subota, 2. srpnja 2016.

DIY 3D slova

Zdravo svima :)


Za danas vam pisem jedan DIY post. Radi se o 3D slovima kojima mozete ukrasiti svoju sobu ili nesto drugo, lako se prave, iako ce vam trebati malo vise vremena.

Da krenemo

Bit ce vam potrebno sljedece :
  • Karton (ja sam uzela staru mapu, a mozete uzeti i kutiju od pahuljica ili neceg slicnog)
  • Skare
  • Olovka i gumica
  • Ravnalo
  • Selotejp ili vruce lijepilo

Za ukrasavanje sam koristila
  • Obicno, skolsko ljepilo
  • Stare novine




1. Nacrtajte zeljeno slovo 


Ja sam ovo pravila sestri, moje slovo je E. Veliko 20cm. Vi naravno mozete vise ili manje, a mozete i pronaci na internetu slovo te isprintati, izbor je na vam.


2. Izrezite slovo



3. Izrezite duge trake od kartona


Moje su siroke 3cm, naravno, vi mozete sire ili tanje, izbor je na vama ;)


4.Pocnite lijepiti trake 



Ovdje ih nisam lijepila uspravno uz slovo, dok kasnije jesam. Sve sto sada trebate raditi jest lijepiti ove trake oko cijeloga slova.


To bi na kraju trebalo izgledati ovako


5. Zalijepite drugo slovo 



Ovako slovo izgleda kada zalijepite i drugo slovo. Izgleda neuredno zbog lijepila, zbog toga sam odlucila da ga ukrasim starim novinama :)


Iiii slovo na kraju ukrasavanja 
.
.
.





Slovo jako lijepo izgleda kao dekoracija i planiram jos dosta ovakvih slova napravit :)
Takoder slovo moze biti i super poklon za nekga!

Nadam se da vam se ovaj DIY svidio i da cete ga pokusati napraviti!


Pozdrav do sljedeceg citanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 14:

  1. Ekstraaa,mnogo mi se svidja.Mozda ce meni biti teze da napravim slovo M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Mozda hoce biti malo teze, ali se isplati :)

      Izbriši
  2. Vauu!!Ovaj DIY bukvalno me je odusevio.Za mesec dana se selim tako da pripremam neke DIY projekte,sigurno cu napraviti 3D slovo J.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --uclani se ako zelis,ja sam se na tvoj vec uclanila ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Mislim da ce biti odlican ukras u bilo kojoj prostoriji. Hocu, naravno :)

      Izbriši
  3. Wow, post je odličan :D

    Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalan diy!Ja sam planirala da uskoro napravim slovo za moju novu sobu samo sa plastičnim cvećem :D

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! To ce izgledati fenomenalno, i ja sam to planirala, samo da kupim cvijece :)

      Izbriši
  5. Predobro.Ovo sam mislila i prije napraviti i ukrasiti onim cvijećem.Mislim da meni neće biti teško napraviti slovo I xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ! To ce biti jako lijepo! Bit ce ti bas lako napraviti ga :)

      Izbriši
  6. Baš super post! Meni treba slovo I tako da vjerujem da neću imati problema s tim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Auf, meni ce biti tesko napraviti slovo S. Kako to da uradim? U svakom slucaju, vec dvadesetak minuta citam postove na tvom blogu i stvarno si super. I ja sam radila onaj 50 questions tag :D

    Ako budes imala vremena, voljela bih da pogledas moj blog, uclani se ako zelis (uzvracam): Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi je stvarno malo teze, ali misim da ces uspjet :)
      Hocu, naravno :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!