ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Sto nositi u torbi ?

Zdravo svima :)


Za danasnji post vam pisem sto ja mislim da je dobro imati u svojoj torbi. Krenimo :)


1. Tableta protiv bolova i flasteri
Milim da ne trebam previse objasnjavati, nikad ne znate kada ce vam zatrebati. Dobro ih je uvijek imati uz sebe :)



2. Zdravstvena knjizica
Isti razlog kao i kod prethodne tocke.

3. Bocica vode
Nikad ne znate kada cete se naci u situaciji kada niste u mogucnosti kupiti vodu. Preporucujem da kupite vodu i neotvorenu ju drzite u torbi, jer nije bas preporucljivo piti vodu koja stoji vise dana otvorena :)



4. Obicne papirnate i vlazne maramice
Nekad nam nos iznenada procuri, nesto nam upadne u oko, smocimo ruke ili kada ne mozemo oprati ruke, a namjeravamo jesti rukama, tu naravno uskacu vlazne maramice :)

5. Sredstvo za dezinfekciju ruku
Isti slucaj kao i sa vlaznim maramicama, dobro bi bilo cesce ruke "oprati" ovim sredstvom, iz razloga sto previse stvari diramo tijekom dana, a nismo doma da ih cesto peremo. Meni je ovo odlicna stvar!

6. Krema za ruke i turpija za nokte
Ruke, kako zimi, tako i ljeti cesto budu suhe, zato je dobro uvijek imati kremu za ruke. A one cure koje imaju vece nokte znat ce koja je gnjavaza kad ti pukne nokat pa svagdje zapinje :)




7. Higijenski ulosci
Ne moram previse objasnjavati :)

8. Novac 
Uvijek je dobro imati viska novca skriveno u torbi, nikad ne znate kada ce vam zatrebati, ne mora to biti velika suma novca, npr samo 5 KM ili 20 kn. Nekad i toliko malo puno znaci!

9. Cesalj i gumica za kosu i maleno ogledalo
Pogotovo dok puse vjetar, ako zelite izgledati normano kada dodete negdje, ponesite sa sobom jedan mali cesalj, a gdje drugo da se pogledate vec u ogledalce ? :)
A gumica za kosu je uvijek dobro dosla :)




To je ono sto ja najcesce imam sa sobom u torbi.

Koje vi stvari uvijek morate imati kod sebe ?

Nadam se da vam se ovaj post svidio :)

Pozdrav do sljedeceg citanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com



4 komentara:

  1. Odličan post! Ja većinu ovih stvari imam uvek u jednom neseseru koji stalno prebacujem iz jedne torbe u drugu.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Jako mi se svijda tvoj nacin pisanja. Volela bih da posetis, komentarises i uclanis se u moj blog. To mi jako znaci. Ja sam se vec uclanila u tvoj blog.

    http://selenatorforever651.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na divnom komentaru, puno mi znaci 😃
      Hocu ❤

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!