subota, 9. srpnja 2016.

Fakultet iz moje perspektive

Zdravo svima!

Za danas vam pisem malo o mom iskustvu na fakultetu buduci da se sada mnoge od vas upisuju na fakultet. Pisat cu o par tema vezano za fakultet.


1.Prijemni ispit
Ja vam ne mogu mnogo reci o prijemnom. Ja sam se u zadnji cas predomislila i odlucila da cu upisati fiziku, tako da mi nije ostalo mnogo vremena da se spremim za prijemni.
Na fizici je bilo slobodno 75 mjesta, ako se ne varam, a nas je na prijemnom bilo 30. Odmah su nam rekli da se svi mozemo upisati.
Jednopredmetnu fiziku nas je upisalo 10. A dvopredmetni studij matematika-fizika, upisalo ih se takoder 10.
Tako da nama prijemni nije bio stresan i ne mogu vam puno vise o tome sada reci.



2. Drustvo
Vjerujte mi, na fakultetu su ljudi puno opusteniji. Ja kada sam dosla prvi dan na faks, ondah sam se upoznala sa jednom curom i ja i ona smo sljedeci dan isle zajedno na faks. Vec treci dan sam se upoznala sa svima. Svi se druzimo i sada, osin dvojice momaka koji ne dolaze na faks. Iskreno cu vam reci, bolje prijatelje nisam imala. Vremenom smo upoznali sve i sa dvopredmetnog studija, ali buduci da nemamo sva predavanja skupa, ne druzimo se bas svaki dan sa njima.

3. Ucenje
Sto se tice ucenja, imate zakazane kolokvije i ispite i ucite za tada. Po meni je to puno bolje nego da svaki dan idem na faks pod stresom hoce li me profesor prozvati i ispitivati i dati mi 1. To je puno bolje sto se tice fakulteta.
Buduci da ja na kolokvijima imam samo zadatke, tako da ne bubacim teoriju za pismene ispite, tako da vam ne mogu reci striktno koliko ucim. Pocnem vjezbati nekad tjedan dana prije ispita ako je tezi ispit, i onda vjezbam po par sati, a nekada kada nemam vremena jer imam npr sva ispita u 3 dana, pocnem vjezbati zadnja dva dana, takoder ako je neki laksi ispit, takoder dva-tri dana prije.
Sto se tice teorije, nju odgovaramo usmeno.
Ucenje teorije takoder ovisi o tezini toga predmeta, odnosno o tome koliko cete lako shvatiti matematicke izraze, buduci da imam dosta matematike.
Kada pocnete, bude vam stvarno tesko shvatiti o cemu se radi, ali kako ucite dalje, tako pocnete shvacati sto ste zapravo naucili.



4. Profesori
Na profesore nemam neke velike zamjerke. Sasvim su korektni. Profesori uglavn imjau ista pravila, iako, naravno, postoje oni koji imaju drugacija, ali vremenom sve "pohvatate". Na mom faksu, profesori su samo na usmenom ispitu, dok pismene pisemo kod asistenata.
Profesori su dosta kolegijalni i ponasaju se prema vama kao prema svojim kolegama, mozete ih pitati sto god zelite, naravno, vezano za faks i oni stvarno lijepo odgovore. Ne smatraju vas "nizima". To mi se takoder svida, nije bas tako bilo u mojoj srednjoj, profesori su uvijek bili uzdignutiji.



5. Zivot dalek od kuce?
O ovoj temi sam vec prije pisala, pa mozete pogledati OVDJE.


To bi bilo sve za sada. Ako imate neke prijedloge i pitanja vezana za fakultet o kojima bih vam mogla pisati, koja vas zanima, ostavljajte u komentare!

Do sljedeceg citanja :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 11:

  1. Ja sam sada tek završila sedmi razred, tako da me puno godina i rada deli od fakulteta. :) I svaka ti čast što si upisala fiziku, ja nju ne mogu ni da smislim (uglavnom zbog groznog nastavnika...)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doci ce i to jako brzo, vjeruj mi :)
      Hvala ti, nadam se da ce ju i ti zavoljeti :)

      Izbriši
  2. Baš mi je drago što si pisala na ovu temu! U oktobru krećem na faks i sigurno će mi biti neobično i pomalo teško da se prilagodim, ali ovaj post je stvarno ohrabrujući. Vidim da se tebi baš sviđa na faksu. Nadam se da će i meni biti tako lepo. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno odlicno. Bolje nego u srednjoj skoli :)
      Nadam se da ce tako biti i tebi, puno srece ti zelim! Sretno sa ispitima :)

      Izbriši
  3. Baš volim da čitam o sličnim temama. Mada, ono što ja želim da upišem je teže (tj. Teze je upisati) jer se prijavi oko 2000 djaka a upada 200. Nadam se da ćeš uspešno završiti, a do tada uživaj!


    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se dopada: blifelover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces uspjeti upisati, samo se trudi i uspjet ces, vjeruj u sebe :)
      Hvala ti puno <3

      Izbriši
  4. Jako mi se dopada tvoj blog...Samo tako nastavi...A i svidja mi se ovaj post...

    Uclanila sam se i nadam se da ces uzvratiti:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Jos uvijek ne idem na fakultet:)

      Izbriši
    2. Hvala ti puno!! Hocu, naravno ! :)

      Izbriši
  5. Drago mi je što ti je toliko dobro na fakultetu. ☺❤ Ja još uvek ne idem na fakultet, međutim znam da je ovaj post pomogao mnogima koji ide ili će uskoro krenuti. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      Nadam se da jeste i da sam barem nekome olaksala :) <3<3

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!