srijeda, 6. srpnja 2016.

Banggood wishlist

Zdravo ljudi !


Na internetu sam malo pretrazivala razne sajtove i naisla upravo na ovaj Banggood. Za danas vam pisem sto mi se najvise svidjelo na toj stranici. Nadam se da cete uzivati !
Na sajtu mozete pronaci razne stvari, od tehnik do raznih stvari, odjce itd. 

Sajt mozete pogledati OVDJE!





Krenimo
.
.
.

* Necu pisati cijene jer se sve vidi na slici *




Prva je ova prelijepa majica sa cipkom. Ima i u bijeloj boji, ali mi se siva vise svida. (OVDJE)




 Druga je ova predivna plava haljina, takoder ima cipku na gornjem dijelu i ona mi se od svih stvari najvise svida!
A sada je i na popustu.(OVDJE)




Predivan kupaci kostim, ne znam kako bi izgledala kada bi pocrnila u njemu zbog ovih traka na gornjem dijelu, ali mi je prelijep. Izgledao bi savrseno na preplanulom tijelu!
(OVDJE)





Sljedeci je ovaj lak koji izgleda kao metal ili ogledalo, za ovakvim noktima je poludio cijeli internet, a i meni se stvarno svida, bas mi je zanimljiv! (OVDJE)



Sljedece su ove cetkice za nail art. Vec dosta dugo trazim ovakve cetkice kod nas, ali jos ih uvijek nisam kupila! (OVDJE)


Takoder, ove trake su mi predobre, stvarno su korisne, a za malo novca dobijete stvarno mnogo ovakvih trakica. Puno toga se moze sa njima! (OVDJE)




Ista stvar kao i sa prethodnim trakicama, ovo je stvarno jako korisno! Naravno,  za djevojke koje obozavaju lakirati nokte i praviti ovakve stvari po noktima, a mislim da je ljeto najbolje za to, puno sarenih boja i trakica i nokti za 5+! (OVDJE)





Zatim ova predobra stvar!! Ovo bih odmah kupila i stalno bih se "igrala" sa ovim ljepilom! (OVDJE)


I zadnja stvar 



Pogledajte kako je ovo slatko!!
Za more savrseno! ZELIM OVO!
(OVDJE)



To bi bilo sve za ovaj post!

Jeste li vi ikada narucivali sa ovoga sajta ?

Kakav vam se cini ?


Do sljedeceg posta :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 12:

  1. Sve stvari su predobree, majica i haljina (u mojoj omiljenoj boji) mi se mnogo dopadaju. *-*

    https://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova zadnja stvar je precool.Onaj lak izgleda predobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Ovo ljepilo je predobra stvar.♥

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni takoder. Bas bih voljela ovo 😄
      Hvala ti ❤

      Izbriši
  4. Odlican post!Blog ti je divan,zapratila sam te,volela bih da uzvratis!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Dopadaju mi se stvari koje si odabrala, posebno lakza nokte. Malo je reći da je ceo svet poludeo za tim lakom, ali ne vidim da ima da se pazari na našim prostorima.. Ali oh well..♥

    http://miciemica.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Haljina, lak za nokte i ono 'ljepilo' su savrseni. Steta sto se ne moze nigdje kod nas pronaci onakav lak za nokte. Uglavnom, cula sam vec prije za ovaj sajt i mnogo mi se svidja.

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!