utorak, 28. lipnja 2016.

Random facts about me

Zdravo !

Danas vam pisem ponovno malo cinjenica o meni, pa da krenemo 😄

1.Budim se jako rano, nekad i prije 7, kasnije mi je jako tesko zaspati i uglavnom se ne naspavam

2.Jedem puru (palentu) sa obicnim, slatkim mlijekom

3.Obozavam ljeto i vrucine

4.Kad sam jos bila u osnovnoj, mrzila sam vikende i ljeto, zato sto tada nisam isla u skolu. Da, tada sam voljela skolu

5.Obozavam macke



6.Najdrazi okus sladoleda mi je ljesnjak

7.Obozavam duge nokte i dugu kosu

8.Nikad ne znam tko glumi u kojem filmu, ne znam imena popularnih glumaca, a jos manje rezisera

9.Ne slusam stranu glazbu



10.Mrzim kad me netko dira po ledima, osim momka

11.Perem ruke svaki cas, mrzim kad nisu svjeze oprane

12.Mrzim kada mi je kosa puna volumena! Nikad mi nisu bili jasni samponi za volumen haha :)

13.Kada sam na moru, 95% vremena provedem u vodi

14.Vise volim musko drustvo. Oni su manje ustogljeni :)

15.Obozavam voziti auto

16.Mrzim motore i brzu voznju!

17.Udarilo me auto kada sam imala 4 godine. Imala sam jaki potres mozga i slomila sam kljucnu kost

18.Nosim broj 41. Jako mi je tesko naci obucu, pogotovo stikle, jer su sve uske, a ja imam siru nogu, tako da mi stikle uglavnom moraju biti broj 42 ili neke sire 41. I obicno kupujem ono sto ima, a ne ono sto mi se svida :)

19.Obozavam velike prozore i kada u prostoriji ima dosta svjetla



20.Mrzim naocale. Nos me zaboli od nosenja istih. Nemam niti jedne svoje 😎

21.Mrzim kada kupim nove tene i kada su one onako savrseno ciste, volim kad se malo zaprljaju :)

22.Pisem stampanim slovima kao da sam 1. osnovne

23.Mrzim kada biljeznice imaju žućkaste listove

24.Nikad mi nije bilo jasno zasto neki govore npr u roze boji. Ja kazem u rozoj boji :)

25.Obozavam gledati diy ideje, ali rijetko ih i uradim

26.Volim zacinjenu hranu

27.Obozavam na internetu pretrazivati cudne stvari, nove proizvode, netaknutu prirodu i onda citam razne cinjenice o nekom mjestu :)



28.Kad sam bila manja, crtala sam jako lijepo, ali sada vise nikako ne crtam

29.Ne sminkam se za svaki dan i ljudi koji me poznaju me rijetko vidaju sa sminkom, ali ja cesto isprobavam nove proizvode i pravim razlicite lookove i onda mrzim kada mi netko ne vjeruje da sam se sama lijepo nasminkala :)

30.Kada zavrsim fakultet, zeljela bih uz posao da budem i kozmeticarka i frizerka. To je nesto sto stvarno volim :)


To bi bilo sve za ovaj post :)
Nadam se da vam je bio zanimljiv i da ste saznali nesto novo o meni :)


Pozdrav do sljedeceg citanja 💙

Kontakt: marijana-1-@hotmail.con

Broj komentara: 6:

  1. Odlican post,i jaa volim zacinjenu hranu haha :)

    Novi post je na blogu,posjetite ako zelite highgirlss.blogspot.com VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Poseti, komentarisi i uclani se u moj blog. Ja sam se u tvoj vec uclanila.


    http://modernaitalijanka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :)
    Postala sam i ja članica tvog bloga <3

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!