četvrtak, 30. lipnja 2016.

Sto raditi ovo ljeto ?

Zdravo svimaa 


Ljeto je vec pocelo, raspust takoder, svi smo uzbudeni zbog toga, no nakon pocetne euforije cesto slijedi dosada i opet pocne ljeto kao i svako drugo. Zato ovo ljeto malo "zacinite" :)


1.Vrijeme je za DIY
Znate sve one super ideje koje ste gledale tijekom cijele godine? Ljeto je pravo vrijeme da ukrasite svoju sobu, malo je osvjezite i da se punooo zabavite. Pozovite najbolju prijateljicu i krenite. Ako ne ispadne sarseno, nema veze, bar ste pokusale i zabavile se :)



2.Ucite
Naravno, knjige cemo zaboraviti, ali ovo ljeto ne morate bjezati od mame dok kuha rucak, pomozite joj malo i naucite praviti neko lijepo i ukusno jelo. Bit ce vam drago kada to naucite i zeljet cete stalno to praviti ( dok vam jednom ne dosadi ) :)



3.Nova iskustva
Uvijek ste htjeli nesto novo isprobati? Zasto ne? Zasto ne za vrijeme ljetnih praznik? Surfanje, ronjenje, mozda padobran, neki zabavni park? Ako imate ustedenog novca, prjateljicu pod ruku i na autobus. Naravno ne mora to biti odmor od 10 dana i na drugom kraju drzave, otidite u najblizi grad i istrazujte :)

4.Blog i fotografija
Ako imate smisla za pisanje, zasto ne? Stvari pocinjete drugacije gledati i postajete kreativniji, a vrijme cete kvalitetno iskoristiti, a jako je zabavno baviti se ovime.
Fotografirajte sve sto vidite i sklopite u blog!


5.Piknik
Iskreno, kada ste zadnji put izasli u prirodu i napravili mali piknik sa prijateljima?
A zasto ne ? :)
Napravite sendvice, ponesite vode, malenu dekicu, iskljucite mobitele i uzivajte s prijateljima!



6.Vjezbajte
Zasto cekati zimu da se sredite za ljeta, kada mozete ljeti priremit se za zimu ili cijelu godinu ?
Jedan od ljepsih sjecaja je kada dodete kuci nakon treninga, onako uznojni i umorni, ali toliko sretni i puni adrenalia. Vjezbajte ponajprije radi vas samih, radi vaseg zravlja i tijela, a linija ce doci kao bonus. Vise se krecite i osjecat cete se puno bolje :)



7.Volontirajte
Ukoliko ste u mogucnosti, naravno. Mozete i pomoci nekoj starijoj osobi, a da nista ne trazite za uzvrat.



To bi bilo sve, nadam se da vam se ovaj pot svidio!

Pozdrav do sljedeceg citanja <3


kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 15:

  1. Super post.Odlicne ideje.Ja sam vec odavno pocela da vezbam,a mislim da je sada pravo vreme da isprobam i neke DIY-eve. ♡♡♡

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      Da, ljeto je najbolje za to :D

      Izbriši
  2. Sjajan post. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada. Takodje mislim da je dobar period za sve ove odluke, jer imamo vremena, a kasnije cemo se navici na njih. Takođe ti je divna ideja za post, vrlo kreativno. Ako budes imala vremena, molim te posjeti moj blog, i uclani se, naravno, samo ako ti se dopadne: Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepom kometaru <3
      Hocu, naravno :)

      Izbriši
  3. Mnogo mi se svidja post, a za sada imam u planu nauciti kuhati preko ljeta. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa post, dala si odlične ideje! Slazem se sa svime, pogotovo za kuhanje, vjezbanje i blog, npr. Ja sam svoj blog otvorila na ljeto :D

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa post, dala si odlične ideje! Slazem se sa svime, pogotovo za kuhanje, vjezbanje i blog, npr. Ja sam svoj blog otvorila na ljeto :D

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljiv, a pre svega koristan post :) Dala si super savete, obavezno cu ih poslusati. Svakim novim postom nam dokazujes da stvarno predivno pises i stvarno sam mnogo srecna (a sigurna sam da nisam jedina) sto si nam se ponovo vratila <333 Samo tako nastavi i sve pohvale za tebe :)

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu ti opisati koliko si mi uljepsala dan! Hvala ti puno !❤❤❤

      Izbriši
  7. Divan post sa divnim idejama..
    Malo je reći da divno pišeš.. 😊❤

    www.miciemica.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!