utorak, 5. srpnja 2016.

Čokoladni muffini

Zdravo svima :)


Kako ste mi ?


Za danasnji post vam pisem recept za preukusne muffine :)


Da ne duljim previse... 



Recept :


  • 300g brasna
  • 2 jajeta
  • 250g kristal secera
  • 125g maslaca
  • 300mL mlijeka
  • 1 prasak za pecivo
  • 1 vanilin scer
  • 50g kakaa
  • 200g cokolade za kuhanje
  • prstovat soli
I naravno, kosarice za muffine


Korak 1

Prvo pomjesajte sve suhe sastojke, tj brano, secer, prasak za pecio, vanilin secer, kakao i sol





Korak 2

Istopite maslac, umutite jaja te 100g-150g cokolade nasjeckajte na manje kockice. Dodajte suhim sastojcima, naravno, dodajte i mlijeko.


Korak 3

Punjenje kosarica

Ja sam prvo u svaku kosaricu stavljala po dvije jušne žlice, ali sam na kraju dodala jos malo u svaku, buduci da mi je ostalo malo smjese.
Na kraju sam na svaki muffin stavila malo cokolade.

Meni je od ove smjese ispalo 20 muffina, ali moglo ih je ispasti i do 25, samo ja nisam htjela peci 2 puta, tako da sam dodavala u svaku po malo, kao sto vec rekoh.


Korak 4

Pecenje!
 Muffini se peku u prethodno zagrijanoj pecnici na 180°C. Pekli su se oko 15 minuta, ovisi sve o jacini vase pecnice. 


I to je to ! 

Nakon sto su gotovi, ostavite ih da se dobro ohlade jer je cokolada  u njima dosta vruca, pa pazite da se ne opecete :)


Gotovi muffini 

Muffini iznutra
Meni su ovi muffini preukusni, a jako su jednostavni za pravljenje!

Ukoliko nemate kalup za muffine, preporucujem vam da koristite dvije kosarice za svaki muffin!


Hocete li naprviti ove muffine ?
Javite kako vam je ispalo :)


Dobar tek!



Do sljedeceg citanja :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com



Broj komentara: 14:

  1. predobro, svida mi se ovakav tip postova. odlicno
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan recept! A i ovo deluje jako ukusno, moraću da napravim ovde mafine! <3 <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Mafini su moja velika ljubav! Ja sam danas pravila baklave. Čekam da se natope pa da ih probam. :3

    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo su ispali, dala si mi ideju za post :) ja sam bas dosta recepata isprobala dok nisam nasla idealan, tj recept iz poslasticarnice!

    Poseti moj blog i učlani se, uzvraćam

    https://frauleind.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post i , super recept također . Jesi li možda za follow for follow?
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/
    <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgleda slasno i ukusno, morat ću isprobat
    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgledaju preukusno! Obavezno idu u recepte.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da su stvanro preukusne :)
      Hvala ti ❤

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!