subota, 23. srpnja 2016.

Moji omiljeni youtuberi

Zdravo!


Za danas vam pisem koji su to moji omiljeni youtuberi!
Davno sa pisala ovakav post, no, dosta toga se tu promjenilo :)
Ne pratim vise tako cesto strane youtubere, samo kada mi je nesto stvarno zanimljivo.

Da krenemo!



1. Zorana Jovanović
Ovo se nije promjenilo, Zoranu stvarno volim gledati. Mislim da nju svi znate, pa da ne duljim previse :)
Njezin kanal mozete pogledati OVDJE.



2. Marija Žeželj
Tko ne zna Mariju? Jako je slatka i bas volim gledati njezine videje!
Njezin kanal mozete pogledati OVDJE.



3. Lea Stanković
Leu pratim od kada je imala manje od 10k pretplatnika i jako mi je drago sto je stvarno mnogo postigla. Obozavam njezine videje i ona je jedna bas lijepa i draga djevojka.
Njezin kanal mozete pogledati OVDJE.



4. Maja Galba 
Maja je jako talentirana i stvarno jedna predraga osoba!
Njezin kanal mozete pogledati OVDJE.



5. Nina Prodanović
Pratim je vec par mjeseci i jako je draga osoba i ima jako dobre videje, mislim da zasluzuje puno vise pretplatnika nego sto ih ima sada!
Njezin kanal mozete pogledati OVDJE.



6. Milica Mima
Ne znam kako se tocno preziva ova djevojka. Jako je draga i ima dosta kvalitetne videje i dobro ih ureduje i po mom misljenju bi trebala imati puno puno vise pretplatnika!
Njezin kanal mozete pogledatiOVDJE.



7. Jasmina Stambolić
Jako draga cura. Ona zivi u Svedskoj, ali je iz BiH.
Obozavam gledati njezine videje :)
Njezin kanal mozete pogledati OVDJE.





Youtubere nisa pisala po nekome rasporedu!



Nadam se da vam se ovaj post svidio! 
Pratite li nekoga od ovih youtubera?

Ne zaboravite da je u tijeku Q&A!
Slobodno postavljaje svoja pitanja na postu OVDJE !




Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

22 komentara:

  1. Od ovih youtuberki pratim samo Mariju Zezelj,vise gledam strane 😁.Obozavam Zoellu i RclBeauty21,njih ti zaista preporucujem.Odlican post 😀❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja pratim RclBeauty21, ali nije mi omiljenima iako je stvarno zanimljiva!
      A Zoella mi je jako slatka.
      Hvala ti na komentaru <3

      Izbriši
  2. Pratim Zoranu, Mariju i Jasminu, pogledat cu i ostale sigurno. Super post xo

    Novi post -> http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/07/books-i-want-to-read-by-end-of-year.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Dosta ovih you tubera pratim, ali iskreno za neke i prvi put čujem, što je čudno jer dosta vremena provodim na istom, ali ću ih svakako pogledati

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru :)
      I ja dosta vremena provodim na yotubeu, ali uvijek se nade neki novi youtuber :)

      Izbriši
  4. Obožavam gledati Youtube videe.Pratim Mariju,Leu i Jasminu!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, za Zoranu znam, ali od ovih pratim samo Mariju Žeželj, ostale ni ne znam. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja pratim samo Ninin kanal. Slazem se da zasluzuje mnogo vise pretplatnika!
    Ponekad pogledam neki Marijin video, ali nisam njen veliki fan. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nina je bas super :)
      Hvala ti na komentaru :)

      Izbriši
  7. Svi su zakon i obozavam ih *-* Super post!

    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo više pratim strane jutjubere, od naših pratim samo Mariju i Janu Dačović. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. imamo iste umiljene youtubere.
    svi sa liste su mi naj. ☺☺

    OdgovoriIzbriši
  10. cute blog<3
    do you want to follow each other? please let me know in my blog<3
    kisses
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo su i moji omiljni youtuberi, uglavnom. :) Marija mi je od svih nekako najdraža, mada naravno svi su odlični. ❤ Čula sam i prijavljena sam na sve kanale osim Maje Galbe, no sada sam se i tu prijavila. Sve u svemu, odličan post draga! ;* ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!