ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

30 days rope jumping challange #2

Zdravo svima ! 


Kakvo je vrijeme kod vas?
Kod mene pada kiša, grmi i sijeva.


Za danas vam pišem ponovno svoje uspjehe ovaj tjedan.
Moram priznati da sam zadovoljnija ovim tjednom nego prošlim, a to ćete i vi sami moći vidjeti!

U utorak sam osjetila prve bolove, boljela me noga, tj stopalo, ali drago mi je da nisam odustala! :)
Sada je ono puno bolje!

Da krenemo!


Ponedjeljak

Ukupno preskoka: 1098
Broj serija: 7
Srednja vrijednost: 156.85

Najveći rekord dana: 387
Najmanji rekord dana: 40

U ponedjeljak sam oborila svoj dosadašnji rekord koji je bio 321, bila sam jako sretna!



Utorak

Ukupno preskoka: 1029
Broj serija: 7
Srednja vrijednost: 147

Najveći rekord dana: 211
Najmanji rekord dana: 37



Srijeda

Ukupno preskoka: 1231
Broj serija: 6
Srednja vrijednost: 205.16

Najveći rekord dana: 304
Najmanji rekord dana: 32



Četvrtak

Ukupno preskoka: 1536
Broj serija: 6
Srednja vrijednost: 256

Najveći rekord dana: 403
Najmanji rekord dana: 144

Kao što vidite, ponovno sam oborila svoj osobni rekord! Bila sam jako sretna i ponosna, a također mislim da mi je ovo najveći najmanji rekord ( ovo zvuči čudno, ali dobro ) .



Petak

Ukupno preskoka: 1332
Broj serija: 7
Srednja vrijednost: 190.28

Najveći rekord dana: 299
Najmanji rekord dana: 75



Subota

Ukupno preskoka: 224
Broj serija: 1
Srednja vrijednost: 224

Najveći rekord dana: //
Najmanji rekord dana: //

Što se dogodilo u subotu?
Počela sam vježbati, odnosno skakati, no odmah nakon prve serije zvao me dečko da se vidimo i tu je moje vježbanje završilo! 



Nedjelja

Rest day!




Ukupno preskoka: 6450
Prosječno preskoka u jednome danu: 1075

Najveći rekord tjedna: 403
Najmanji rekord tjedna: 32


Najbolji dan po broju preskoka: Četvrtak ( 1536 )
Najbolji dan po najvecoj srednjoj vrijednosti: Četvrtak ( 256 )

Četvrtak je definitivno bio moj dan :)


To bi bilo sve za ovaj post! 
Nadam se da vam se svidio!

Preskače li netko od vas uže? Imate li iskustva s tim? Bilježite li i vi svoje rezultate?


U tijeku je Q&A! Ne zaboravite pisati vaša pitanja na postu OVDJE !



Pozdrav :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

22 komentara:

  1. Jako si dobra sa tim, ja ne znam to preskakati mogu najviše 2-3, slaba sam.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Nisam niti ja mogla, vjezbom ces moci sve vise i vise :)

      Izbriši
  2. Jako zanimljiv post . Iskreno ne znam kako si izdržala , ja nebi mogla ni pet skoka . Bravo svaka čast . Samo tako nastavi s blogom i postovima !
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog da .
    lovedisneyhr.blogspot.hr.
    😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Nisam niti ja mogla, ali vjezbom sve vise i vise mozes :)

      Izbriši
  3. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know and I follow back! http://bysinkj.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je, prije svega, jako zanimljiv challenge i uspjeh ti je ogroman! Mislim napraviti preko 1000 preskoka (wow)! I kod mene pada kisa i grmi :(

    kreativanblog.blogspot.com

    ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Yo de pequeña gané un concurso de comba jaja
    ya te sigo por tu blog
    feliz semana, un saludo y te espero por mi blog
    www.hoymesientomoda.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, kod mene je nepodnosljiva vrucina, ne zna se kojoj je bolje od nas dve haha :D Svaka ti cast, ponosi se rezultatima <3 Ja sam nekada preskakala vijacu (kako se kod nas kaze) i priznacu da sam bila dobra u tome, medjutim, nikada nisam belezila rezultate kao ti, a to ja stvarno dobra ideja :)

    Pominjes se u mom postu, pa pogledaj ako zelis:
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega, hvala ti puno na ovako divnom komentaru!
      Kod nas je malo zahladilo sada, puse vjetar :)
      Meni je jako zanimljivo voditi ovakve statistike, tako najbolje vidim svoj napredak :)
      Pogledat cu, naravno! :)

      Izbriši
  7. nice post
    follow for follow maybe !!
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam preskakala, ali nisam nikad tako biljezila kao ti, uskoro cu opet poceti, jel vidis neke rezultate na tjelu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Buduci da vjezbam tek dva tijedna kontinuirano, nema nekih velikih promjena, ali ih ima, naravno!
      Listovi su mi puno snazniji, tj puno su"tvrđi", a vise mi je izrazen bedreni misic.
      Takoder, prilikom skakanja sam primjetila blago zatezanje stomaka.
      Naravno, nije to nista previse jer ipak ne vjezbam dosta dugo, ali i to je nesto :)
      Sretno s vjezbanjem :)

      Izbriši
  9. Jako ti dobro ide, ja nisam spretna u tome. 😂 Q&A-Koliko dugo imaš blog i nestane li ti ikad inspiracije za postove, koliko često? 💟💋

    🌊 Ccuteggirls.blogspot.hr 🌊

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne znam kako uspevaš u ovome, ja bih odustala odmah prvog dana.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  11. Svaka čast, ja ne bih mogla ovo sve raditi haha, stvarno svaka čast. Samo naprijed s tim

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!