srijeda, 29. lipnja 2016.

Mali haul

Zdravo svima ! 

Za danasnji post vam pisem malo o stvarima koje sam nedavno kupila, nema ih puno, a neke sam vec isprobala, pa vam mogu i reci nesto o njima :)



Prvi proizvod je ovaj predivni Balea sapun za ruke


Ovaj sapun sam vec isprobala, prelijepo mirise! 



Sljedeci su ova dva Garnire dezodoransa . Lijevi je Protection five, koji mi ljepse mirise od ovga drugoga InvisiCalm. 
Dezodoransi jako lijepo mirisu i postojani su :)



Sljedeci je ovaj gel za brijanje. Ovo tako dobro mirise !! Mirise identicno kao Ledo sladoled od sumskog voca, predivno. Vec sam ga jednom isprobala, ljubicasto-roze je boje i potebno je jako malo proizvoda da obavite posao :)



Sljedeci je ovaj Eveline 8 u 1. O ovome proizvodu sam vec dosta pisala. Potrosila sam svoj stari, pa sam opet isti kupila. Sada je u nekom drugom pakiranju. Ovaj lak preporucujem, samo budite oprezni s njim. 



Sljedeci je ovaj Scauma sampon za kosu. Buduci da sam bila zadovoljna sa onim prethodnim, odlucila sam i ovaj probati. Jos ga nisam isprobala :)




Sjedeca je ova bb krema od Niveje, u svjetlijoj nijansi, sa spf 10. Ovu kremu sam vec koristila i zadovoljna sam :)



Zatim, ovaj predivni lak od essenca. Ovo je zapravo baza za ostale lakove, ali meni je presavrsen kao bijeli lak i takvog cu ga koristiti jer je jako pigmentiran s obzirom da je ovo bijeli lak. 




Becutan puder za djecu, koristan za sve i svasta :)


Iiii zadnje 


Zadnje su ove traperice iz Bershke, obicne, sive, ali su jako, jako udobne, vec sam ih jednom nosila :)



To bi bilo sve za ovaj post :)

Nadam se da vam se svidio :)

Pozdrav do sljedeceg citanja :)


kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 8:

  1. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga,sve ove stvari imam kod kuce,osim onog šampona od Šaume,ako možeš prati me,LY ♥
    http://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lepe stvarcice, sigurna sam da si uzivala u kupovini :) Neke od njih sam i ja probala i mogu reci da su savrsene (posebno onaj lak ,,the gel nail polish'', zaista je neverovatan i dosta ojaca nokte). Slike su bas lepe i sve je na svom mestu. Samo tako nastavi, sjajna si blogerka <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepe stvari :)
    Probala sam Schauma šampon za kosu,ali zeleni i jako mi se sviđa.
    Učlanila sam ti se u blog,pa ako želiš uzvrati :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!