ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

*** DARIVANJE *** Mirisi poput dive ***

Zdravooo drage moje :)



U postu gdje je bila najava za q&a ( bacite pogled i tamo ) sam napisala da mozete ocekivati i darivanje :) 


E pa tu je darivanje :) 


Trebalo bi biti bar jos jedno darivanje, posto je u ovom prvom nema sminke :( 
No, nemojte biti tuzne ! Bit ce i toga :) 
Htjela sam podjeliti ovo darivanje da imamo dvije dobitnice :) 




Proizvodi koje ce jedna od vas osvojiti :



Znam, znam, dosadna sam vise sa ovim samponom i regeneratorom, ali meni su savrseni, zato zelim jednoj od vas pokloniti upravo njih :)
Ultra doux Marvellous sampon i regenerator.





Sljedeci je ovaj Palmolive sapun za ruke s mirisom maline, takoder jedan od mojih omiljenih :)



Zatim Balea gel za tusiranje s mirisom jabuke i cimeta, nesto stvarno predivno!
Nikad nisam mislila da ce mi se ista s mirisom cimeta svidjeti, ali eto, jeste :)



To bi bilo to za ovo darivanje, znam, nije mnogo, no nekoga ce naravno obradovati, zar ne? :) 



Sudjelovati mogu cure( i decki) iz : 
- Bosne i Hercegovine
- Hrvatske
- Srbije
- Crne Gore 
- Slovenije 



Pravila za sudjelovanje u ovom darivanja su : 

1. Postati citatelj moga bloga, ako vec niste 
2. U komentar mi ostaviti svoj e-mail na koji vas mogu kontaktirati :) 

Izvlacenje ce biti preko random.org, a pobjednicu cu proglasiti 16.11. tj u ponedjeljak :) 



SRETNO ! :) 


Voli vas MMara :*



Kontakt : marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 7:

  1. Prelepi su poklončići! Probala sam samo Garnier Ultra Doux regenerator i odličan je, volela bih da probam i šampon. :) <3
    E-mail: anjasaveti@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pokloni su divni.

    sejlinkutak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno mirišu poput dive.
    ivanareljanovic28@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super pokloniiii
    ana.majic22@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je bas satko. <3
    ticaa2602@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jel moze za Makedonije?
    P.s.Ja sam iz Makedonije

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!