petak, 15. srpnja 2016.

Moja nova opsesija!

Zdravo drage moje!


Za danasnji post vam pisem o svojoj novoj opsesiji :)

Da odmah krenemo na post da vidite o cemu se radi ?


Ustvari, radi se o kombinaciji Essence olovke u nijansi 05 soft berry i Essence ruza u nijansi  15 oh so matt!









Na prvu izgleda nespojivo, ali vidjet cete kako to sve izgleda na mojim usnama.


Ovako izgledaju moje usne samo sa olovkom. Olovka je matt i dosta je dugotrajna, meni je trajala i vise od 5 sati, a onda sam ju sama skinula.
                 

 A ovako izgledaju kada preko olovke stavim i ruz. Iako bi iz samoga naziva ruza mogli zakljuciti da je ruz matt, no ipak, bas i nije. Barem ne toliko koliko je to olovka. Ovo je odlicna kombinacija ukoliko volite dugotrajnost, a ne volite osjecaj suhoce na usnama.









To bi bilo sve za ovaj kratki post :)

Ovu kombinaciju imam na usnama vec tjedan dana, gdje god da idem. Nadam se da se i vama svida koliko i meni!





Pozdrav :*



Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 26:

  1. Kada sam prvo vidjela te dvije boje mislila sam da ce uzas izgledati ali ozbiljno haha :)
    Kombinacija je stvarno predivna i mogu priznati da Essence ima najbolje olovke za usne jer stvarno drze cijeli dan, a mnogo su jeftine.

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, djeluje uzasno stvarno :)
      Ali zapravo ruz samo posvjetli olovku i izgleda fenomenalno :)

      Izbriši
  2. WOW! Kombinacija je predivna a Essence ima divne proizvode.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kombinacija je odlična!

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična kombinacija, obožavam ovakve nude nijanse! :)
    Vesna - Home Chic Club
    novi post -->http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/07/another-review-sammy-dress.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna kombinacija. Ja volim isto tako eksperimentirat. I ja takoder obozavam essence olovke za usne
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna kombinacija,boja je neobicna ali mi se jaako dopada!Super izgleda na usnama!Super post!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajna kombinacija!!
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna kombinacija *-*

    Posjeti moj blog i ako hoćeš priključi se natjecanju: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme ja ne mogu vjerovati! Znači ja koristim tu istu kombinaciju već dugo jer ne volim baš ovak previše rozu pa mi kad se spoji izgleda odlično. Baš mi je drago što je to i tvoja opsesija! Zajedno stvarno izgledaju odlično. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno? Pa to je fenomenalno!
      Hvala ti puno!

      Izbriši
  10. Super post :) mnogo mi se svidja olovka :D
    pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post draga :*
    Odličan blog !
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je kombinacija! Isprobaj i Barely There nijansu ruža sa In the Nude olovkom za usne. :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!