nedjelja, 8. studenoga 2015.

Jesen : ocekivanja vs realnost

Zdravo drage moje :) 



Jesen nam je vec davno stigla, netko se veseli, a netko bas i ne :) 
Kao i svako godisnje doba, i jesen ima svoje cari, zar ne? No cesto nasa ocekivanja budu daleko od realnosti :) 



1. Hodanje po kisi 


Mislim da svi odmah pomislimo na slatke gumene cizmice, lijepi kisobran i naravno, suhu odjecu, no realno, kisa nas cesto doceka nespremne, u starkama, bez kisobrana i budemo mokri kao mis :)






2. Topla cokolada / kakao 


Mmm, ima li ista ljepse od salice tople cokolade u jesenskim danima, dok vani pada kisa, a vi ne morate ustati iz kreveta, ali realnost nije takva, u vecini slucajeva. Neda nam se ustati iz kreveta napraviti kakao, a kada i ustanemo i natjeramo se da ga napravimo, nikad nece biti kao iz kafica. Ostaje nam samo lezati u krevetu, no i to mi se cini kao dobra ideja :)





3. Odjeca 


Cesto gledamo strane youtuberke kako izgledaju savrseno u sirokim dzemperima, vesticama i pravoj jesenskoj odjeci. Mi bas i nemamo to neko prijelazno radobolje, nakon majica kratkih rukava, slijedi zimska jakna, naravno, nije uvijek tako, no vecinu vremena  :)
U nasim ocekivanjima mi nosimo nesto ovakvo :

Ali u realnosti zapavo izgledamo ovako :




4. Opadanje lisca


Jeste li i vi uvijek pricu o jeseni zapocinjali time kako je lisce opadalo? Ja jesam haha :)
Sve to nas asocira na divne boje, zutu, narancastu, crvenu, smisljamo kakvu bi fotku mogle uslikati pored takvog lisca, sve je tako savrseno... E pa, ipak nije. Pocne padati kisa, lisce bude ljigavo, prljavo, fotografije su mutne, lisce ne izgleda tako lijepo i nije nam vise do slikanja :/




To bi bilo to od mene za danas. Nadam se da vam se post svidio :) 
Volite li vi jesen? 
Ja nekad da, nekad ne bas :) 

U tijeku je i q&a, ako imate neka pitanja, slobodno pitajte :) 


Voli vas MMara :* 




Kontakt : marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 5:

  1. Sjajan post :* Ako zelis da se uclanis na moj blog i uz to da ti uzvratim, kada se uclanis javi mi u komentaru mog poslednjeg posta.
    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post <3 Ja obozavam jesen, mada cesto mi se desava da moja ocekivanja budu skroz drugacija u realnosti :D
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!