četvrtak, 5. studenoga 2015.

Ombre usne

Dobro jutroo :)


Drage moje, jucer je bio moj rodendan, imam 19 godina, blizi se 20 uh haha :)


Ne znam koji naslov da stavim za ovaj post, no do kraja pisanja cu smisliti nesto :)


Danas vam pisem o tome kako napraviti ombre efekt na usnama i ujedno dobiti tamniju nijansu ruza :)

Ovo sam nedavno otkrila i sada stalno ovo radim :)

Krenimooo :D

Za ovo ce vam biti potreban ruz i crna olovka za oci.
Ja sam koristila essence Blush my lips u broju 12, predivna ciklama boja :





Prvo da vam pokazem kako izgledaju moje usne :*




Kao sto mozete primjetiti, imam madez na gornjoj usni :)


1. Korak

Crnu olovku za oci stavite na usne, kao na slici ispod, na sredini usana lagano povlacite olovku, a prema krajevima usana sve jace i tamnije. Bolje je kada olovka nije naostrena, da ne bude naglih prijelaza.



Na slici mozete vidjeti kako sam ja stavljala olovku, znaci na sredini usana gotovo nista :)



Korak 2

Stavite ruz preko svega, na uobicajan nacin, no ako ne zelite da vas ruz previse zaprlja od crne olovke koristite cetkicu za ruz :)


I to je too :)

Krajnji rezultat :



Moram priznat da mi se ovo jako svida, volim tamnije ruzeve. Naravno, vi mozete pokusati igrat se i s nekim drugim bojama, npr tamno roza i svjetlo roza, mislim da bi i to bilo jako zanimljivo :)
Takoder mi se cini da mi usne izgledaju vece ovako, a zubi se cine bjelji, a mozda ja samo umisljam haha :)



To bi bilo sve od mene, u tijeku je i q&a pa slobodno pitajte sto god hocete :)




P.S. nemojte mislit da sam spavala do sada, jer pise dobro jutro, post sam pocela pisati jutros u 6, ali se slike nisu htjele ucitati, a ja morala na faks :)
Haha :)


Voli vas MMara :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 14:

  1. Super post :) Pa, srecan ti rodjendan sa malim zakasnjenjem :D <3
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Premocno izgleda, idem odmah da probam!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan rođendan!♥♥ Mnogo je dobra ideja, izgleda predobro.☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Srećan rodjendan!!! Poseti, učlani se i komentariši moj blog. Naravno ako hoćeš, ali znaj da mi je to jako vazno.

    emilittleworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!
    Srecan rodjendan sa zakasnjenjem..<3

    Novo i kod mene...

    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/11/autumn-expectations-vs-reality.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post


    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!