četvrtak, 26. studenoga 2015.

Mini haul :)

Zdravo drage moje :) 


Ovih dana m je bilo uzasno, bila sam bolesna, a morala sam ucit, dobitna kombinacija, zar ne ? :)


Prosli tjedan sam malo svratila do dm-a i pokupila par stvarcica :)





Prvi je ovaj parfem Her Golden Secret - Antonio Banderas.
Nisam bas dobra u opisivanju mirisa, ali ovaj mi se jako svida, na trenutke jak, a na trenutke njezan, stvarno divan parfem :)





Sljedece dvije stvarcice su Balea gel za tusiranje i losion koji mirisu predivno, poput onih bijelih bombona s punjenjem. Predivnon! Pise da je limitirano izdanje, zato sam i kupila :)




Essence xxxl shine sjajilo za usne u nekoj nude roskastoj nijansi sa puno sljkica.
Boja se na usnama ne primjeti toliko, no nakon sto se sjajilo osusi, ostaju vam sljokice. To mi se svida.





Opet proizvod u roskasto nude nijansi :)
Manhattan lak za nokte koji se susi za 60 sekundi, nisam bas mjerila jesu li tocni hah :)
No lak se brzo susi, takoder ima brdo sitnih sljokica i sedefa. Lak je predivan, no nisam odusevljena pigmentacijom ovog laka :)




Sljedeca je Dove kupka za tusiranje. Vec sam oar puta spomenula kako ne volim njihove dezodoranse, no kuoke i sapune obozavam! Jako lijepo njeguju kozu i miris se zadrzava na kozi sto mi je jako bitno :)







I zadnja stvar je Atrix krema za ruke, nista posebno, ali nasla mi se pod rukom, posluzit ce u ovim hladnijim danima :)




To bi bilo sve za ovaj mali haul :) 


Pozdrav do sljedeceg citanja :) 

Voli vas MMaa :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

2 komentara:

  1. Divne stvari! *-*

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Komentariši, deli...naš zadnji post (nails) ...
    NOVI POST STIŽE U TOKU DANA!

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!