subota, 12. prosinca 2015.

Kako je to zivjeti sam ?

Zdravo drage moje :) 

Dugo sam razmisljala hocu li napisati ovaj post, no shvatila sam da bi nekima mogao pomoci pa ga sada pisem :) 


U nekom svom prijasnjem postu sam spominjala svoju cimericu, no vise ne zivimo zajedno. Bile smo skupa mjesec dana, i ne, nije mi zao sto je ovako zavrsilo :) 


Moj savjet vam je da ne stanujete sa osobom koju znate samo iz skole, vjerujte mi, ta osoba tek kasnije pokaze kakva je zaista :) 
Naravno, moje iskustvo je bilo negativno, no naravno, kod vas ne mora biti takav slucaj, ali morala sam vam reci :) 



1. Hrana 

Vjerojatno vam je prvo ona pala na pamet kad ste uopce pomislili da zivite sami. 
Ne mogu vam reci da cete uvijek imati snage i volje za napraviti sebi nesto zdravo, lijepo i ukusno, cesto cete posegnuti za brzom hranom, no naravno ima izuzetaka uvijek :) 
Sto se tice hrane, frizider ce vam cesto biti najbolji prijatelj. No pokusajte napraviti neki balans, nakon nezdravog obroka pojedite neku vocku ili nesto drugo sto je zdravo :) 





2. Strah 

Mislim da je strah takoder jedna od prvih asocijacija kada se odlucite stanovati sami. 
Ja sam prvi dan bila u uzasnom strahu, toliko me bilo strah da sam ostavila upaljeno svjetlo u stanu, no vec drugi dan sam izgasila svjetlo, iako me i dalje bilo strah. 
Strah je polako nestajao te nakon tjedan dana me vise nije bilo strah sama biti u stanu cijeli dan. 
Na pocetku cete se plasit svakog cudnog zvuka, no s vremenom vam to postaje normalno, vjerujte mi :) 


3. Ciscenje, pranje suđa, odjece

Kada zivite sami, ne prljate vi toliko koliko se sve prlja samo od sebe, tj od prasine. 
Sto se tice ciscenja nema puno posla i nece vam biti tesko :) 
Sto se tice suđa, takoder necete imati previse posla, iako se zna nakupiti ako pravite nesto konkretno za jesti. 
Sto se tice pranja odjece, ako nemate masinu, onda cete, pretpostavljam odjecu nositi doma na pranje. No ako ipak imate masinu, morat cete nauciti baratati s njom, programima i svime ostalim. 
Nemojte se prepasti kada pocne centrifugirati, ako stavite malo odjece masina bi mogla poceti skakati, tada se samo naslonite na nju i cekajte dok zavrsi haha :) 





4. Shopping 


Ne, ne mislim na kupovanje odjece, na zalost :) 
Morat cete se sami brinuti o tome sto vam nedostaje u stanu, koja namirnica i sve ostalo, ne mozete nikoga poslati u trgovinu vec cete uvijek ici vi, no to vam ne bi trebalo tesko pasti. 
Moj savjet: ako zelite kupiti nesto skuplje, to napravite na kraju tjedna, ako vam ostane dovoljno novca. Ako kupite nesto skuplje na pocetku tjedna i potrosite pola dzeparca, postoji rizik da ce vam zafaliti novaca na kraju tjedna. 





5. Racuni 

Neki vlasnici stana placaju rezije od novca koji im vi date, no to rijetko tko radi. 
Znaci, morat cete ih sami placati. Nije to nista strasno, mo morat cete ih uvijek imati na umu, da vam ne iskljuce struju i vodu :) 


6. Budenje 

Da, nitko vas nema probuditi u 7 sati, morate se sami probuditi. Naravno postoji alarm, no znate i sami koliko ste puta iskljucili alarm pa vas je mama zvala da se probudite. Kada zivite sami, toga vise nema :/ . 






To su bili neki moji savjeti i moja iskustva o ovoj temi, sve u svemu, nekad je tesko i dosadno biti cijeli dan sam, no nekad je bas to ono sto trebate :) 
Naravno, bilo bi mi jako drago da jos netko napise svoja iskustva o ovome :) 




Nadam se da ce ovaj post nekome biti od pomoci :) 



Voli vas MMara :* 



Kontakt : marijana-1-@hotmail.com





Broj komentara: 8:

  1. Savrsen post i moram mnoooogo da ti pohvalim ideju za naslov posta zato sto je bas originalna <3 <3 Ovaj post sam procitala bas u pravo vreme, posto cu za nekoliko dana biti sama oko dve nedelje (mozda deluje malo, ali imam 14 godina i kada pomislim na sve obaveze koje treba da uradim zaboli me glava iskreno haha :D).

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja obožavam biti sama u kuci,naravno živeti sam bez roditelja je velika odgovornost,i slažem se u potpunosti sa tobom.Ja da živim sa mojim bar jos 7-8 godina pa se ne brinem,ima vremeenaa!Hahaha xd,izvini sto ti nisam posecivala blog,prosto mnogo obaveza,skola me ubila,sta ces. :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Heeeej devojko, nisi valjda opet odustala od svog bloga, posto vidim ne odgovaras na komentare a i nema novih postova? Nedostajes nam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joooj, zao mi je, ali malo mi je postalo tesko zbog obaveza, zanemarila sam blog :/

      Izbriši
  4. Oooodličan post, baš mi se sviđa, bravo Marijana 😉❤
    Miciemica se vratila, tako da trk na moj blog http://miciemica.blogspot.rs/2015/08/outfit-1.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. super post! ako zelis follow-follow napisi na moj zadnji post

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/04/essence-korektor-recenzija.html

    OdgovoriIzbriši
  6. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!