nedjelja, 26. lipnja 2016.

Moji trenutni favoriti

Zdravo svima :)


Za danasnji post cu vam pokazati svoje trenutne favorite. Pa da ne duljm previse, krenimo :)


Prvi proizvod, odnosno proizvodi koju cu vam pokazati su ova dva prelijepa laka za nokte


1.Manhattan quick dry lak za nokte u broju 59G. 
Predivan lak za nokte, a jako brzo se susi, sto je veliki plus sto se tice lakova za nokte. Porebna su dva sloja laka za potpuno prekrivanje. 

2. Eessence the gel nail polis u nijansi 37 serendipity.
Prelijepa nijansa, na trenutke ljubicasta, a na trenutke siva. Lak je sa debelom cetkicom i u jednom potezu bez problema prekrije cijeli nokat, a potreban je samo jedan sloj za potpuno prekrivanje.
Priznajem, njega ipak malo cesce koristim nego pretodni :)


Sljedeci proizvod sam takoder koristila za nokte, ove sljokice kupila sam u nekoj nepoznatoj radnji. Koristila sam ih tako sto sam ih stavljala preko bezbojnog laka, i to je izgledalo predobro u kombinaciji sa bijelim lakom :)






 Sljedeca je ova maskara sa dvije strane, odnosno za donje i gornje trepavice
Maybelline Big eyes volume express .
Meni se posebno svida dio za donje trepavice i svaki dan korisim ovu maskaru! Lijepo izvuce trepavice i daje im vlumen bez ruznih grudica :)




Sljedeci proizvod mislim da je svima dobro poznat, to je
Essence liquid ink  tus za oci. Moj nije vodootooran, no ja takve i volim. 
Jako jednostavno se s njim radi, tanak je i precizan, cak mislim da i one cure koje jos nisu stavljale tus za oci i nemaju iskustva s tim, moci ce se lako nauciti uz pomoc ovoga tusa :)




Sljedeci je ovaj Zara parfem kojega sam skoro potrosila i uskoro ce se naci u emptisima. Predivan parfem, bas onakav kakve ja volim. Nije previse trajan, ali meni ne smeta :)






Sljedeci je ovaj Rexona dezdorans koji obozavam. Prelijepog je mirisa i dugo vas drzi svjezima :)



Slijedi ovaj predivni Palmolive  gel za tusiranje sa shea maslacem. Lijepo hrani kozu i pelijepo mirise, a miris se dugo zadrzava na vasoj kozi :)



Sljedeci je ovaj Schauma sampon za kosu. Moram priznati da nisam puno ocekivala, ali sam se ugodno iznenadila. Kosa je jako mekana i svilenkasta nakon ovoga sampona, a vrhovi su dosta meksi, a primjetila sam i da mi se kosa sporije masti, veliki plus za ovaj sampon!



I zadnji proizvod, o kojemu sam vam vec pricala jest ovaj Taft sprej za zastitu kosu od topline. Koristim ga cesto, buduci da je sada ljeto i da moram zastititi kosu od fena, pegle, a takoder i od Sunca, naravno. Odlicno radi svoj posao. Samo nemojte pretjerivati s njim jer onda umrsi kosu :)



To bi bilo sve za ovaj post :)

Nadam se da vam se svidio :)

Koji su vasi trenutni favoriti ?


Pozdrav do sljedeceg citanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 5:

  1. Ovaj Essence lak je predivan.Ja imam istu takvu nijansu samo u zelenoj boji.Odlično si post napisala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas ti hvala :)
      Lak je predivan, na suncu je ljubicast, a u tami sivkast. Obozavam ga :)

      Izbriši
  2. super radis ovo bas ti ide :D ako zelis pogledaj moj blog nova sam :)
    https://antonelafashionblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Great blog created by you. I read your blog, its best and useful information. You have done a great work. Super blogging and keep it up.php jobs in hyderabad.

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!