srijeda, 27. srpnja 2016.

Čokoladna torta

Zdravo svima! 




U ponedjeljak je mome tati bio rođendan i imendan pa sam mu pravila čokoladnu tortu, nadam se da će vam se svidjeti!



Potrebni sastojci 


Za 4 kore


  • 9 jaja
  • 9 žlica šećera
  • 6 žlica brašna ( oštrog )
  • 4-5 žlica kakao praha
  • 1 kesica vanilin šećera

Za kremu

  • 8 dL mlijeka
  • 2 pudinga od čokolade
  • 6 žlica šećera
  • 100 g čokolade
  • 150 g margarina 
  • 100 g šećera u prahu ( može i više ako volite malo slađe )
  • 100 mL slatkog vrhnja
  • Orasi po želji

Dodatno

  • 400 mL slatkog vrhnja ( 100 mL za kremu, vidjet ćete u nastavku, + 300 mL za ukrašavanje )


Na slici se greškom nalazi prašak za pecivo. Nije potreban!
 
Priprema


Priprema kora


Razdvojite bjelanjake od žumanjaka.
Umutite bjelanjke dok se ne stvori snijeg, zatim dodajte šećer te sve ponovno dobro umutite.
Smanjite električni mikser te dodajte žumanjke.
Kada se sve sjedini pjenjačom dodajte pomješano brašno, kako i vanilin šećer.
Lagano miješajte dok se sve ne sjedini.

Kalup za pečenje premažite uljem ili koristite papir za pečenje ( što je bolje )
Od ove količine sam dobila četiri kore!
Ukoliko volite deblje kore, napravite 3.




Priprema kreme


Pomiješajte puding sa 300 mL mlijeka, pazite da ne bude grudica! 
Ostatak mlijeka stavite da se grije. Kada mlijeko počne ključati, polako dodajte puding uz stalno miješanje. Kada se puding dovoljno zgusne i kada bude gotov, u njega umješajte 100 g čokolade. Čokoladu ne morate prethodno rastopiti jer će se od topline pudinga sama u njemu rastopiti, na vama je samo da miješate.


Ostavite kremu da se hladi i svakih 5 minuta je promješajte električnim mikserom, da ne bude grudica!

Nakon što se krema dobro ohladila, dodajte margarin i šećer u prahu te sve opet dobro promješajte.

Umutite 100 mL slatkog vrhnja u šlag. 
Lagano pjenjačom ga dodajte kremi. Nikako nemojte previše miješati!

U kremu možete odmah dodati orahe, a možete i naknadno kada budete slagali tortu.




Postupak slaganja torte


Prvo stavite jednu koru na dno, zatim ju premažite šlagom ( potrebno je oko 100 mL za cijelu tortu ), a zatim preko šlaga stavite kremu, a preko kreme možete staviti orahe!
Ponavljajte postupak do zadnje kore!





Šlag koji vidite u kremi je zapravo šlag koji sam stavila ispod kreme, a ne onaj šlag koji sam stavila u kremu!



Kada stavite zadnju koru na vama je da odlučite kako ju želite ukrasiti.
Ja sam svoju prekrila šlagom te posula naribanu čokoladu te orahe!






Zanemarite moje ne bas tako lijepo pisanje haha :)







To je sve za ovaj post i ovaj recept :)



DOBAR TEK!




*Ovaj post ne služi u svrhe reklamiranja proizvoda prikazanih na slici!*



Do sljedećeg čitanja :)



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com



Broj komentara: 26:

  1. Odlican post,torta izgleda preukuusno!!Meni je bas juce bio rodjendan hehe 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    Obožavam čokoladne torte :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. auh, izgleda preukusnooo
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao!!! Moja omiljena. Pravis mi zazubice. :c
    P.S. predobar post. ^^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Njamii izgleda veoma ukusnoPravis mi zazubice,a na dijeti sam :( :D Super postt

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgleda preukusnooo. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgleda nevjerovatno! Sigurna sam da je preukusna :D
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ahhh tako ukusno izgleda, sad bih je smazala :D :D
    Ovo definitivno moram napraviti. Odlican post. ♥ :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  9. Torta izgleda prelijepo i preukusno! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Sigurna sam da se tata oduševio. :) ❤ Torta itgleda stvarno savršeno i preukusno. *_* Hvala draga što si sa nama podelila ovaj recept, pokušaću da je napravim, kažem pokušaću,ja u kuhinji, to nije baš dobra ideja. :D ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste :)
      Hvala tebi! :)
      Ma nije toliko tesko za napraviti :)

      Izbriši
  11. Njami,hoću ja ovakvu tortu *___*

    Posetite moj blog,mnogo mi znači: miasworld4.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Yummy :9 Looks delicious dear, Thanks for sharing your ingredients ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisa vješta u kuhinji, ali ovo bih mogla isprobati, izgleda jako ukusno

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!