četvrtak, 21. srpnja 2016.

DIY podmetači za čaše

Zdravo ! 


Za danas imam još jedan DIY projekt, nadam se da ce vam se svidjeti!



Bit će vam potrebno:
  • Debeli karton, ja sam uzela korice bilježnice 
  • Tempere ili vodene bojice, ja sam koristila oboje
  • Četkice i ostali pribor koji će vam biti potreban prilikom bojanja
  • Škare
  • Šestar 
  • Malo spretnosti i mašte :)













1. Šestarom nacrtajte krug 



2. Škarama izrežite krug 



3. Ukrasite po želji




LUBENICA


Rub samoga kartona sam obojala u svjetliju zelenu boju, a nakon toga sam dodala i malo tamnije zelene, vidjet ćete sve na slici.




Ostavila sam malo prostora između zelenog i crvenoga dijela lubenice.


Crveni dio sam obojala dva puta za veću pigmentaciju 

Nakon toga sam dodala malo crne boje, kao sjemenke lubenice 


I to je to! Lubenica je gotova! 


KIVI 


Prvo sam svjetlijom zelenom sa kistom povlačila prema van ostavljajući u sredini malo praznog prostora.


Nakon toga sam uzela nešto malo tamniju zelenu i povlačila suprotno, odnosno prema unutra, također ostavljajući prazan prostor u sredini. 


Nakon toga sam bijelom bojom crtala ostale dijelove kivija, crtala sam samo linije  koje izlaze iz ovoga bijeloga u sredini, ali na žalost, to sam zaboravila slikati.

Tada sam oko tih bijelih linija nacrtala sjemenke. 
I to je to!


Iskreno, kivi mi je najdraži i mislim da je najbolje ispao :)


U ovome projektu sam napravila još par podmetača, a pomogla mi je i mlađa sestra koja je pravila nešto jednostavnije podmetače, ali  svejedno su lijepi :)








Nadam se da vam se ovaj post svidio i da ćete pokušati napraviti isto jer je jako jednostavno, a ujedno i jako lijepo. 
Možda možete na sličan način ukrasiti nešto drugo? Zašto ne? 



Pozdrav do sljedećeg čitanja <3





Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 37:

  1. Lubenica i kivi su mi mnogo lijepi i sviđaju mi se. Dobra ideja za post.

    https://www.blogger.com/home

    OdgovoriIzbriši
  2. Podmetači su divno ispali. Jako sladak DIY. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Podmetači koje si napravila zaista su slatki i imaju tu letnju notu.Sigurno ću pokušati da ih napravim,odličan post i odlična ideja ✌❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Lubenica i pomorandza mi se jako dopadaju. Odlican post! :)

    btw, post o MIRU na mom blogu, pogledajte: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobra ideja i preslatko izgleda. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobro izgleda i ova ideja ti je odlicna! Kada ce mi biti dosadno sigurno cu napraviti i ja neki podmetac. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Woow! Odlična ideja za Diy!

    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se dopao ovaj DIY. Sigurna sam da cu napraviti nesto od ovoga!


    Tvoj blog pratim i citam tvoje postove. Zaista je sjajan! Meni bi jako znacilo kada bi ti zapratila moj blog i procitala neki od postova :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobro, kako si samo kreativna :O *o*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Podmetaci su bas lijepi.Ja obozavam tako da saram i pravi nesta.Probacu i ovo.Ma da meni nekad uspije, a nekad samo napravim haos hahha.
    Ako zelis prijavi se na moj blog.Uzvracam www.olivandafashionvorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post! Najvise mi se sviđaju kivi i jabuka! Super si :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Podmetači su jednostavno preslatki! ❤❤ DIY je veoma kreativan i prelepa je dekoracija uz to i koristan. ❤ Najlepši mi je podnetač sa lubenicom, ali iskreno svi su neverovatno slatki. ❤ <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična ideja, stvarno predobro izgledaju, ali sam ja toliko nespretna sa crtanjem ili bilo čime u vezi ovoga, pa ne znam kako bi to kod mene bilo haha, tebi svaka čast!

    http://ivafdiary.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post 😍😍😎 jako mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post 😍😍😎 jako mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  16. O Bože ! Ovo je savršeno ! I ne kažem to samo onako ! Ovo je prelepo ! Mislim , ne može da se poredi sa Isusovom modom dok silazi sa neba , ali ovo je prelepo ! Kreativno i slatko !!

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  17. Baš mi se dopada post! Molim te, pogledaj moj novi post, i učlani se u čitaoce (u desnom gorenjem uglu bloga)

    http://anastasijasblog.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivno izgleda, odličan post! :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-haul.html

    OdgovoriIzbriši
  19. Mnogo slatko izgledaju! Baš mi se dopadaju i veoma se lako prave. odlična ideja!☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!