subota, 25. lipnja 2016.

Odgovori na vasa pitanja



Zdravo svima :)


U prethodnom postu sam vam najavila da cu raditi Q&A, odnosno zamolila sam vas da mi postavljate pitanja. Pogledajte moje odgovore :)

Kako planiraš da provedeš ovo leto?
-Vjerojatno cu ga provesti uceci. Ali naravno, more ne mozemo izostavti ;)

Kada i kako se desio tvoj prvi poljubac?
-Prije par godina ;)

Koju aplikaciju na telefonu najčešće koristiš?
-Youtube iskreno :)

Po čemu se razlikuješ od drugih?
- Po tome sto sam posebna haha, salu na stranu, svi smo razliciti i mislim da ne postoji neka odedena skupina koja je ista, a mi pojedinci razliciti :)

Omiljena serija?
-Malcom u sredini i Prijateji

Koji film bi preporučila?
- Ne gledam cesto filmove. ali posljednji dobar koji sam gledala je bio Knjiznicar. Preporucujem prvi i drugi dio, iskreno treci mi se ne svida  ;)

Najdraži broj?
-Sest

Omiljena hrana?
-Biber meso i gotovo svako voce, pogotovo sada u ljetnim mjesecima :)

Voliš li životinje?
- Generalno volim, ali ne mogu reci da volim komarce, bube i muhe i ostalu ekipu haha :)
q-and-a

Najdraži grad?
- Moj grad i Prag

Omiljena zivotinja i zasto?
- Macka, zato sto imam macku i obozavam je, jako su umiljate i lijepe :)

Verujes li u vanzemaljce?
- Vjerujem da je nekada mozda postojao zivot negdje, ali na razini stanica, ne vjrujem da postoje inteligentni vanzemaljci kako ih se cesto na filmovima prikazuje, odnosno zelim reci da ne postoje slozenija bica, slozenija od jednostanicnih organizama.

Da li nosis narukvice?
- Da, jako cesto, uvijek mi je barem jedna na ruci :)



To bi bilo sve, nadam se da vam se svida ovaj kratki post :)


Pozdrav do sljedeceg citanja ;)




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru!