nedjelja, 3. srpnja 2016.

50 random questions TAG

Zdravo svima :)

Nisam dugo pisala neki tag, mislim da je vrijeme da ga napisem :)
Da krenemo sa pitanjima !


1. Gdje si bila prije tri sata? 
- Bila sam kuci.

2. U koga si zaljubljena?

-U svoga momka.

3. Jesi li nekada pojela voštanu bojicu?

-Ne

4. Nalazi li se u tvojoj blizini nešto rozo?

-Trenutno nije :)

5. Kada si posljednji put išla u tržni centar?

- Prije dva tjedna

6. Nosiš li trenutno čarape? 
-Ne, previse je vruce :)



7. Posjeduje li tvoja obitelj auto koji vrijedi više od 2000 $? 

-Da

8. Kada si posljednji put vozila van grada?
-Prije par dana.

9. Jesi li bila u kinu posljednjih 5 dana?

-Nisam, ne volim ici bas u kino.

10. Je li ti vruće? 
-Nije pretjerano sada :)

11. Što si posljednje popila

-Vodu



12. Što trenutno imaš na sebi?

Sorc i majicu

13. Pereš li auto sama ili ga voziš u autopraonicu?

-Sama ga perem posto to stvarno obozavam, pogotovo ljeti :)

14. Što si posljednje pojela?

-Sendič

15. Gdje si bila prošle nedjelje u ovo vrijeme?

-Ne sjecam se iskreno, mislim da sam vjerojatno kuci bila.

16. Jesi li kupila neki dio garderobe prošlog tjedna?

-Da, traperice.  

17. Kada si posljednji put trčala? 

-Ne sjecam se bas kada.

18. Koji je posljednji sportski događaj koji si gledala?

-Europsko prvenstvo u nogometu, dok nije ispala Hrvatska.



19. Koja ti je omiljena životinja?

-Macka

20. Odmor iz snova?

-Nije vazno gdje, vazno je s kim :)

21. Kod koga si posljednje bila kući? 

-Kod rodice.

22. Najgora povreda koju si imala?

-Slomljena kljucna kost i kada sam pala s motora kada su mi popucali ligamenti na nozi.

23. Jesi li bila zaljubljena?

-Da, trenutno jesam.

24. Nedostaje li ti netko trenutno?

-Uvijek :)

25. Posljednja predstava koju si odgledala? 

-Ne sjecam se :)

26. Što je tvoje tajno oružje za privlačenje suprotnog spola? 

-Iskreno, ne znam, ne razmisljam o tome.

27. Koji su ti planovi za večeras? 

-Uciti algebru haha.

28. Tko je posljednja osoba kojoj si poslala poruku ili komentar na MySpace-u?

-Iskreno, nemam pojma

29. Sljedeće putovanje na koje ćeš ici? 
-Negdje na more u Hrvatsku.

30. Jesi li nekada išla u kamp?
-Ne



31. Jesi li bila nagrađena kao najbolji učenik u školi?
-Ne

32. Što želiš znati o budućnosti?
-Nista, zivim u sadasnjosti :)

33. Koristiš li trenutno neki parfem i koji?

-Da, s.Oliver neki bijeli, moj omiljeni.

34. Imaš li ove godine nešto zakazano kod lijecnika? 

-Za sad, hvala Bogu, ne :)

35. Gdje se nalazi tvoj najbolji prijatelj/prijateljica?

-Valjda su kuci hah :)

36. Kako je tvoj najbolji prijatelj/prijateljica?
-Dobro valjda :)

37. Imaš li taman ten?

-Ne, nisam se jos suncala.

38. Što slušaš trenutno
-Trenutno nista, ali ovih dana slusam najcesce U ime ljubavi od Zeljka Samardzica.

39. Skupljaš li nešto?

-Ne, ali prije sam skupljala salvete i imala sam ih stvarno mnogo, ali nazalost, stradale su i od tada nista ne skupljam :)

40. Tko je najveća tračara koju znaš? 

-Glupo mi je odgovarati na ovo pitanje :)

41. Kada te je posljednji put zaustavio policajac? 

-Nije me niti jednom zaustavio do sad.

42. Jesi li ikada pila gazirani sok slamčicom?

-Da, vise volim piti sa slamkom nego bez :)

43. Kako glasi posljednja poruka koju si dobila?

-"Odo radit cjms :*"

44. Voliš li ljuti sos?

-Volim



45. Posljednji put kada si se tuširala? 
-Jucer, predvecer

46. Trebaš li prati veš?

-Ne :)

47. Koje je tvoje podrijetlo?

-Cisto Hrvatsko :)

48. Jesi li ti nečija najbolja li prijateljica?
-Da

49.  Jesi li bogata?

-Glupo mi je bilo sto odgovoriti na ovo pitanje. Prema nekom jesam, prema nekome ne. Tako da, ne zelim nista reci :)

50. Što si radila u ponoć prošle noći? 

-Bila sam sa deckom, vracali smo se kuci.


To bi bilo sve za ovaj post tj tag

Moram priznati da mi je oduzeo mnogo vremena jer sam pitanja kopirala na srpskom, pa sam prepravljala na hrvatski. 

Nadam se da vam se svidio ovaj post 


P.S. ako netko zeli collab, molim da mi se javi na mail :)


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 7:

  1. Prelijep post draga...zanimljiv...folvala sam tvoj blog,nadam se da ces i ti moj...
    Očekujem još zanimljivih tema...
    Visit my blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiva pitanja :)

    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Pitanja su pre zanimljiva! Sjajan post!♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!