subota, 25. lipnja 2016.

Moja trenutna njega lica

Pozdrav svima :)


Za danasnji post vam malo pisem o svojoj njezi lica, nema tu mnogo proizvoda, ali su meni odlicni i zelim to podijeliti s vama.
Prije nisam koristila ove proizvode, ali dok sam jedan dan cekala red u dm-u na blagajni, slucajno sam ugledala maleno, preslatko putno pakiranje gela za umiranje lica. Buduci da nije puno kostao, odlucila sam ga isprobati.


Balea gel za umivanje lica

Ovo je Balea gel za umivanje lica s ekstraktom lotosa za normalnu i mjesovitu kozu.

Jedino sto me razocaralo kod ove ambalaze je to sto je na ambalazi bila naljepnica o podatcima samog proizvoda, medutim, na toj naljepnici je pisalo da je ovaj proizvod zapravo piling za lice, a od piolinga niti "p", pisalo je da se proizvod koristi 1-2 puta tjedno. Meni je to bilo jako cudno pa sam odlijepila tu naljepnicu te sam procitala sto pise ispod na njemackom, a to je da je ovaj proizvod zapravo gel za umivanje lica te da se koristi dva puta dnevno, odnosno u jutro i na vecer.

Malo me to, kao sto sam vec rekla, razocaralo, ali sam proizvod je odlican.

Koristla sam ga svaki dan dva puta. Moram priznati da mi se jako svida miris ovoga gela, prozirne je boje, sto ja jako volim, a potrebna je jako mala kolicina za cijelo lice (putno pakiranje je 20ml, ali bez problema moze posluziti 3 tjedna, mozda i vise), a koristi se tako sto se kruznim pokretima umasira na vlazno lice, te se nakon toga ispere. Nakon umivanja, koza je meksa i primjetno cisca. Nakon tjedan dana koristenja sam primjetila da imam manje mitesera na nosu. no nisam tome pridavala veliku paznju. Nakon par tjedana sam napravila malu pauzu od tjedan dana i tada su se svi miteseri vratili, stoga sam se vratila koristenju ovog proizvoda. Malo isusuje kozu, kao i svaki gel za umivanje, ali nista pretjerano.


Balea pilig za lice
Sljedeci proizvod je ovaj Balea piling za lice za normalnu i mjesovitu kozu iz iste linije kao i gel za umivanje.
Buduci da sam bila jako zadovoljna gelom, odlucila sam isprobati i piling. Piling i gel mirisu indenticno. Pilng je takoder proziran, a granulice pilinga su plave.
Za moj ukus su dosta "rijetke", odnosno malo ih je. Piling je po mom misljenju srednje jacine.
Piling se koristi 1-2 puta tjedno, no ja sam ga koristila samo jednom tjedno. Piling se umasira kruznim pokretima na vlaznu kozu te se nakon toga ispere.




1. Piling
2. Gel za umivanje



Buduci da ovi prozvodi po malo isusuju kozu, tu je neopodna obicna djecja krema koju namazem u tankom sloju na svoje lice nakon svakog koristenja spomenutih proizvoda.







Takoder, jednom tjedno volim koristiti i neku masku za lice, najdraza mi je upravo ova od Niveje. Maskica sadrzi 2 pakovanja, a svako je dovoljno za 2 koristenja, sto je super. Ova maska lijepo idratizira lice i obozavam ju!




To bi bilo sve za ovaj post :)

Nadam se da vam se ovaj post svidio i da vam je barem malo koristio :)

Pozdrav do sljedeceg citanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

2 komentara:

  1. Ja ne koristim puno proizvoda za njegu lica,jer smatram da mi je sama koža dovoljno nežna i ne bih da je još upropastim svim tim preparatima. Međutim,ne tako skoro,probala sam Garnierov ( kao tri u jedan : piling,gel za umivanje i maska ) i svidelo mi se. Ali nisam nastavila koristiti to. Koristila sam Niveinu Soft kremu,ali sve mi se više čini da ću se vratiti na Bekutan. Post je odličan,kao i slike. Ljuubim te :*

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam planirala probati taj isti gel, mislim da sada i hocu, kada potrosim sve ovo, ili kada mi dosade :)
      Hvala ti na komentaru :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!