)


2. Bijeli lak kao baza

Naravno, prije svega ide bazni lak, no ako zelite da vam lak ima bolju pigmentaciju i ljepsu boju, nakon baznog laka, namazite bijeli lak. Nakon njega nalakirajte bilo koji drugi lak, izgledat ce puno ljepse, ako pravite one popularne "vodene" nokte, takoder preporucujem bijeli lak :)


3. Nemate aceton? 

Sigurno vam se bar jednom u zivotu desilo da negdje zurite, nokti su vam uzasno nalakirani, a nemate acetona. Sto napraviti ?
Preko laka nalakirajte drugi, deblji sloj laka ( preporucujem da to bude neki svijetli lak ili cak bijeli, meni prozirni nikada nije dobro radio :/ ) .
Kada ste stavili drugi sloj, pricekajte par sekundi te odstranite lak carapom ili blazinicom i sve ce nestati s vaseg nokta. No ima i onih tvrdokornih lakova koji se dulje drze na mjestu pa cete morati ponoviti postupak vise puta.


4. Kako do bijelih noktiju ? 

Vjeronatno je nesto najgore kada nokti pozute. Naravno, svi znamo da to nastaje od previse laka ili od tamnih lakova, no kako ukloniti zutu boju ?
Ja za to koristim limun te pastu za zube za izbjeljivanje zubi.
Pomjesajte pola limuna ( srednje velicine ) te malo paste za zube. Trljajte to u nokte pomocu neke cetke, moze to biti i vasa stara cetkica za zube koju morate prethodno dobro oprati.
Ovo nece odmah napraviti cudo na vasim noktima, no nakon par primjena zutilo ce nestati.
Neki koriste i sodu bikarbonu, no iskreno, ja ju nikada nisam koristila i ne znan kako ona radi :)



Mislim da bi to bilo sve za ovaj post :) 

Koristite li vi neke od ovih trikova ? 
Koja je vasa tajna lijepih noktiju? 



Pozdrav do sljedeceg citanja :) 


Voli vas MMara :* 




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

1 komentar:

  1. Super post!♥
    Kako se riješiti školskih problema -> http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/09/kakp-se-rijesiti-skolskih-problema.html

    I ako hoćeš pogledaj nas blog :) nove smo http://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!