četvrtak, 14. srpnja 2016.

Higijena kozmetike u drogerijama

Zdravo svima!

Danas vam pisem o necemu sto se desilo prije par dana.

Bila sam u poznatoj drogeriji, ne zelim govoriti o kojoj drogeriji se radi, nadam se da shvacate razlog toga.
Bila sam na odjelu gdje se nalazi sminka, a radnica te drogerije je gledala ruzeve, uzela jedan i nasminkala se kao da je to nesto sasvim ok.
Znamo svi za sto sluze testeri, ali ovo...

Zatim sam bila u drugoj drogeriji i opet isti slucaj, opet ruz za usne.
Kupovala sam olovlu za usne i htjela sam provjeriti je li prije bila koristena i zaprepastila sam se kada sam skinula poklopac i vidjela da je olovka vec bila koristena, a to NIJE bio tester!

Zar nam to sve treba? Zamislite da nisam pogledala i da sam kupila takvu olovku?

A da ne pricam o koristenju pudera, sto tekucih, sto onih u kamenu.

Mislim da testeri nisu napravljeni bez razloga!

Zeljela bih da se zastite kupci tako da proizvodaci stavljaju zastitnu foliju oko cijelog proizvoda ili barem naljepnicu preko otvaraca. Slazete li se?

Sminku stavljamo na lice, a mislim da je to najosjetljiviji dio naseg tijela i da moramo paziti sto na njega stavljamo!


Molim vas, napisite mi svoje misljenje o ovoj temi, je li se i vama slicno dogodilo?




*Brendovi prikazani na slikam nemaju veze sa napisanim postom!*


Pozdrav do sljedeceg citanja ❤


Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 26:

  1. Uzas ovo sto si napisala. Cesto znam vidjeti neke mladje cure kako dolaze tako u te drogerije pa se sminkaju sa testerima i naravno isprobavaju i one proizvode koji nisu testeri. Uvijek kada kupujem nesto od sminke uzimam skroz zadnji proizvod sa police jer se nadam da niko nije njega isprobavao.

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja to takoder radim, sa svim proizvodima. Ali sminku i tada provjeravam je li sve u redu s njom, ali npr maskaru ili puder ne mozemo bas provjeriti. Uzas!!

      Izbriši
  2. Iskreno nisam ranije primećivala ovakve stvari, ali sada sam se zaista iznenadila. :/ Zar ne nadgleda neko to, ili slično? :/ Potpuno se slažem sa predlogom, definitivno bi trebalo da prizvodi imaju zaštitnu foliju ili bar nalepnicu. Međutim, deluje da se to neće u skorije vreme ostvariti pa pre kupovine u drogeriji treba provriti proizvod. :) ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    ❤ eslyisworldview.blogspot.rs ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prije vidala da je netko koristio neke proizvode, ali evo tek sada sam vidjela da to stvarno netko koristi na sebi. Na zalost nije, da barem radnici drogerija malo nadgedaju sminku, a ne one se jos sminkaju. Ja sam zaprepastena.
      Na zalost, i meni se tako cini.
      <333333

      Izbriši
  3. Super napisan post. I ja sam vidjala devojke koje dodju u drogeriju da se nasminkaju sa testerima ili nekad i samim proizvodima.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!Naravno da testeri treba da postoje jer se sminka ne moze kupovati na slepo,ali covece kad ti je neko vec otvorio neki proizvod da sluzi kao tester nemoj i druge unistavati..bahatost!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Da, slazem se, nisu testeri tu da se netko sminka s njima svaki put kada dode u drogeriju. Ma i da se sminka sa testerima, ne zanima me, ali neka nitko ne dira proizvode namjenjene za prodaju. Bas to sto si rekla.. :)

      Izbriši
  5. E svaka cast na ovom postu. I ja bi takoder voljela da sva kozmetika ima neku zastitnu foliju..
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/07/mac-cosmetics.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Barem nesto da ima, da se zastite kupci, ali valjda proizvodaci ovo ne smatraju nekim problemom...

      Izbriši
  6. Pametna ideja za post.
    Ja se inace ne sminkam mnogo,skoro uopste ne!
    Ali kada vidim kako cure koriste sminku koja nije tester sminka mi se i ne kupuje.Uzas!

    Prijavila sam se na tvoj blog,ako zelis mozes da uzvatis! :* :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Ni meni, ali kada mi se nesto svida, zelim to imati, pa provjeravam par minuta proizvod :)
      Hocu :)

      Izbriši
  7. Pametna ideja za post.
    Ja se inace ne sminkam mnogo,skoro uopste ne!
    Ali kada vidim kako cure koriste sminku koja nije tester sminka mi se i ne kupuje.Uzas!

    Prijavila sam se na tvoj blog,ako zelis mozes da uzvatis! :* :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Užas! Slažem se, trebali bi proizvodi biti umotani folijama jer ovo je strašno što si napisala.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to! :)
      A vjerujem da ovakvih slucajeva ima mnogo.

      Izbriši
  9. Uzasno, slazem se. I ja sam naletila par puta na takvo nešto, zaprepastila sam se, trebaju voditi računa o tome, a ne tako.

    https://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, trebaju, ali ocito radnice drogerija dobro koriste svoj posao, zasto kupiti ruz i sminkati se kada mogu uzeti tester ili sam proizvod i nasminkati se na poslu... Uzas.

      Izbriši
  10. Stvarno grozno sto neke cure cine, ja UVIJEK provjerim proizvod za svaki slucaj... pogotovo ruz i ostalo za usne

    kreativanblog.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja takoder. Ali na zalost, ne mozemo provjeriti sve proizvode i zato treba zastita!

      Izbriši
  11. Uzasno. I sam sama bila svedok toga. Takodje sam zelela kupiti olovku, medjutim, dodje devojka, uzme olovku (naglasavam, nije u pitanju tester) stavi je i izadje. Takodje, drugom prilikom udje grupa od 5 devojaka, i nanesu full make up (puder, senka, olovka.. i jos plus parfem u bas,bas velikoj kolicini) i izadju. -.-

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzas! Kako tih cura nije stid tako uci u drogeriju i to raditi... Ja sam zgrozena...

      Izbriši
  12. I meni se ovo toliko puta desilo... Videla sam da sada u DM-u na određenim proizvodima ima plastični omotač, koji ne dozvoljava da se proizvod otvori. Dok se to ne uvede na svim proizvodima, ja uvek uzimam one iz poslednjih redova, a pre toga ih proverim.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super bi bilo da stave na sve proizvode.
      I ja to takoder radim :)

      Izbriši
  13. That's so disgusting :s why do people do that? Nice article.

    I am following your blog via GFC (79) and G+, hope you follow me back <3

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it's very disgusting, but I don't know why people do that.
      Thank you!
      Of course :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!